papy Публикувано 29 Май 2013 Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 Здравейте,Дали някой има представа много ли е сложно да подменя компресорен мотор с код ALT с мотор с турбина -1,8 Т ?Мотор с електрониката мога да намеря за около 600 лева до 1000 лева, но се питам какво друго е необходимо засинхронизация на мотора с другите системи по автомобила?! Поздрави,Петър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 29 Май 2013 Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 Всичко е възможно... с определена цена.За трансплантацията ще ти е нужно всичко с мотора от донора (само с един мотор няма да мине). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papy Публикувано 29 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 Всичко с мотора - означава и ЕКУ-то, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 29 Май 2013 Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 На какво казваш копресорен?На атмосферния ли?Иначе задължително и компа трябва да участва в трансплантацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 29 Май 2013 Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 Той компа и инсталацията си е задължителен ( макар, че може и с някоя Megasquirt да я закичи ),въпроса може би е за периферията по двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papy Публикувано 29 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 компресорен= атмосферен Периферията по двигателя включва всички видове шайби за връзка с алтернатор, водна помпа и компресор на климатик, нали? Тази операция съм я запланувал преди следващото обслужване, а сега събирам данни?Някой има ли практически опит с тези трансплантации? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 29 Май 2013 Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 Трябват ти, барабар с уредите дето завъртат, щото ме съмнява твоите да станат,ма знам ли, като ги сравниш едно до друго, ще се види. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 29 Май 2013 Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 Ако АЕВ-то е от модела след 98-ма, ще е по-лесно спрямо съвместимостта на окабеляването, макар със сигурност пак да се налагат някои "поправки".Иначе като периферия трябва да се имат предвид всички турбопътища, кулери,, топлообменници и маслени радиатори, маркучи за климатик и хидравлика... Хубаво е и скоростите да са от АЕВ заради предавателните числа, но пък не знам дали механизма за превключването на скоростите ще пасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papy Публикувано 30 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 (Редактирано) Това се чудех и аз - за скоростите и предавателните числа на скоростната кутия!!! Двигател си мисля да е след 2002 година от друга А4 или ТТ. Редактирано 30 Май 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 30 Май 2013 Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 АЕБ няма при Б6. Трябва ти оборудван мотор от А4 Б6 с инсталацията и компа. Няколко човека от форума са се занимавали с насаждане на 1.8Т ако видят темата може да те насочат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 30 Май 2013 Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 Както колегата по горе е писал ,по добре на местото на 2.0 алт да монтираш едно AVJ или едно BFB .Тези мотори са си за това купе ,като парички ще ти излезне малко по скъпо ,но пък после ще имаш истински направена кола с верния код .Което при една по нататъшна продажба на автомобила ще ти бъде в плюс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 30 Май 2013 Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 Гого, от тебе на колко приблизително би стъпил един такъв мотор готов за пускане в коша - всичко нужно от едната кола за другата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 30 Май 2013 Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 Пък да знаете, че не само ALT е жаден за масло: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 31 Май 2013 Доклад Share Публикувано 31 Май 2013 (Редактирано) Около 1600-1700 с интеркулера,гредата за турбо пътя,инсталация ,компове ,всичко необходимо. Редактирано 31 Май 2013 от gogotzanovsf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 31 Май 2013 Доклад Share Публикувано 31 Май 2013 Pav3I то много масло ще напазарим за 1600 - 1700лв ;-) (ако само заради това ще се сменя мотора де) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 31 Май 2013 Доклад Share Публикувано 31 Май 2013 1600-1700 лева са си доста масло ,ама като го погледнеш от друга страна не стигат за 4 премиум летни 18-ки.Зависи от гледната точка.Ако смяната на мотора се прави заради проблема с харча на масло ми се вижда безмислено .От друга страна AEB в кош на б6 ми се вижда странно ,то голяма част от колегите с б4 насадиха AEB ,ама все пак вкус приятел няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 31 Май 2013 Доклад Share Публикувано 31 Май 2013 Преди време питах в една морга и ми обявиха цена за мотор - 1000 лв, обаче като питах пълен комплект ли ще е, отговора беше - ми то може доста неща да се гледат като комплект, пък те струват пари... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 31 Май 2013 Доклад Share Публикувано 31 Май 2013 Ами мотор 1.8т си е 900-1000 гол необорудван без колектори и каквото и да било по него.Просто блок затворен отдолу с картер и отгоре главата с капака.Оттам нататък за да стане комплект трябва инсталация,компресор климатик, колектори ,дросел ,дебитомер ,лапите отстрани ,бубини,пътищата на въздуха,турбо,интеркулер,еку ,алтернатор,хидравлична помпа,кутия за въздушен филтър,някой датчици и други неща които съм пропуснал със сигурност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване