Jump to content

Тест на потенциометър на педала на газта на 1Z.


audiman1

Recommended Posts

Здравейте, колата е Б4 1,9TDi 1Z двигател, 93г. Проблема е следния: при каране градско каране при около 1500 оборота изведнъж забива предницата и трябва да натискам съединитела и с повече газ да се изтеглям. Отначало обвиних протеклата си помпа, но след като я рециклирах, обвиних и потенциометъра на педала на газта. Как мога да го замеря, тоест какви стойности трябва да има? Може ли да се почисти или трябва да трся друг? Има ли аналог, примерно от Ц4 или от бензиново? И последно какви пари горе-долу струва нов и втора ръка? Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Ваг-Ком можеш да видиш процента на натиснатост на педала - така можеш да го провериш, а и ако има проблем с него ще изплюе грешка. Да не би просто да не ти е направена помпата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дали важи за тди-та със стария комп ?

ПП. явно важи, сега погледнах.6fbd984e7e1bcdc5.JPG

Редактирано от bagera979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Такаааа, има развитие. Сменен е потенциометъра и проблема си остава. Реално се получава следното: колата е на място и тръгвам плавно да увеличавам оборотите до към 1500-1800 и изведнъж падат до 900 и там си остават. Ако форсирам над 2000 няма проблеми. Ако си играя с газта(тоест натискам, отпускам)  няма проблеми. Пробвах да откача буксата на дебитомера и пак същото прави.Помагайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм чел го прави от електрониката на помпата, доколкото е електроника въобще. 

Събери още мнения, но моето е за сваляне на плочката и почистване. А има и вариант да е износен потенциометъра там и да не стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 93г. със стария компютър и кой знае какво не се вижда. Не знам дали ще може да се настрои. Майстора ми се пробва, но не успя. Помпата е сваляна и са сменяни уплътненията, но не е пипан електронния блок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ли имаше впредвид под рециклирана, аз също съм сменял, уплътненията, после месец наместване на главата без вагком, просто докато ми хареса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 years later...

Здравейте колеги, интересува ме развитието на темата. Същия проблем, същата кола, със същите симптоми и при мен. Майсторите им е през к***ра, за мойта 27 годишна кола. Незнам какво да правя, да ходя ли при помпаджия и или незнам вече.

другото с което може да ми помогнете е да ми дадете контакти на някой който разбира в шумен или наоколо, човек който няма да ме излъже за проблема.

Редактирано от BOZGO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...