Jump to content

A8 D2 3.3TDI загрява


vladim

Recommended Posts

Сменени са водна помпа термостат но пак загрява само на баир(отива на 100градуса че ако не спра може и нагоре) . На равно си държи 90г. Перките си работят нормално радиатора е гледан не е запушен. Дайте някакъв съвет или сервиз където да отида .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виското, точно по изкачване се усеща липсата/повредата му. Как видя че вдига точно 100+ градуса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си пишем наизуст. Наистина е с хидравличен вентилатор. Но отново той трябва да е проблема, щом сте сменили термостата и водната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eдната перка е електрическа другата е хидравлична и двете работят нормално както съм писал по горе . Работата отива към радиатор (частично запушен). При включен климатик по бързо загрява.



 Как видя че вдига точно 100+ градуса?

На уреда на таблото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как разбра че хидравличната е ОК , защото при мен беше същия проблем и след смяна на виско всичко се оправи , а иначе и виското си въртеше  но явно не увличаше достатъчно , между другото можеш да си провериш втората степен на ел перката дали работи коректно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото лъже, но мръдне ли от нормалното си положение(при загрял мотор) е над 105-6 градуса. За бензиновите мотори съм сигурен, за дизела предполагам е същото. 

 

пп Хидравлични вентилатор се върти постоянно нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как разбра че хидравличната е ОК ,

При температура 95г на таблото слизам и гледам електрическата е включила на втора степен а хидравличната при подаване на газ направо полудява.

Таблото лъже

 

 

При външна температура под 20г проблема го няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми пробваш с друго виско, ако не изчезне загряването, следващото е дефектен термостат и следващото е дефектна водна помпа.

Горното го пиша от личен опит. Имах случай с термостат, който не отваря достатъчно и всичко е ок, докато те натовариш мотора. Просто дебита на антифриза през радиатора е недостатъчен за мощно топлоотдаване.

Имал съм проблем и с дефектна помпа, при която перката превърташе в оста си и резултатът беше точно същия - при натоварване загрява. Аз залагам на виско или термостат.



При температура 95г на таблото слизам и гледам електрическата е включила на втора степен а хидравличната при подаване на газ направо полудява.

При това положение трябва да се увериш, че долната тръба на радиатора също е гореща. Ако дебитът не недостатъчен заради дефектен термостат, то вентилаторите преохлаждат малкото антифриз и тръбата долу си е направо хладка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колега здравеи и аз имам същият проблем.Смених водна помпа измих радиатора отвън и отвътре радиаторчето за кулера моторчето също не работеше и пак нищо.Ако си решил загадката моля те пиши защото и аз имам същият проблем.Като я настъпя здраво качва температурата иначе не мърда.



А моята не беше и на центровка,но сега е и пак си го имам тоя тъп проблем.Не качва повече от 100градуса ама пак си е много..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Здрвеи колега откри ли някакво ршение.Ако си пиши защото аз така си го карам ама идва лято и ме е страх.Ходих по маистори и сервизи и всички казват че е ок,даже един приятел имал същото казва че са си така ама аз не вярвам.Ако си открил проблем моляте пиши че не ми се ще да я бракувам.

Редактирано от GeForce6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МОМЧЕТА , ПРИ ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ ОТКРИХ ЧЕ НА ЕДИНИЯ МАРКУЧ СЪСТОЯЩ СЕ ОТ ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА СТЕНА , ВЪТРЕШНАТА СЕ БЕШЕ РАЗЛЕПИЛА И НАГЪНАЛА ТАКА ЧЕ МАРКУЧА БЕШЕ ПОЧТИ ЗАПУШЕН. ПОЛУЧАВА СЕ ОТ "ОРИГИНАЛЕН" АНТИФРИЗ. АКО ЦВЕТА МУ ЗА 1 ГОДИНА СЕ Е СМЕНИЛ  - САМИ СЕ СЕЩАЙТЕ. ОТ ТОГАВА АКО МИ СЕ НАЛОЖИ ДА ПРАВЯ РЕМОНТ СИ КУПУВАМ ИСТИНСКИ ЗА ПО 25 ЛВ ЛИТЪРА С ЕМБЛЕМИТЕ НА ....... АУДИ

Редактирано от Един_Луд
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колега здравеи и аз имам същият проблем.Смених водна помпа измих радиатора отвън и отвътре радиаторчето за кулера моторчето също не работеше и пак нищо.Ако си решил загадката моля те пиши защото и аз имам същият проблем.Като я настъпя здраво качва температурата иначе не мърда.

А моята не беше и на центровка,но сега е и пак си го имам тоя тъп проблем.Не качва повече от 100градуса ама пак си е много..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Момчета открих проблема при моито 3.3 не знам при вас дали е такъв,но е много възможно.Лятото счупих турбина на моито и от тамразбрах каде се крие проблема със загряването.Дясната турбина запекла на затворено и изгорелите газове през десния егр влизат във входящите колектори.Вътре в тях има радиатор които охлажда влизащия въздух и колкото повече газ подавам толкова повече изгорели газове го нагряват и от там ми идваяше проблема.Проверете всичко и ако никаде другаде няма проблем значи е там.Надявам се да съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

И аз имам същия проблем.Обаче като подам газ и ми се струва че хидравличната перка не работи като хората.нещо вие в нея но оборотите на перката са едни и същи.Нямам представа на какъв принцип работи и дали не се ремонтира или с нова се сменява.сменил съм водна помпа и термпостат.преди 3 месеца ми рециклираха и двата турбо компресора.Обаче един спецалист ми каза гарнитури на главата.дайте идея тая хидравлична перка как да се поправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някакво решение намерихте ли?Аз сега сменявам термо шалтера,датчика за температурата и плунжера на хидравличната перка.Има ли резултат ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравеите колеги имам ауди 3.3. Тди .Имам следният проблем колата вдига температурата на водата при натоеарване и после спада .смених помпа .термостат ,дадчик за тем. чистих радиатори но непомага моля за помощ ,,,,,,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега, аз имам А8 4.2- 95год. и имах същия проблем. Оказа се че ламлите между тръбичките отвъшната страна на водния радиатор са се задръстили с мухи, мръсотия и всякакви гадории. Свалих бронята и изчистих двата радиатора - климатичния и водния - на автомивка с водоструйка и проблема изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колеги мисля че при мене открих проблема плунжера на хидравличната перка заяжда и тя не се върти достатъчно бързо-съответно не охлажда.Бубината ми е здрава,но мисля че проблема е от там защото като извадя буксата на бубината перката се върти с оборотите на двигателя и цяло лято не съм имал проблем.Не съм го ремонтирал защото нямах време и така ми върши работа,скоро като го разглобя ще пиша пак и дано да съм полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги ,без да искам реших проблема . Смених си гарнитурите на генерацията и няма заграяване повече !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...