Machok Публикувано 8 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2013 (Редактирано) ето и едно видео генерацията назад не е закачена....... Редактирано 8 Септември 2013 от Machok Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Браво Колега и за напред безпроблемно ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Machok Публикувано 9 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 дюзи от 2,7 т не стават точно,хлопчат ...сложихме от s2 340сс не знам при какво налягане са толкова,но колата засега си е с 4 баров регулатор....между другото Спас с ауди моргата помага много!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobogadjev Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 най сетне я запалихме тия дни слагаме турбо пътищата и разработка после цялата газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Machok Публикувано 27 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 колата я карам от 3 месеца, имах проблем пиша ги за да спестя на някой пари и нерви отначало я карах на бензин,като колата харчеше много около 16 на 100,също прекъсваше на ниски обороти като дадеш рязко газ и се даваше,мислех ,че е от софтоера и отидох в пловдив при Венци откри че колатА ИМАС ИЗБЯГАЛА ЦЕНТРОВКА -предварение с ТРИ ЗЪБА,прецентроваха я направи и софт за по ниско налягане 0,5 за да мога спокойно да я разработвам,колата тръгна дори и на това налягане,каза ми да ПРОВЕРЯ БОБИНИТЕ ,като причина за прекъсването,но много други майстори ми казваха какво ли не,ходих дебитомер пробвах друг дросел....никаква разлика...,колата пак харчеше 16...напрова ми скъса джоба,купих нов дебитомер(италянски магнети -марети)никаква разлика.......тогава почнах да чета за ламбда сонда.......смених и мойта сложих оригинална нова на бош......... никаква разлика....СЛОЖИХ ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН и проблема се задълбочи на газ не можехме да я настроим...... на ниски обооти при рязки подаване на газ дюзите пусках по 20 мс, които са нормални времена за 5000 оборота ,не за 1500.......на компа излизаше само някаква грешка за ниско налягане или бедна смес в входящия колектор.......на газ не можеше да се кара направо ужасно прекъсваше постояно..... обсъдих въпроса с един доста компетентен ауди майстор Влади близнака,който ми каза,че проблем ,който не се показва на вага а,като настъпиш рязко има прекъсване,а само като подаваш плавно газта няма прекъсване ,са БОБИНИ .........смених с един колега за проба и колата заспа.......няма прекъсване няма нищо и то на газ!!!!!!!!!УТРЕ КОПУВАМ БОБИНИ НОВИ И ЗАБРАВЯМ........,ВЕЧЕ СЕ БЯХ ОТЧАЯЛ,ИСКРЕНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ВЕНЦИ И ВЛАДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 С лапата к'фо стана, че изглежда правена в час по трудово и това си е опасно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 Пич, за това не се ходи при много майстори! Избираш един качествен човек и му се доверяваш да работи по колата. Принципно всеки кадърен човек, дори да не е пипал инструмент, а само да е чел форума, веднага би те насочил към свещи, бобини, кабели, тоест към подаването на искрата... И това са нещата, които се проверяват най-лесно! Просто намираш читави от колега и тестваш... за 20 минути работа е. От 9 кладенеца вода сте вадили само и само да не послушате бат ви Венци... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 Моля ако искаш сподели колко излезе проекта до тука. Работа, части, кулери, търбо пътища...Много драйвери на Б4 се питат повярвай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 29 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2013 (Редактирано) този мотор е с по голяма турбина Гарет хибрид т3/т4,с по големи дюзи и съответният софт за към 250 коня,но 1.8 т дори стоков да беше пак е по добре от мъртвия 2,6 вервай си ,, празни приказки Редактирано 29 Ноември 2013 от Blese Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 29 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2013 Не мога да разбера за какво се мъчиш, с пръдня боя не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Machok Публикувано 30 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2013 ,лапата все още е здраванай важното е да е хубав мотора който слагате,за начало може да си карате и със заводските турбо пътища и кулер,връзване иснасталация 200 лв слагане с преправките 500лвпиша темата за да съм полезен на някой,не да се оплакавам ,ако някой има съвети към мен с радост ще ги приема ,но от постове като повечето в темата незнам каъв е положителния смисъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yefto Публикувано 1 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 връзване иснасталация 200 лв Моята инсталация е направиха за 2 дни, от-до за 100лв. Ако някой се интересува да пише да му дам кординати на момчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Лявата лапа от шестака няма ли да пасне в случая.Аз сложих на 1.8Т-то лявата лапа от 6А/АСЕ и все едно беше правена за там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване