Jump to content

Ауди А4 2007 2.0 TDI Quattro S-line ВНИМАНИЕ!!!


Recommended Posts

Здравейте, колеги. Пускам тази тема с идеята да предпазя някой ауди фен от измама! Днес с баща ми ходихме до Ловеч, за да видим следния автомобил -> http://www.mobile.bg/11370799899845514

 

Няма да ви губя времето с излишна информация и ще кажа само същественото. На пръв поглед изглежда добре, но истината е доста различна! Първото, което ме впечатли беше напуканата кожа на седалките и изтърканото по външния борд и на двете предни седалки. При диагностиката, която направих с компютър на приятел, ми се стори странно това, че данните за километрите от таблото и EDC модула бяха подозрително еднакви, а поне по мое наблюдение винаги има разлика. След пълен Auto-Scan ми изкара грешка на двата странични Airbag-a отпред (не мога да я цитирам като номер, защото лога остана на компютъра), но грешката беше записана на 1 048 500 км., а колата по табло беше на 185 хил. и нещо. И за капак на всичко излезе, че Quattro няма! Компютърът изобщо нямаше AWD модул...  :angry2: Та ако някой е имал намерение да я гледа - по-добре не си губете времето!

 

П.П.: Собственикът така или иначе беше доста подозрителен и с мними доводи за продажбата на автомобила - продавал я, защото заминава и не му трябвала кола, но пък и на бартер бил склонен...

Редактирано от Снейк
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За километрите може да си се объркал, абсурд да е била на 1 048 500 километра, просто си се заблудил с една 0, когато е била записана грешката.  Иначе колата беше публикувана в Горублянските лафове от един колега, заради бухалката и други подробности. :D

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Специално за километрите докато бях в Ловеч ми се стори, че са 104 хил. и нещо. Като се прибрах в Троян и отидох да върна компютъра на майстора, от когото го бях взел, той ми обърна внимание, че са 7 цифри, а не 6! Няколко пъти се пулих в монитора, за да гледам запаметения лог - милионник е!  :aerger:

 

Редактирано от Снейк
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се съмнявам да е на толкова километри колкото казваш.

При това положение щеше да има много други детайли, който да са в окаяно състояние. Единствения вариант е да са сменяни с нови оригинални, но силно се съмнявам.

 

Воланът е с оригиналната кожа, копчетата на климатроника са доста запазени, единствената забележка по навигацията е счупената предна част на копчето за усилване, което може да стане и на 1000км в зависимост от желанието на тоя дето ръчка. По предницата всичко изглежда доста ново. И лайсните и фаровете са кристални като нови, а това за тия години няма как да стане. Съмнявам се продавача да е минал фаровете на полиране, както и да е направил всичко по предницата чисто ново.

 

Възможно е колата да е имала удар отпред и всичко да е сменено. А ако хипотетично е на повече от милион км, то това значи, че всички тези части са сменени преди около 200 000км, което пак ме съмнява.

 

И като за финал износването на кожата на седалката става от много влизане и излизане и от опит мога да кажа, че коли, които са карани предимно на дълъг път са с изключително запазени салони, защото в града има 2 пъти повече стани/седни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След още един разговор с майстора, от който взех компютъра за диагностика, се оказа, че модулът на климатроника е взет от кола с десен волан (не ме питайте от къде е разбрал, идея нямам), а контролният модул на ксенона е от А3 (8P)... Не се опитвам да очерня някой, само казвам какво съм разбрал. На пръв поглед ми хареса колата и ако нямах компютър сигурно бих я купил, но за щастие имах  :bia: По мои наблюдения огнищата на износване са копчетата за ел. стъклата на шофьорската врата, копчето за фаровете и копчетата на климатроника. Седалките, воланът, ск. лост и педалите всички ги знаем, няма да ги коментирам. Утре ще говоря с майстора да ми даде лога от диагностиката ако не го е изтрил.  :ertrink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все ми се струва, че на Ауди куаттро с торсен не трябва да има компютър за него, но може и да греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би говори за AWD драйв менюто на вагком.

 

И друго... грешката се записва, но това което четеш там не са реални  километри - смята си ги и тн..обикновено са 3-4 пъти по-малко.

 

Сам си наясно че кола от ново поколение, няма как да навърти 1млн км =)

 

 

След още един разговор с майстора, от който взех компютъра за диагностика, се оказа, че модулът на климатроника е взет от кола с десен волан (не ме питайте от къде е разбрал, идея нямам)...........

 

Разлика в модули за десен и за ляв волан не знаех, че има.

 

 

След пълен Auto-Scan ми изкара грешка на двата странични Airbag-a отпред

 

То и на таблото се вижда от снимките, че Арбг светят, не бяхте ли наясно че има в грешка в тях, още след поглед на обявата.

 

 

 а контролният модул на ксенона е от А3 (8P)...

Какъв контролен модул... ако говорите за баласта  - това няма как да стане, защото са различни по форма от фабричния на а3 8P. От А3 8P, ако помня добре става на Q7, Seat Leon, Toureg 2006 и нагоре.

 

 

Не казвам, че колата е била свет - то само като видиш дисковете от снимките, музиката и бухалката ти става ясно, ама тия неща дет написахте са малко крайно невярни. Тоя вагком, трябва малко и да се чете =)))

 

А това, че няма куатро понеже не сте влезли в AWD .... :steinigung: :steinigung: :steinigung:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, ще кара по 463 км на ден. И това без да се е чупила, защото докато седи за обслужване и ремонти тези километри после трябва да се наваксват. Това е абсурдно :-)

Че е връщан километража - връщан е сигурно. За тази цена толкова - тук протрито, там износено... така е. В магазина изглеждат впечатляващо запазени...

Аз нямаше да се занимавам с кола със снимана беизболна бухалка в нея или разни пищови ако ще да е за 5к лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нямам намерение да се заяждам с никого. Идеята ми беше да споделя информация, с която разполагам, за да спестя нечии мъки  :closedeyes: Така или иначе аз не твърдя, че разбирам много, а слушам хора, които разбират. Ето ви лога от диагностиката, ако някой има желание да разтълкува откритията в него, аз ще подчертая само това, което ми е казано:

 

Monday,01,July,2013,15:59:07:37412
VCDS Version: Beta 11.2.0
Data version: 20110207
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7
Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67
          69 75 76 77
 
VIN: WAUZZZ8E07A152475   Mileage: 187560km/116544miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 03G 906 016 KM    HW: 03G 906 016 KM
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  9062  
   Revision: --H02---    Serial number: XXXXXXXXXXXXXX
   Coding: 0000172
   Shop #: WSC 66565 257 00032
   VCID: 78F59944F8F
 
No fault code found.
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 8E0-910-517.lbl
   Part No SW: 8E0 910 517 J    HW: 8E0 614 517 BH
   Component: ESP8 quattro    H06 0140  
   Revision: 00000000    Serial number: 00000000000000
   Coding: 0004529
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 2E597F1C4AB
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 8E0-820-043.lbl
   Part No: 8E0 820 043 BM
   Component:   A4 Klimaautomat   3233  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 6DDBB81087D
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 8E0-907-279-8EC.lbl
   Part No: 8E0 907 279 N
   Component: int. Lastmodul  ECE 0907  
   Coding: 01131
   Shop #: WSC 06325  
   VCID: 3D7B485097D
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 8E0-959-655-94.lbl
   Part No SW: 8E0 959 655 G    HW: 8E0 959 655 G
   Component:    Airbag 9.41  H12 3730  
   Revision: 91H12373    Serial number: 0036M0G4X5Y.  
   Coding: 0031612
   Shop #: WSC 40850 222 81615
   VCID: 3B7F4648899
 
2 Faults Found:
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 
            001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 254
                    Mileage: 1048575 km
                    Time Indication: 0
 
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) 
            001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 124
                    Mileage: 1048575 km
                    Time Indication: 0
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel        Labels: 8E0-953-549.lbl
   Part No: 8E0 953 549 Q
   Component: Lenksбulenmodul     0701  
   Coding: 02041
   Shop #: WSC 06325  
   VCID: 418334A0EB5
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl
   Part No SW: 8E0 920 901 H    HW: 8E0 920 901 H
   Component: KOMBI+WFS 4     H14 0200  
   Revision: 0200        Serial number: 00000000000000
   Coding: 0007108
   Shop #: WSC 40170 222 16836
   VCID: 2A51730C763
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl
   Part No: 8E0 959 433 CH
   Component: Komfortgerбt T3B    4135  
   Coding: 06762
   Shop #: WSC 06325  
   VCID: 79F39C40C35
 
   Subsystem 1 - Part No: 8E1959801H
   Component: Tхrsteuer.FS BRM 0606  
 
   Subsystem 2 - Part No: 8E1959802H
   Component: Tхrsteuer.BF BRM 0606  
 
   Subsystem 3 - Part No: 8E0959801E
   Component: Tхrsteuer.HL BRM 0606  
 
   Subsystem 4 - Part No: 8E0959802E
   Component: Tхrsteuer.HR BRM 0606  
 
3 Faults Found:
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 
            35-00 -  - 
00962 - Alarm via. Tilt Sensor 
            35-00 -  - 
01572 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Passenger Side 
            35-00 -  - 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 55: Xenon Range        Labels: 8P0-907-357.lbl
   Part No: 8P0 907 357 F
   Component: Dynamische LWR  H02 0010  
   Revision: 00000001    Serial number:               
   Coding: 0000005
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 3D7B485097D
 
No fault code found.
 
End   ---------------------------------------------------------------------
 
Подчертаните в червено неща са тези, върху които ми беше обърнато внимание. За номера на управлението на климатроника ми казаха, че BM в края му означава, че е от кола с дясна дирекция. За грешките на AirBag-овете сами ще видите какво ме плаши. За 55 канал 8PO е сериен номер от А3. 22 канал (AWD) изобщо липсва, но тук колегата, който изясни разликата при диагностика на торсен и халдекс сигурно е прав. Дано съм бил полезен на някого :biggthumpup:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GENUINE - AUDI A3 S3 A4 A6 Q7 - HEADLIGHT RANGE MODULE ECU - 8P0 907 357 F

 

 

.....

 

грешките на бега, може да са сваляли и да са мили и да не са занулии

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми мяЗа за казан с обръщана дирекция. На предна дясна врата се вижда модула за отключ/заключване B):lol: Или вече ги има и от двете страни :lol:.Това ми за намирисва на сбирщайн, а и гледам 140к.с. дизел с два кюнеца. Мисля че само 2.0тди 170к.с. и 2.0 тди 4х4 са с два кюнеца :stupid: А казвате ще нямало 4х4!?! Или не работи? ЧИСТокръвна кралица B)

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече това е чиста англичанка с некъдърно обръщане на дирекцията. Некъдърно от гледна точка на модули и настройки.

На една от снимките се забелязват бутоните за отключване и заключване на вратите, че ги има и на пасажерската предна врата. Забравили са да сменят кората, а ти се чудиш защо и модулите не са пркодирани

 

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката се опитах да я изчистя, но се появяваше отново. Ако е от миене или сваляне на нещо щеше да се изчисти смятам...

 

ако не са закрепени правилно - не

 

пичове.... като екстра се предлага очключ заключ и на двете врати... не е англичанка =)

 

JMG_S4_INT_02.jpg

 

apatchin-003-1024x0683.jpg

 

дръжката не виждате ли че е без копчета, профила е друг...

 

не е обръщана - всичко й е наред, просто вагком, трябва да се чете, не само да се гледа

 

като сте толкова наблюдателни, видяхте ли че в кората на шоф врата има лубрикант дурекс, тоя дали шпори в колата

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен,вече никакви километри немогат да ме учудят - без да си давам зор въртя напоследък по 200км на ден,предимно градско,а кола,която може би е опъвана на аутобана постоянно.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...