min40kis Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Добър ден колеги. Прочетох всички теми относно климатика за Б4 и търсих на много места но не мога да открия изхода за високото налягане на климатика. Откривам само ниското. Проблема ми е че като го пусна климатика тръгва за 4-5 секунди и отново спира, а когато го пусна компресора на късо от акумолатора директно в колата не мойе да се стои от сруд(работи перфектно и има фреон). Можете ли да ми покажете снимки на изхода на високото налягане и ако сте имали същият проблем как мога да оправя това че тръгва и спира през 5 секунди(изключвам мисълта за кабели, защото ако беше така нямаше изобщо да тръгва дори за 5 сек).Аудито е 2.0 90к.с.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 С какъв фреон е зареден?Кой го зарежда?Как го зарежда?Вентилатора заработва ли когато включиш климатика?Заводски ли е климатика или е поставян след това?И за какво ти е изхода за високо налягане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min40kis Публикувано 3 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 С какъв фреон е зареден?Кой го зарежда?Как го зарежда?Вентилатора заработва ли когато включиш климатика?Заводски ли е климатика или е поставян след това?И за какво ти е изхода за високо налягане?Ами мисля че е зареден с 22 фреон, зарежда го един приятел който работи в фирма за климатици. Зарежда го от ниското налягане, а пърси високото защото от там показвало на колко бара работи и било важно да се знае ако било по малко или повече от необходимото нямало да тръгне. Климатика е заводски мисля. А въпроса за вентилатора не мога да го разбера- като го пусна ми променя оборотите което значи че компресора тръгва но спира след около 5 сек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 с машина ли ти го пълни или с бутилка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min40kis Публикувано 3 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 с машина ли ти го пълни или с бутилка?С бутилка сложена върху ел. кантар и вкара около 500 грама а на самия компресор пише че е 900 грама. И именно затова каза че му трябва високото налягане тъй като знае колко вкарва и ги вкарва под 5 бара а на него пише максимум 8 бара а само от високото давало най голяма точност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 системата ти е препълнена. отиди на машина да ти го източат и да ти сипят колкото си трябва,а около 700гр. и спрете с тези тънежи да не ви излезат през носа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Вие четохте ли с какъв фреон трябва да работи тази кола?Смени фреона и зареждача и може би ще имаш работещ климатик и здрави компресор и маркучи.НЕ ПОДАВАЙТЕ ДИРЕКТЕН "+" на компресора и не се опитвайте да включвате климатика и колкото се може по-бързо махнете този фреон.Зареждането на автомобилен климатик с Р22 е НЕДОПУСТИМО . Твоята кола работи с Р12 и няма сервизен клапан за високо налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min40kis Публикувано 3 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Вие четохте ли с какъв фреон трябва да работи тази кола?Смени фреона и зареждача и може би ще имаш работещ климатик и здрави компресор и маркучи.НЕ ПОДАВАЙТЕ ДИРЕКТЕН "+" на компресора и не се опитвайте да включвате климатика и колкото се може по-бързо махнете този фреон.Зареждането на автомобилен климатик с Р22 е НЕДОПУСТИМО . Твоята кола работи с Р12 и няма сервизен клапан за високо налягане.Благодаря на всички за отговорите. А колега като няма сервизен клапан за високо налягане от къде се зарежда от ниското ли ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 фреон 22 работят само хладилници , домашни климатици и ледогенератори а колите по старите са с 12 а по новите са с 134 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 Ти явно изобщо не съзнаваш какво сте причинили на колата щом все още си пред компютъра и не си отишъл да биеш този твой "приятел", който иска да те набута с купуване на компресор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min40kis Публикувано 4 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 Ти явно изобщо не съзнаваш какво сте причинили на колата щом все още си пред компютъра и не си отишъл да биеш този твой "приятел", който иска да те набута с купуване на компресор.Ами той каза че 12 и 134 са взаимно заменими, а преди мен зареди едно ауди същото само че не 2.0 90, а 1.6 101 и си работеше перфектно(то беше с климатроник). Мисля си че не е от фреона а може би нещо от друго, но не знам какво по точно да търся от което може да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 (Редактирано) Последно Р12 или Р22 ? Може да монтирате на някой мъркуч сервизен клапан. Редактирано 4 Юли 2013 от bagera979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 до 1993 включително са с 12 а след това ги правят с 134а ако минаваш от 12 на 134 трябва да се продуха хубаво системата и да се смени и маслото и капилярката и дехидратора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 (Редактирано) И кое е дехидратора,който трябва да се смени,че не мога да се сетя? Редактирано 4 Юли 2013 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min40kis Публикувано 4 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 Колеги не бях го пускал климатика от както слагахме фреон защото се бях разстроил, но днес реших да го пусна тъй като свърших по рано работа и какво да видя. Климатика тръгна да работи перфектно и си духаше много доволно студено което ме учуди и същевременно много зарадва. Стоях и се радвах и чух едно свестене от пасажерското място. Махнах стелката на пасажера и отдолу видях нещо, изглежда е от климатика там е залепен отпред към купето нещо като кутия и от там свистеше но като поработи малко и шума намаля. Чудя се какво може да е това и си мисля че може би като не е ползван климатика от 1-2 години маслото в компресора и по тръбите е било застояло и затова не е искал да работи както трябва. А какво може да е това като кутия отпред при пасажера не знам, вие какво мислите е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 5 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2013 Кое точно от "отиди на машина да ти го напълнят както си е по книга" не разбра колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
napstar80 Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 извинявам се че използвам темата на колегата но как се сменя маслото на компресора или по точно откаде сеизточва старото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 няма как да го източиш то е някакви си 100гр.и си остава в системата,слагасе новокогато се вакумира система преди пълненето с фреон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
napstar80 Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 абе и аз така мисля но чета из форума че за да минеш от R12 на R134 трябва да се сменят някои неща и маслото на компресора смени капилярката и дехидрататора остана само това масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 (Редактирано) има си масло и в компресора,огледай някъде за пробка. Редактирано 8 Юли 2013 от Geeppii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
napstar80 Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 проблема е че еденственото нещо което приличаше на пробка накрайник същия като този от който се зарежда климатика с фреон одвихго и нищо не потече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Тя пробката им обикновено е отгоре, трябва копресора да слезе от колата за да му излееш маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 (Редактирано) Маслото е основно в компресора и е около 250гр. а не някакви си 100гр. акто са ти писали.Аз лично си свалих компресора и го източих когато преминах на R134.След това ходих на сервиз за климатици,направиха промивка на системата,ново масло и фреон и така съм вече три години. п.с.Колегата ме е изпреварил. Редактирано 8 Юли 2013 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
napstar80 Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 мислех да минем по лесния начин но явно няма да стане ще се сваля компресораблагодария на всички за одговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване