audiman1 Публикувано 19 Май 2013 Доклад Share Публикувано 19 Май 2013 Здравейте, колата е Б4 1,9TDi 1Z двигател, 93г. Проблема е следния: при каране градско каране при около 1500 оборота изведнъж забива предницата и трябва да натискам съединитела и с повече газ да се изтеглям. Отначало обвиних протеклата си помпа, но след като я рециклирах, обвиних и потенциометъра на педала на газта. Как мога да го замеря, тоест какви стойности трябва да има? Може ли да се почисти или трябва да трся друг? Има ли аналог, примерно от Ц4 или от бензиново? И последно какви пари горе-долу струва нов и втора ръка? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 19 Май 2013 Доклад Share Публикувано 19 Май 2013 На Ваг-Ком можеш да видиш процента на натиснатост на педала - така можеш да го провериш, а и ако има проблем с него ще изплюе грешка. Да не би просто да не ти е направена помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 20 Май 2013 Доклад Share Публикувано 20 Май 2013 (Редактирано) Това дали важи за тди-та със стария комп ?ПП. явно важи, сега погледнах. Редактирано 20 Май 2013 от bagera979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 20 Май 2013 Доклад Share Публикувано 20 Май 2013 a аз залагам,че от БМВ ТДС е същия потенциометър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiman1 Публикувано 29 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 Такаааа, има развитие. Сменен е потенциометъра и проблема си остава. Реално се получава следното: колата е на място и тръгвам плавно да увеличавам оборотите до към 1500-1800 и изведнъж падат до 900 и там си остават. Ако форсирам над 2000 няма проблеми. Ако си играя с газта(тоест натискам, отпускам) няма проблеми. Пробвах да откача буксата на дебитомера и пак същото прави.Помагайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Май 2013 Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 Доколкото съм чел го прави от електрониката на помпата, доколкото е електроника въобще. Събери още мнения, но моето е за сваляне на плочката и почистване. А има и вариант да е износен потенциометъра там и да не стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 30 Май 2013 Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 Аз също съм на мнение , че проблема е в помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiman1 Публикувано 4 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2013 Мога ли в домашни условия да махна електронната част? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2013 Отбележи си къде е била надлъжно, за да я сложиш пак там - подвижна е и се регулира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 4 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2013 Дори и да я бележиш, пак трудно ще се намести без вагком, не питайте от къде знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2013 Така е, но е по-добре от пълно разместване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiman1 Публикувано 4 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2013 Колата е 93г. със стария компютър и кой знае какво не се вижда. Не знам дали ще може да се настрои. Майстора ми се пробва, но не успя. Помпата е сваляна и са сменяни уплътненията, но не е пипан електронния блок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 4 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2013 Това ли имаше впредвид под рециклирана, аз също съм сменял, уплътненията, после месец наместване на главата без вагком, просто докато ми хареса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BOZGO Публикувано 30 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, интересува ме развитието на темата. Същия проблем, същата кола, със същите симптоми и при мен. Майсторите им е през к***ра, за мойта 27 годишна кола. Незнам какво да правя, да ходя ли при помпаджия и или незнам вече. другото с което може да ми помогнете е да ми дадете контакти на някой който разбира в шумен или наоколо, човек който няма да ме излъже за проблема. Редактирано 30 Септември 2020 от BOZGO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване