Снейк Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 (Редактирано) Здравейте, колеги. Пускам тази тема с идеята да предпазя някой ауди фен от измама! Днес с баща ми ходихме до Ловеч, за да видим следния автомобил -> http://www.mobile.bg/11370799899845514 Няма да ви губя времето с излишна информация и ще кажа само същественото. На пръв поглед изглежда добре, но истината е доста различна! Първото, което ме впечатли беше напуканата кожа на седалките и изтърканото по външния борд и на двете предни седалки. При диагностиката, която направих с компютър на приятел, ми се стори странно това, че данните за километрите от таблото и EDC модула бяха подозрително еднакви, а поне по мое наблюдение винаги има разлика. След пълен Auto-Scan ми изкара грешка на двата странични Airbag-a отпред (не мога да я цитирам като номер, защото лога остана на компютъра), но грешката беше записана на 1 048 500 км., а колата по табло беше на 185 хил. и нещо. И за капак на всичко излезе, че Quattro няма! Компютърът изобщо нямаше AWD модул... Та ако някой е имал намерение да я гледа - по-добре не си губете времето! П.П.: Собственикът така или иначе беше доста подозрителен и с мними доводи за продажбата на автомобила - продавал я, защото заминава и не му трябвала кола, но пък и на бартер бил склонен... Редактирано 1 Юли 2013 от Снейк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 (Редактирано) За километрите може да си се объркал, абсурд да е била на 1 048 500 километра, просто си се заблудил с една 0, когато е била записана грешката. Иначе колата беше публикувана в Горублянските лафове от един колега, заради бухалката и други подробности. Редактирано 1 Юли 2013 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Снейк Публикувано 1 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 (Редактирано) Специално за километрите докато бях в Ловеч ми се стори, че са 104 хил. и нещо. Като се прибрах в Троян и отидох да върна компютъра на майстора, от когото го бях взел, той ми обърна внимание, че са 7 цифри, а не 6! Няколко пъти се пулих в монитора, за да гледам запаметения лог - милионник е! Редактирано 1 Юли 2013 от Снейк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 Снейк,евала за свършената работа от тебе.Дано не изгори някой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 Силно се съмнявам да е на толкова километри колкото казваш.При това положение щеше да има много други детайли, който да са в окаяно състояние. Единствения вариант е да са сменяни с нови оригинални, но силно се съмнявам. Воланът е с оригиналната кожа, копчетата на климатроника са доста запазени, единствената забележка по навигацията е счупената предна част на копчето за усилване, което може да стане и на 1000км в зависимост от желанието на тоя дето ръчка. По предницата всичко изглежда доста ново. И лайсните и фаровете са кристални като нови, а това за тия години няма как да стане. Съмнявам се продавача да е минал фаровете на полиране, както и да е направил всичко по предницата чисто ново. Възможно е колата да е имала удар отпред и всичко да е сменено. А ако хипотетично е на повече от милион км, то това значи, че всички тези части са сменени преди около 200 000км, което пак ме съмнява. И като за финал износването на кожата на седалката става от много влизане и излизане и от опит мога да кажа, че коли, които са карани предимно на дълъг път са с изключително запазени салони, защото в града има 2 пъти повече стани/седни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Снейк Публикувано 1 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 След още един разговор с майстора, от който взех компютъра за диагностика, се оказа, че модулът на климатроника е взет от кола с десен волан (не ме питайте от къде е разбрал, идея нямам), а контролният модул на ксенона е от А3 (8P)... Не се опитвам да очерня някой, само казвам какво съм разбрал. На пръв поглед ми хареса колата и ако нямах компютър сигурно бих я купил, но за щастие имах По мои наблюдения огнищата на износване са копчетата за ел. стъклата на шофьорската врата, копчето за фаровете и копчетата на климатроника. Седалките, воланът, ск. лост и педалите всички ги знаем, няма да ги коментирам. Утре ще говоря с майстора да ми даде лога от диагностиката ако не го е изтрил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 Все ми се струва, че на Ауди куаттро с торсен не трябва да има компютър за него, но може и да греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 Няма комп за 4х4. Това да не е БМВ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 (Редактирано) Може би говори за AWD драйв менюто на вагком. И друго... грешката се записва, но това което четеш там не са реални километри - смята си ги и тн..обикновено са 3-4 пъти по-малко. Сам си наясно че кола от ново поколение, няма как да навърти 1млн км =) След още един разговор с майстора, от който взех компютъра за диагностика, се оказа, че модулът на климатроника е взет от кола с десен волан (не ме питайте от къде е разбрал, идея нямам)........... Разлика в модули за десен и за ляв волан не знаех, че има. След пълен Auto-Scan ми изкара грешка на двата странични Airbag-a отпред То и на таблото се вижда от снимките, че Арбг светят, не бяхте ли наясно че има в грешка в тях, още след поглед на обявата. а контролният модул на ксенона е от А3 (8P)...Какъв контролен модул... ако говорите за баласта - това няма как да стане, защото са различни по форма от фабричния на а3 8P. От А3 8P, ако помня добре става на Q7, Seat Leon, Toureg 2006 и нагоре. Не казвам, че колата е била свет - то само като видиш дисковете от снимките, музиката и бухалката ти става ясно, ама тия неща дет написахте са малко крайно невярни. Тоя вагком, трябва малко и да се чете =))) А това, че няма куатро понеже не сте влезли в AWD .... :steinigung: Редактирано 1 Юли 2013 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 Да бе, ще кара по 463 км на ден. И това без да се е чупила, защото докато седи за обслужване и ремонти тези километри после трябва да се наваксват. Това е абсурдно :-)Че е връщан километража - връщан е сигурно. За тази цена толкова - тук протрито, там износено... така е. В магазина изглеждат впечатляващо запазени...Аз нямаше да се занимавам с кола със снимана беизболна бухалка в нея или разни пищови ако ще да е за 5к лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Снейк Публикувано 2 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 Колеги, нямам намерение да се заяждам с никого. Идеята ми беше да споделя информация, с която разполагам, за да спестя нечии мъки Така или иначе аз не твърдя, че разбирам много, а слушам хора, които разбират. Ето ви лога от диагностиката, ако някой има желание да разтълкува откритията в него, аз ще подчертая само това, което ми е казано: Monday,01,July,2013,15:59:07:37412VCDS Version: Beta 11.2.0Data version: 20110207 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 VIN: WAUZZZ8E07A152475 Mileage: 187560km/116544miles-------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 016 KM HW: 03G 906 016 KM Component: R4 2,0L EDC G000SG 9062 Revision: --H02--- Serial number: XXXXXXXXXXXXXX Coding: 0000172 Shop #: WSC 66565 257 00032 VCID: 78F59944F8F No fault code found.Readiness: 0 0 0 0 0 -------------------------------------------------------------------------------Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl Part No SW: 8E0 910 517 J HW: 8E0 614 517 BH Component: ESP8 quattro H06 0140 Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0004529 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 2E597F1C4AB No fault code found. -------------------------------------------------------------------------------Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 BM Component: A4 Klimaautomat 3233 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 6DDBB81087D No fault code found. -------------------------------------------------------------------------------Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8EC.lbl Part No: 8E0 907 279 N Component: int. Lastmodul ECE 0907 Coding: 01131 Shop #: WSC 06325 VCID: 3D7B485097D No fault code found. -------------------------------------------------------------------------------Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-94.lbl Part No SW: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G Component: Airbag 9.41 H12 3730 Revision: 91H12373 Serial number: 0036M0G4X5Y. Coding: 0031612 Shop #: WSC 40850 222 81615 VCID: 3B7F4648899 2 Faults Found:01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 254 Mileage: 1048575 km Time Indication: 0 01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 124 Mileage: 1048575 km Time Indication: 0 -------------------------------------------------------------------------------Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 Q Component: Lenksбulenmodul 0701 Coding: 02041 Shop #: WSC 06325 VCID: 418334A0EB5 No fault code found. -------------------------------------------------------------------------------Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Part No SW: 8E0 920 901 H HW: 8E0 920 901 H Component: KOMBI+WFS 4 H14 0200 Revision: 0200 Serial number: 00000000000000 Coding: 0007108 Shop #: WSC 40170 222 16836 VCID: 2A51730C763 No fault code found. -------------------------------------------------------------------------------Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl Part No: 8E0 959 433 CH Component: Komfortgerбt T3B 4135 Coding: 06762 Shop #: WSC 06325 VCID: 79F39C40C35 Subsystem 1 - Part No: 8E1959801H Component: Tхrsteuer.FS BRM 0606 Subsystem 2 - Part No: 8E1959802H Component: Tхrsteuer.BF BRM 0606 Subsystem 3 - Part No: 8E0959801E Component: Tхrsteuer.HL BRM 0606 Subsystem 4 - Part No: 8E0959802E Component: Tхrsteuer.HR BRM 0606 3 Faults Found:01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - 01572 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Passenger Side 35-00 - - -------------------------------------------------------------------------------Address 55: Xenon Range Labels: 8P0-907-357.lbl Part No: 8P0 907 357 F Component: Dynamische LWR H02 0010 Revision: 00000001 Serial number: Coding: 0000005 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 3D7B485097D No fault code found. End --------------------------------------------------------------------- Подчертаните в червено неща са тези, върху които ми беше обърнато внимание. За номера на управлението на климатроника ми казаха, че BM в края му означава, че е от кола с дясна дирекция. За грешките на AirBag-овете сами ще видите какво ме плаши. За 55 канал 8PO е сериен номер от А3. 22 канал (AWD) изобщо липсва, но тук колегата, който изясни разликата при диагностика на торсен и халдекс сигурно е прав. Дано съм бил полезен на някого Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 (Редактирано) GENUINE - AUDI A3 S3 A4 A6 Q7 - HEADLIGHT RANGE MODULE ECU - 8P0 907 357 F ..... грешките на бега, може да са сваляли и да са мили и да не са занулии Редактирано 2 Юли 2013 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 (Редактирано) Това ми мяЗа за казан с обръщана дирекция. На предна дясна врата се вижда модула за отключ/заключване Или вече ги има и от двете страни .Това ми за намирисва на сбирщайн, а и гледам 140к.с. дизел с два кюнеца. Мисля че само 2.0тди 170к.с. и 2.0 тди 4х4 са с два кюнеца А казвате ще нямало 4х4!?! Или не работи? ЧИСТокръвна кралица Редактирано 2 Юли 2013 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Снейк Публикувано 2 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 Грешката се опитах да я изчистя, но се появяваше отново. Ако е от миене или сваляне на нещо щеше да се изчисти смятам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 (Редактирано) Човече това е чиста англичанка с некъдърно обръщане на дирекцията. Некъдърно от гледна точка на модули и настройки.На една от снимките се забелязват бутоните за отключване и заключване на вратите, че ги има и на пасажерската предна врата. Забравили са да сменят кората, а ти се чудиш защо и модулите не са пркодирани Редактирано 2 Юли 2013 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 (Редактирано) Грешката се опитах да я изчистя, но се появяваше отново. Ако е от миене или сваляне на нещо щеше да се изчисти смятам... ако не са закрепени правилно - не пичове.... като екстра се предлага очключ заключ и на двете врати... не е англичанка =) дръжката не виждате ли че е без копчета, профила е друг... не е обръщана - всичко й е наред, просто вагком, трябва да се чете, не само да се гледа като сте толкова наблюдателни, видяхте ли че в кората на шоф врата има лубрикант дурекс, тоя дали шпори в колата Редактирано 2 Юли 2013 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 Шпори и ги маааа с буАлката хахахах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 На америкaнките винаги има отключване от дясно, при европейските може да се поръча само на спортните модели - S, RS, DTM edition. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 Мен,вече никакви километри немогат да ме учудят - без да си давам зор въртя напоследък по 200км на ден,предимно градско,а кола,която може би е опъвана на аутобана постоянно....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване