Jump to content

въпрос за климатик на 80 B4


min40kis

Recommended Posts

     Добър ден колеги. Прочетох всички теми относно климатика за Б4 и търсих на много места но не мога да открия изхода за високото налягане на климатика. Откривам само ниското. Проблема ми е че като го пусна климатика тръгва за 4-5 секунди и отново спира, а когато го пусна компресора на късо от акумолатора директно в колата не мойе да се стои от сруд(работи перфектно и има фреон). Можете ли да ми покажете снимки на изхода на високото налягане и ако сте имали същият проблем как мога да оправя това че тръгва и спира през 5 секунди(изключвам мисълта за кабели, защото ако беше така нямаше изобщо да тръгва дори за 5 сек).

Аудито е 2.0 90к.с.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв фреон е зареден?

Кой го зарежда?Как го зарежда?

Вентилатора заработва ли когато включиш климатика?

Заводски ли е климатика или е поставян след това?

И за какво ти е изхода за високо налягане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв фреон е зареден?

Кой го зарежда?Как го зарежда?

Вентилатора заработва ли когато включиш климатика?

Заводски ли е климатика или е поставян след това?

И за какво ти е изхода за високо налягане?

Ами мисля че е зареден с 22 фреон, зарежда го един приятел който работи в фирма за климатици. Зарежда го от ниското налягане, а пърси високото защото от там показвало на колко бара работи и било важно да се знае ако било по малко или повече от необходимото нямало да тръгне. Климатика е заводски мисля. А въпроса за вентилатора не мога да го разбера- като го пусна ми променя оборотите което значи че компресора тръгва но спира след около 5 сек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с машина ли ти го пълни или с бутилка?

С бутилка сложена върху ел. кантар и вкара около 500 грама а на самия компресор пише че е 900 грама. И именно затова каза че му трябва високото налягане тъй като знае колко вкарва и ги вкарва под 5 бара а на него пише максимум 8 бара а само от високото давало най голяма точност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

системата ти е препълнена. отиди на машина да ти го източат и да ти сипят колкото си трябва,а около 700гр. и спрете с тези тънежи да не ви излезат през носа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие четохте ли с какъв фреон трябва да работи тази кола?

Смени фреона и зареждача и може би ще имаш работещ климатик и здрави компресор и маркучи.

НЕ ПОДАВАЙТЕ ДИРЕКТЕН "+" на компресора и не се опитвайте да включвате климатика и колкото се може по-бързо махнете този фреон.

Зареждането на автомобилен климатик с Р22 е НЕДОПУСТИМО .

 

Твоята кола работи с Р12 и няма сервизен клапан за високо налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие четохте ли с какъв фреон трябва да работи тази кола?

Смени фреона и зареждача и може би ще имаш работещ климатик и здрави компресор и маркучи.

НЕ ПОДАВАЙТЕ ДИРЕКТЕН "+" на компресора и не се опитвайте да включвате климатика и колкото се може по-бързо махнете този фреон.

Зареждането на автомобилен климатик с Р22 е НЕДОПУСТИМО .

 

Твоята кола работи с Р12 и няма сервизен клапан за високо налягане.

Благодаря на всички за отговорите. А колега като няма сервизен клапан за високо налягане от къде се зарежда от ниското ли ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фреон 22 работят само хладилници , домашни климатици и ледогенератори а колите по старите са с 12 а по новите са с 134

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти явно изобщо не съзнаваш какво сте причинили на колата щом все още си пред компютъра и не си отишъл да биеш този твой "приятел", който иска да те набута с купуване на компресор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти явно изобщо не съзнаваш какво сте причинили на колата щом все още си пред компютъра и не си отишъл да биеш този твой "приятел", който иска да те набута с купуване на компресор.

Ами той каза че 12 и 134 са взаимно заменими, а преди мен зареди едно ауди същото само че не 2.0 90, а 1.6 101 и си работеше перфектно(то беше с климатроник). Мисля си че не е от фреона а може би нещо от друго, но не знам какво по точно да търся от което може да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно Р12 или Р22 ? Може да монтирате на някой мъркуч сервизен клапан.

Редактирано от bagera979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до 1993 включително са с 12 а след това ги правят с 134

а ако минаваш от 12 на 134 трябва да се продуха хубаво системата и да се смени и маслото и капилярката и дехидратора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кое е дехидратора,който трябва да се смени,че не мога да се сетя?

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не бях го пускал климатика от както слагахме фреон защото се бях разстроил, но днес реших да го пусна тъй като свърших по рано работа и какво да видя. Климатика тръгна да работи перфектно и си духаше много доволно студено което ме учуди и същевременно много зарадва. Стоях и се радвах и чух едно свестене от пасажерското място. Махнах стелката на пасажера и отдолу видях нещо, изглежда е от климатика там е залепен отпред към купето нещо като кутия и от там свистеше но като поработи малко и шума намаля. Чудя се какво може да е това и си мисля че може би като не е ползван климатика от 1-2 години маслото в компресора и по тръбите е било застояло и затова не е искал да работи както трябва. 

А какво може да е това като кутия отпред при пасажера не знам, вие какво мислите е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се че използвам темата на колегата но как се сменя маслото на компресора или по точно откаде се

източва старото :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма как да го източиш то е някакви си 100гр.и си остава в системата,слагасе новокогато се вакумира система преди пълненето с фреон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе и аз така мисля но чета из форума че за да минеш от R12 на R134 трябва да се сменят някои неща и маслото на компресора 

смени капилярката и дехидрататора остана само това масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има си масло и в компресора,огледай някъде за пробка.

Редактирано от Geeppii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е че еденственото нещо което приличаше на пробка накрайник същия като този от който се зарежда климатика с фреон 

одвихго и нищо не потече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е основно в компресора и е около 250гр. а не някакви си 100гр. акто са ти писали.

Аз лично си свалих компресора и го източих когато преминах на R134.

След това ходих на сервиз за климатици,направиха промивка на системата,ново масло и фреон и така съм вече три години.

 

п.с.Колегата ме е изпреварил. :schreiben:

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислех да минем по лесния начин но явно няма да стане ще се сваля компресора

благодария на всички за одговорите :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...