Jump to content

Проблем при АФН


w0r7h

Recommended Posts

Здравейте на колегите,днеска така излезнах извън градско малко на басейни до ДУпница и ми прави впечатление че на 4-5 предавка във високите обороти почти няма ряз няма и вървеш,едвам набира,а като е пуснат климатика и карам с 120 и натисна да ускорявам на 5та ако е лек наклона си стои на 120 максимум до 130 да се вдигне и набира супер бавно....няма никакви грешки ,няма пушилки на 1-2-3 колата излита обаче 4-5 умира ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомер,геометрия и тн,ако не влиза в авариен режим е по скоро дебитомер,скоро един АФН  се прероди ,да за живи и здрави почистващите спрейове ,едвам стигаше 600 единици преди почистването,после трябва да се направи лог на 3- 8- 11  канал да се разбере кое ограничава горивото или надува

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Имам ,не несмятам че от там идва проблема,мисля че причината е или дебитомера или геометрията.Като купих колата миналата година ,пича ми каза че турбината е чистена ,а също така намерих и бележка в колата че е сменен дебитомера в някакъв сервиз.Другото което е че като обслужвахме колата миналта година септември (ремъци ролки) и свалях кулера че беше омаслен ,сега като го погледна е в същото състояние....

Редактирано от w0r7h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Геометрия колега, вероятно не е напълно блокирала, просто се движи много трудно, но пак забива. Виж за грешка през VAGCOM и как надува турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете на кой канал да гледам за турбонадува,защото като пусна през вагкома на различните канали неми пише пълното наименование а примерно Air Pressures на 2-те полета в 3 различни канала.В едното пише 958mbar,а в другото 1071мбар и като го форсирам във второто прозорче се вдигат стойностите и немога да разбера кое за какво отговаря....Грешки нямам ,както съм писал по-горе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на катализатор.

На колко хиляди е? Ако е над 200 едва ли е в добро състояние.

Типичните признаци са - върви нормално на ниските предавки и при над 70-80% товар започва да няма мощност - разбирай на 5-та и 6-та по баир с над 100км/ч, а климатикът прави баира още по-голям. Пробвай поне без климатика как е и какви са стойностите.

 

Лошото е, че някой може да те накара да смениш нещо ненужно.

 

Ако е запушен катализатора няма да прави нужното налягане турбото, дебитомерът ще има ниски стойности и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес направих ЛОГ на 3-8-11 канал ,ръчках я по Околовръстното до колкото можах на 4-5 до към 170км/ч и това са резултатите,колата наистина върви малко спъната във високите обороти,това са резултати без пуснат климатик.Пробвах по-рано днес да карам без дебитомер и мощност нямаше,предполагам е изправен значи...

Лога се разчита най-добре с OpenOffice !

 

LOG -> http://dox.bg/files/dw?a=f7555fcfeb

Редактирано от w0r7h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лога е смотан като дадеш газ докрая няма да пускаш и това се прави на 4 предавка от 1600 об ,геометрия ,дебитомера е с много ниски стойности ,реално колата ти е умряла,мн бавно дига налягане ,вакум може да се е скъсал нa управлението ,или да губиш налягане от egr,ако не се справиш ме намери и не бързай да сваляш турбо ,има си чалъми

 

Ако кулера изпуска турбото ще се опита да компенсира загубата ,ще има пик

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Когато пуснах лога бях спрял,след това като вкарах вече 3-та държах на пълна газ както и на 4-та и 5-та,ЕГР-а тая седмица ще го затапя и трябва да огледам маркучите,на пръв поглед изглеждат здрави,другото което е че като превключвам скоростите по спортно колкото и да съм натиснал газта след като пусна съединителя на по-горна предавка колата заглъхва за 2 сек и тогава почва да ускорява ,като ЛАГ ...

Редактирано от w0r7h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оправяй се,лог се прави само на 4 скорост,подозирам че нещата ще се случват мн бавно ,Егр се затапва за 5 минути ,ако си подготвен с необходимото,шанса да е сам егр е нищожен.............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си вакуумните маркучлета за всеки случай, ще ти трябват 2 метра и не е скъп. Вероятно ти е зацапала геометрията, няма какво друго да е, дори да се движи лоста, може да не е с целия си ход и когато я настъпиш здраво и му трябва бързо да разтовари не може да отвори до край и забива. После се нормализира, но не е пак както трябва. Поне при мен доста често така се получава, затова я чистя на всеки 4 месеца. Карам само градско и затова ми се получава така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да уточня че като набирам НЕзабива а просто набира бавно,днес направих нов ЛОГ на 4-та от 1600 об. и стигнах 185км/ч и вече нямаше място,изпълни я до 4300+-об.,сега чакам мнения за вероятната причина ..

 

 

ЛОГ- > http://dox.bg/files/dw?a=bf54c751bd

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени си въздушния филтър и си почисти дебитомера,има специални спрейове и като правиш лог  натискай педала здраво и не  го пускай,провери си стелката да не пречи,дебитомера го извади   за да го чистиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по горе много точно ти е казал как да процедираш , прегледах ти лога , действай - след като ги направиш тези неща провери пак направи лог .

Виж си и всмукателните колектори колко са зацапани , защото ако са яко задръстени , от нагар ще е спъната пак колата - тъй като въздуха няма този поток който трябва да има . Чистят се за 2 - 3 часа . Ефекта после е много добър , в комбинацяи с по горе казаното ще видиш сам .

Поздрави и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...