Jump to content

Дневни (диодни) светлини


A.Mladenov

Recommended Posts

Здравейте колеги, може ли някой да ми каже от къде да си купя бели диодни крушки за дневните светлини и бели диодни плафони за задния номер??? Само да вметна че, пробвах вече няколко крушки и ми ги чете като грешка :( колата ми е А8 4.2TDI 2009г. Ако някой е запознат с темата нека пише, мерси предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми прочети малко и в другите подфоруми - има изписано с тонове за LED дневните светлини ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в нета де. Тези ЛЕД-бг май имаха диодни, които лъжат ауточека, че има определено съпротивление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега всичките сайтове проверих, звънях, ходих къде ли не, всеки вика ела да пробваме.... и накрая нищо и половина. В Бг може би няма сайт в който да не съм проверил, за по старата 8-ца няма ядове ама за тия след края на 2008г. (Както е и моита) ми казаха че ще се видя в приключение до като намеря :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си чел навсякъде, но главно вариантите са два:

1. Слагаш LED крушки каквито искаш и отвън извеждаш от фара по един товарен резистор (обикновено 8-10ома/25W) за да лъже компа. Резисторите задължително се извеждат извън фара защото много греят.

2. Кодираш си модула да не проверява крушките за дневните светлини - това обаче не става за всеки модул.

LED крушки за дневни светлини 21W с CANBus няма - просто е много голяма разсейваната мощност и не може да се събере в цокъла на крушката. Отделно на това много се загряват самите крушки и прецакват фасунгите или самите те горят.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва че се извеждат резистори от фара го знам, обаче не искам да съсипвам инсталацията (да побългарявам) на колата. Та за тва питам дали някой знае такива който са си с вграден резистор. Все пак благодаря за инфото колега ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е смисъла на тва упражнение,оригиналните са изгорели и не намираш същите такива нови или....

Редактирано от todorov_24
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва че се извеждат резистори от фара го знам, обаче не искам да съсипвам инсталацията (да побългарявам) на колата. Та за тва питам дали някой знае такива който са си с вграден резистор. Все пак благодаря за инфото колега ;)

Няма как да са с вграден резистор и да имитират същата консумация като на 21W крушка. Разсейвана мощност е много голяма и няма как да се охлади в цокъла на крушката, където е единственото възможно място за поставяне на резистора. Имах такива LED крушки (и още ги имам, но махнах вградените резистори), които след няколко месеца почнаха да прекъсват и мигат защото платката вътре в крушката се беше "овъглила" от температурата на резисторите. Отворих ги, махнах резисторите и ги изведох извън фара за по-сигурно. Някои по-нови модели модули могат да се препрограмират за LED крушки и стопове - провери твоя дали е такъв. Другия вариант е да смениш целия модул с такъв за LED светлини и стопове от някоя морга, но не знам дали ще си струва упражнението. Ако си смениш модула би трябвало да можеш да си сложиш оригинални LED крушки отпред. Дай си номера на модула - тук има колеги, които могат да проверят дали ще стане само с препрограмиране/флашване или трябва да се сменя :nixweiss:.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако искарам такъв резистор дали няма да направя някоя беля, в смисал да се запали нещо инсталацията или.... Де да знам. Иначе знам едни крушки пак са Canbus напревени са все едно има лупа диодите не се виждат изобщо и са мн силни. Пичагата ми ги дава по 42лв. за брой :) виждам че си бая в час, дай съвет кво да правя братле... Мерси много ;)

Редактирано от A.Mladenov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С резисторите няма да има проблем - те се загряват до 50-60С, просто трябва да ги закачиш някъде покрай фара отвън. Между другото преди да сложа резисторите бях сложил по една крушка 21W на фасунга вместо тях да свети в моторния отсек за да лъжа компа. Положителното беше, че нощно време ако отвориш предния капак докато работи двигателя вътре беше ден - можеш да си разгледаш спокойно :).

Относно LED крушките с лупа - виждал съм ги, но нямам впечатления от тях. Само ги гледах при колега от форума (harpi), от който пазарувам основно такива работи как светят на изправител 12В - действително са много ярки. Все пак много зависи как ще светят заедно с рефлектора на фаровете за дневни светлини. Според мен е най-добре да ги пробваш - слагаш и гледаш как светят и дали не пищи компа. Иначе няма как да ги провериш. Почти съм сигурен обаче, че пак няма да мине чек-а. Просто една LED крушка черпи много по-малко ток от тази с нажежаемата жичка. Тази разлика като мощност се компенсира с резистор, който я отдава като температура. Дано станат тези крушки за които пишеш. Пиши задължително ако ги пробваш какъв е бил резултата.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги, вчера си сложих така дълго търсените диоди :) Колата ми стана съвременна с белите светлини отпред. значи: Правиха ми е едни момчета в кв. Х. Димитър в София, цялото упражнение беше за около 2ч. първо свалиха 2-те кутий на въздушните филтри, отвориха фара и срязаха кабелите за крушката на дневните светлини, за тях вързаха по 1 консуматор по 25W за да лъже компа, след това диодната крушка и така..... :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то като думкат 50 вата, каква е файдата от диодите. Те ги слагат, щото са по-икономични и заемат по-малко място. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се зачудих но......Поне ако видим снимка дали си е заслужавало "модернизацията",ако човека му се занимава да качи.

Редактирано от todorov_24
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте колеги, вчера си сложих така дълго търсените диоди :) Колата ми стана съвременна с белите светлини отпред. значи: Правиха ми е едни момчета в кв. Х. Димитър в София, цялото упражнение беше за около 2ч. първо свалиха 2-те кутий на въздушните филтри, отвориха фара и срязаха кабелите за крушката на дневните светлини, за тях вързаха по 1 консуматор по 25W за да лъже компа, след това диодната крушка и така..... :gut:

 

Колега имам същия проблем от доста време и какво ли не съм пробвал, а живея много близко до хаджи димитър. Можеш ли да споделиш каде се намират тея момчета и телефон за връзка че да направят и моите диоди?? Ако не е тайна колко пари ти струваше тая услуга? Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...