Jump to content

Голям разход на гориво А 4 2004 1.9 tdi


rojko

Recommended Posts

Сега взех колата. При тестване на колата нищо не показала, но майстора твърди на 99% че е от дебитомера. За да се пробва трябва да се сложи дебитомер от друга кола работещ. Иначе имало и опция рециклиране и цената идвала към 200лв. С почистване нямало да мине номера. Ще ходя довечера при един познат в Сарафово за да я закачи и тества и той и вече ако нищо не ми каже ще чакам 29.09 да ходя при баш майсторите в Бургас на vag.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 105
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Цитиране на предходен пост!

Най-доброто което успях да постигна в гадният сутришен трафик в Пловдив....

7.4! По-борд...

Колега какъв двигател си 130 к.с.? Чип ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоков кошник е :) AVF....

Няма чипове мипове нищо....просто карах с не повече от 50-60 супер айляшко да видя какво може да направи....

Но горивото както казах е много хубаво! Карат ми го от Гърция....няма нищо общо с наште бозичи тук!

Определено вече виждам разликата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз съм доволен много от разхода за такава кола като я карам до 2к обороти направо само го души горивото хаха обаче от ония дни имах проблем от тва че не я вкарвам над 2к обороти като тръгнах явно беше зацапала геометрията или някой датчик е тръгнал нещо обаче включвам 2-ра 3-та газта до долу около 10 секунди не помръдва и след това отцепи турбото и завърти гумите яко ... ама после я вкарах в обороти за 15 минути над 3к и отпуши на някъде ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми така е то важи за всички с променлива геометрия!

Но аз постоянно карам магистрално така че не ме бърка да я покарам и по спокойно в града:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече месец и половина я карам от кв.Изгрев в Бургас до Созопол и обратно. Това са 70 км. отиване и връщане. Честно да си кажа очарован съм. Много рядко, примерно веднъж или два пъти в седмицата я настъпвам до към 140-150 за около минута. Обикновено слагам по 40 лева нафта, това прави 15.7 литра. Изминавам средно по 300 километра. Стигал съм до 350, понякога съм изминавал само 270. Термостатът ми е за смяна, не вдига над 60-70 градуса. Но така като ги смятам, разходът ми варира от 4.6 до 5.2. Борд компютър нямам. И отново, карам я много спокойно с 85-95 км в час, не форсирам турбото, ускорявам бавно. Последното е рециклирано преди 3 месеца, щото беше прецакано като я купих. Сега, като чета постовете, се чудя защо да не може да се кара спокойно. Който я е измислил не се ли е съобразил с това, че ограничението извън града е 90 км. в час? Как така трябва да я настъпвам, за да не се повреди турбото? Нали все пак развърта на малките предавки? Ти колкото и плавно да ускоряваш, няма как да я държиш под 2000 оборота. Аз на 1-ва и 2-ра предавка винаги я мятам на 2500. И какво се случва, когато се зацапа турбото? Как се разбира? Моята сега не пуши изобщо. Само малко беличко като подам много газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Смених термостата. Сега стрелкат заковава на 90 градуса и не мърда когато загрее колата. Преди два дни пътувах и ми даде смесен разход 6.6 с четири човека климатроник и доволно стъпване.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата да направя едно запитване, защото ми стана интересно. Собственик съм на А4 Б6 с дизелов двигател AVF + чип с ръчна скоростна кутия. Всеки ден, като изключим уикендите, шофирам в интервала между 7:50 - 8:30 и 17:30 - 18:30. Работя в центъра, а обикновенно маршрута ми е Св. Троица - Център - Манастирски ливади. От както започнах този режим разхода усезаемо се вдигна и горе-долу харча около 8.5 - 9л /100км. До тук добре, не се оплаквам от разхода, вижда ми се нормален според трафика през който минавам всеки ден. В понеделник един приятел ми услужи със Пасат Б5.5 със същия мотор + чип, само че автоматик (оставих моята кола да и оправят щетите от градушката). Забелязах, че около 20 лв ги гълта за има няма 60-65 км. По бордови комютър разхода е 12-12.5л / 100км.

Въпроса ми е възможно ли е автоматика да вдига разхода на този двигател толкова много с приблизително 3-4 л / 100км, като искам да отбележа две неща -

1. Не съм от хората, които натискат газта до ламарина.

2. Аудито е със 100кг по-тежко от Пасата (данни от лепенката в багажника).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми не не е възможно да вдига автомата 3-4 литра защото моята приятелка кара Бора АСЗ 130 коня автомат и средния и разхот за последните 3000км  е 6.7 ... разтоянието което минава е 15км от които 13 са магистрала .... колата едвам заграва до работата и се гази - после същото на обратно ! Бората няма чип но все пак е почти пасат като размери !
Моето Ауди има чип и да ти кажа градско си вдигна разхора определено но извън града си го запази пак толкова нисък !
Не вярвамтвоя приятел да не го настъпва и да получава 13/100 разход :Д :Д  Ще я запаля пред блока ритуално !

п.с Автоматик не може всеки да кара икономично ... той си има майсторлък и от два дена няма да стане !

Редактирано от mishleto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той за настъпване го настъпва постоянно, не може да кара около 2к оборота. Аз съм свикнал да си карам нормално до 2к оборота и следваща скорост (говоря за градско). Колата му извънградско 140км/ч е идентичен разхода като на приятелката ти между 6 и 7 л/100км, което е ОК. Просто ме учуди разхода на този мотор в градска среда при положение, че карам абсолютно същия. А иначе това реално ми е първия автоматик, който карам повече от два дни и наистина го има този момент, че не съм наясно как се кара икономично автоматик. Между другото съм впечатлен от трансмисията колко плавно превключва и без никакви придърпвания. Благодаря за отговора !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Забелязах, че около 20 лв ги гълта за има няма 60-65 км. По бордови комютър разхода е 12-12.5л / 100км..

 

Трудно ще сметнеш по този начин разхода,на по 20 лв зареждане и ръководейки се от това,кога светва лампата за празен.Последната кола автомат,която съм засичал градско гореше 13/100 дизел кротко каране,верно,че беше 3,0д и тежеше около 2 тона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той за настъпване го настъпва постоянно, не може да кара около 2к оборота. Аз съм свикнал да си карам нормално до 2к оборота и следваща скорост (говоря за градско). Колата му извънградско 140км/ч е идентичен разхода като на приятелката ти между 6 и 7 л/100км, което е ОК. Просто ме учуди разхода на този мотор в градска среда при положение, че карам абсолютно същия. А иначе това реално ми е първия автоматик, който карам повече от два дни и наистина го има този момент, че не съм наясно как се кара икономично автоматик. Между другото съм впечатлен от трансмисията колко плавно превключва и без никакви придърпвания. Благодаря за отговора !

еми той се кара сподер пътя и се натиска да върви точно тогава когато може .... но ако от светофара набираш до 4-та и после спирачка .... 12 си е супер  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, приемам рахода за нормален, благодаря за отзивите :)

Имам и друго питане - съврзано с температурата на двигателя. Този Пасат загрява сигурно 2-3 пъти по-бързо от моето Ауди. Докато стигна до работа (4 км е разстоянието) и вече е на 84-5 градуса, а с моята кола я съм вдигнал 70, я не (говорим при температура 8-9 градуса, каквито бяха температурите през последните 2 седмици - до 9ч сутринта). При моята кола, температурата навън падне ли под 15 градуса и започва едно мъчене с вдигането на температура, дори да вдигна 90 градуса, ще е на 2-3 пъти по-дълго разстояние от Пасата. Последната смяна на термостата ми е средата на декември 2013, сменен с оригинален. Всички майстори ми обясняваха, колко бавно греел AVF, включително съм чел и много по темата в нашия форум и виждам, че колеги със същия мотор, имат идентични проблеми през по-студените дни от годината. На какво се дължи по-бързото загряване при Пасата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кора под мотора - а над него ?  много важен фактор който доста хора забравят - има ли дупка фири вятър и охлажда затова трябва да има ! Бората ми няма кора под мотора и загрява доста бавно но Аудито ми загрява хем на късо разтояние хем бързо ! Имам кора и под мотора и над него 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 2 кори отдолу - едната под мотора, а другата под скоростите. Миналата година се дочупи съвсем тази под скоростите и я махнах, но кората под двигателя си стои. Кора над двигателя също имам (ако говорим за тази на която пише 1.9 TDI, под предния капак, закачена с 3 болта). Колата я взех 2010 година и от тогава до сега, всяка зима имам проблеми със загряването. Дори и с пусната печка, градско не може да вдигне 90 градуса (тук говоря за температури под 0 градуса). Пробвал съм най-различни термостати - 2 оригинални и 3 афтърмаркет на Behr, Wahler и Mahle. Единствено не съм пробвал да сменя датчик, но ваг-кома не ми е съобщавал за проблем с него. Да пробвам освен и с датчика за температурата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам aCar програма за телефона. Вкарваш си всички разходи по колата от деня на покупка и ти дава статистика за км изминати, литри гориво използвано, среден разход, разходи за ремонт и т.н. Няма значение дали вкарваш нафт за 20 или 100лв, всичко се отчита.

Колата ми е автоматик, А4,1.9, 130 коня. За изминати 35 000км средният разход ми е 6.45 на сто, като най-добрият изобщо беше 5.8 (никога не съм карал по-спокойно в живота си), а най-лошият 7.3 (много, ама мнго зор и дадох). Средният разход е основно от каране на къси разстояния разнообразено с дълги пътувания от време на време. С Аудито се родих, след като с еднолитров автоматик под 9 на 100 (бензин!) не падах. Е, вярно, с широки гуми и много къси разстояния.

Каквото и да било между 5.5 и 7.5 смесено, споредм мен е приемливо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така! До 7.5 смесен си е ок!

И аз да питам кога почват да духат топло сутрин колите ви?

Странно ми е че като я запаля след 1 мин.почва да си духа доволно топло а температурата на антифриза си е 50С още?!

Всички коли са ми били с климатроници но за първи път такъв който почва веднага да топли при студен мотор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Misho 82, екон-а включен ли ти е, когато започва да духа топло ? Принципно при повечето дизели, които нямат печки, слагат едни нагреватели, които се включват само при 2 условия - температурата да е под 5 градуса и екон-а да ти е изключен. Ако при теб екон-а е включен, искам да ти имам колата :) При мен започва да духа много слабо топло поне 2-3 км като мина (говоря при температури под 5 градуса).

Peposhi, от къде си го взел това устройство ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе включен е да!

Нямам печка със сигурност! Но все още не съм я карал в голям студ сега ще видим тази зима....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екон е включен,но на връщане Мишо.Като паднат температурите пробвай с вкл/т.е.да свети/ и изкл. и ще разбереш разликата.Специално това беше писано някъде по темите - за нагревател с реле,който изкл.след като антифриза загрее до определени градуси,което обаче не работи при натиснат ЕCОN.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааа разбрах! ОК Много ти благодаря! :zustimm:

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги по всяко време! :zustimm::dance:

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Misho 82, екон-а включен ли ти е, когато започва да духа топло ? Принципно при повечето дизели, които нямат печки, слагат едни нагреватели, които се включват само при 2 условия - температурата да е под 5 градуса и екон-а да ти е изключен. Ако при теб екон-а е включен, искам да ти имам колата :) При мен започва да духа много слабо топло поне 2-3 км като мина (говоря при температури под 5 градуса).

Peposhi, от къде си го взел това устройство ?

Това не е устройство, програма за телефон е. Аз ползвам Тлефон с Андроид, предполагам е достъпна и за другите операционни системи.

Казва се:

aCar

Няма грешка. Можеш да имаш няколко коли на отчет. Ако вземеш Pro версията (5 евро беше, май) имаш много подробни статистики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...