Jump to content

Ауди А4 1.8 заглъхване след монтаж на АГУ


yonovski

Recommended Posts

Здравейте на всички! Наскоро си купих А4 125к.с. 2000г. фейслифт. Колата работеше идеално допреди да сложа газов инжекцион при едни псевдо майстори. Както и да е това е друга тема. Проблема ми е следния, при подаване на газ с педала двигателя се форсира, оборотите на празен ход са стабилни но ако подам рязко газ има едно заглъхване и някъде от дроселната клапа се чува като всмукване на въздух, пргледах всичко няма спукани маркучи, няма грешки по компа. Обаждах се в Порше БГ но там ми казаха да махна газовата уредба и тогава да отида при тях. Газовата ще я махам другата седмица така или иначе. Възможно ли е да е дебитомер или дроселна клапа. Ходих при един майстор и той ми каза че това е нормално защото не съм със жило. Само да спомена че този проблем се появи след като си тръгнах от газаджийте.Закачихме колата на VAG-COM и не отчете грешки по двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на бензин, и на газ се държи еднакво, така ли? 

Ако са сваляли смукателния колектор за пробиване (не знам как се процедира при тези модели) отдолу под него има гарнитура. От там може да "краде" въздух. Огледай пак маркучетата около двигателя да не би да са забравили да върнат някой обратно, за закъсано/спукано някъде например, да са пропуснали да затегнат нещо. Всички вакуми са важни и могат да се измерят дали са в норми.

Виж за всеки случай буксата на дебитомера дали е на мястото си. Някъде под филтърната кутия ли беше.....

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и на бензин и на газ е еднакво.Разпробили са всукателния колектор, но не е от там.Прегледах всички маркучи са здрави, няма напукано или цепнато, всичко си е на мястото. Буксата на дебитомера е на мястото си, тя е след въздушния филтър. Като подам рязко газ се чува едно всмукване, леко забавяне и тогава се изфорсирва. Оборотите са стабилни на празен ход.Ако подавам леко газ не се чува въпросното всмукване, само да добавя че се чува от дроселовата клапа.Вече не знам какво да правя, такава клапа е около 600 лева.Разглобих целия въздушен път до дросела, нищо всичко си е здраво. Моля помагайте...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам спомен за една а4 1.8 В5, на която бяха сложили ГИ и имаше някакъв проблем след монтажа. Пак така обиколка по майстори и никъде не могат да я поправят. Накрая човека забелязал несложена букса, но дали беше на дебитомера, или другата за температура на засмукания въздух ли беше, не мога да се сетя точно. Буксата е стърчала и е била някъде под филтърната кутия. Не е могла да се види така лесно. Дано да е нещо подобно и лесно за оправяне.

Остави тези 600 лева. Нещо не е сглобено както трябва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То проблема е комплексен щом е на газ и на бензин, затова и да махнеш газовата надали ще се оправи. По спомен, когато свалях моята дроселова клапа точно отдолу под нея от страната на купето имаше едно малко маркучле за маслените пари мисля  беше и то беше супер изгнило и едно лепкаво, като разядено стоеше. Та може то да се е нацепило и да прави проблеми. Има и едни гумени пръстени от вътрешната страна на гофрираната тръба за въздуха от филтъра до дросела която е, провери ги и тях да не са сплескани. И като цяло провери я цялата тръба да не е сцепена от някъде, моята така беше сцепена и имах същите симптоми. Просто взема въздух от някъде след дебитомера и затова заглъхва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вчера се захванах с тази процедура. Проверих всичко от началното взимане на въздух до дроселовата клапа, всичко е стегнато и всички букси са си на мястото. Единствено където казва колегата по-горе за това маркуче от картерната вентилация беше направо изгнило, то влиза в дроселовата клапа, та там го запуших с коркова тапа, днес ходих да го поръчам.Гофрираната тръба е цяла и здрава.Не знам дали трябва да се направи адаптация на дросела и дали това ще помогне.Знам че се прави адаптация когато мени оборотите но те при мен са стабилни.Това всмукване се получава когато рязко подам газ и отпусна педала, ако подавам плавно го няма. Когато колата е в движение на 2-а без газ и подам нормално газ да ускори се получава забиване и после тръгва. Нещата не са добри, не трябва да е така сигурен съм.Кажете при кой да отида за констатация, живея в кв.Младост, не знам дали е редно но ще си напиша и телефона ако някой се навие да помогне 0885 201 400.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре се върни там, където са слагали ГИ-то да си оправят бакиите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих на диагностика, няма грешки в двигателя, не отчита грешка на дебитомер и дроселова клапа.Майстора каза че това всмукване което се чува от дроселовата клапа при рязко подаване на газ било нормално защото съм бил с електрическа дроселова клапа. Не знам до колко мога да му вярвам. Кажете при вас така ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този привидно лесен за газифициране двигател се чуват повече добри  мнения при монтиране на обикновена газова, отколкото на ГИ. Може би проблема е в много бедна смес във високите обороти, не в ниските, затова и не ти записва за момента грешка в ЕКУ-то... при мен при такова положение двигателя само бучи и свисти и какво ли още не. Най-добре със софтуера на ГИ да се види какво се случва и със софтруера на ЕКУ-то на колата да се видят тримовете в движение и как регулира ламбдата... Но, както казват колегите най-добре е да си я погледне човека, който я е сложил :? Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се боря с подобен проблем на бензин, при мен забива в ниските обороти, особено ясно е при включен климатик. Като вдигне над 2000 нещата се оправят.  Най-много се усеща на 1-ва и 2-ра скорост и е адски неприятно в някое кръгово кръстовище например.

Правих тестове и имам логове от ВАГ-КОМ на при работещ двигател на различни канали - ако искаш мога да ги пусна. При мен бягат ламбда-корекциите. На 8-ми канал 2-тата стойност - Lambda learned value at idling (additive)  - трябва да е от -10% до 10%.  При мен е -14%. Всичко друго в момента уж е в норма и не ми отчита грешки, но колата за мен има проблем. 

 

За такива ниски стойности на ламбда корекцията възможните проблеми са: 

Low lambda
learned values

- Lambda learned values low for idling and normal for part throttle: Oil dilution possible (high amount of fuel in the oil)
- Injector leaking
- Fuel pressure too high
- Solenoid valve 1 for activated charcoal filter -N80 is constantly open
- Air mass meter -G70 defective
- Lambda probe heating defective or lambda probe dirty

 

За високите :  

High lambda
learned values

- Lambda learned values high for idling and less high for part throttle: unmetered air possible around intake manifold
- Injector clogged
- Display zones 2 and 3 high: Air mass meter -G70 defective
- Fuel pressure too low (fuel supply)
- Unmetered air between -G70 and throttle valve
- Unmetered air at manifold gasket
- Lambda probe heating defective or lambda probe dirty

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, на всички. Проблема с заглъхването се разреши. Идваше от един вакумен регулатор който се намира отстрани на ввсмукателните колектори. Вътре има една мембрана която се беше цепнала. Майсторите при който сложих днес ГИ веднага го хванаха. Между другото да се похваля и от тях самите, много точни и коректни намират се в кв. Княжево, ул. Евиля Челеби № 70 Милен и Станислав,GSM 0888 240 892, ако някой си слага газова с две ръце ги препоръчвам, предните псевдо майстори при които сложих и в последствие махнах ГИ не могат да и стъпят на малкия пръст.Ами това е, дано ако някой има сходен проблем темата да му е полезна. Хиляди безаварийни километри от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

и аз съм със същия двигател и имам такова глъхнене.. филтъра кутията е строшена и взима въздух 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...