w0r7h Публикувано 28 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 Здравейте на колегите,днеска така излезнах извън градско малко на басейни до ДУпница и ми прави впечатление че на 4-5 предавка във високите обороти почти няма ряз няма и вървеш,едвам набира,а като е пуснат климатика и карам с 120 и натисна да ускорявам на 5та ако е лек наклона си стои на 120 максимум до 130 да се вдигне и набира супер бавно....няма никакви грешки ,няма пушилки на 1-2-3 колата излита обаче 4-5 умира ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 Дебитомер,геометрия и тн,ако не влиза в авариен режим е по скоро дебитомер,скоро един АФН се прероди ,да за живи и здрави почистващите спрейове ,едвам стигаше 600 единици преди почистването,после трябва да се направи лог на 3- 8- 11 канал да се разбере кое ограничава горивото или надува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 28 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 А добре като правя лога,пак ли трябва да съм извънградско дая натисна за да се покаже ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 може и да не е извънградско,после може да няма нафта просто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 Катализатор имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 29 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 (Редактирано) Имам ,не несмятам че от там идва проблема,мисля че причината е или дебитомера или геометрията.Като купих колата миналата година ,пича ми каза че турбината е чистена ,а също така намерих и бележка в колата че е сменен дебитомера в някакъв сервиз.Другото което е че като обслужвахме колата миналта година септември (ремъци ролки) и свалях кулера че беше омаслен ,сега като го погледна е в същото състояние.... Редактирано 29 Юли 2013 от w0r7h Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 29 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 Геометрия колега, вероятно не е напълно блокирала, просто се движи много трудно, но пак забива. Виж за грешка през VAGCOM и как надува турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 29 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 Кажете на кой канал да гледам за турбонадува,защото като пусна през вагкома на различните канали неми пише пълното наименование а примерно Air Pressures на 2-те полета в 3 различни канала.В едното пише 958mbar,а в другото 1071мбар и като го форсирам във второто прозорче се вдигат стойностите и немога да разбера кое за какво отговаря....Грешки нямам ,както съм писал по-горе... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 Аз залагам на катализатор.На колко хиляди е? Ако е над 200 едва ли е в добро състояние.Типичните признаци са - върви нормално на ниските предавки и при над 70-80% товар започва да няма мощност - разбирай на 5-та и 6-та по баир с над 100км/ч, а климатикът прави баира още по-голям. Пробвай поне без климатика как е и какви са стойностите. Лошото е, че някой може да те накара да смениш нещо ненужно. Ако е запушен катализатора няма да прави нужното налягане турбото, дебитомерът ще има ниски стойности и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 30 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 (Редактирано) Днес направих ЛОГ на 3-8-11 канал ,ръчках я по Околовръстното до колкото можах на 4-5 до към 170км/ч и това са резултатите,колата наистина върви малко спъната във високите обороти,това са резултати без пуснат климатик.Пробвах по-рано днес да карам без дебитомер и мощност нямаше,предполагам е изправен значи...Лога се разчита най-добре с OpenOffice ! LOG -> http://dox.bg/files/dw?a=f7555fcfeb Редактирано 30 Юли 2013 от w0r7h Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 (Редактирано) лога е смотан като дадеш газ докрая няма да пускаш и това се прави на 4 предавка от 1600 об ,геометрия ,дебитомера е с много ниски стойности ,реално колата ти е умряла,мн бавно дига налягане ,вакум може да се е скъсал нa управлението ,или да губиш налягане от egr,ако не се справиш ме намери и не бързай да сваляш турбо ,има си чалъми Ако кулера изпуска турбото ще се опита да компенсира загубата ,ще има пик Редактирано 30 Юли 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 30 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 (Редактирано) Когато пуснах лога бях спрял,след това като вкарах вече 3-та държах на пълна газ както и на 4-та и 5-та,ЕГР-а тая седмица ще го затапя и трябва да огледам маркучите,на пръв поглед изглеждат здрави,другото което е че като превключвам скоростите по спортно колкото и да съм натиснал газта след като пусна съединителя на по-горна предавка колата заглъхва за 2 сек и тогава почва да ускорява ,като ЛАГ ... Редактирано 30 Юли 2013 от w0r7h Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 31 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2013 оправяй се,лог се прави само на 4 скорост,подозирам че нещата ще се случват мн бавно ,Егр се затапва за 5 минути ,ако си подготвен с необходимото,шанса да е сам егр е нищожен............. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 31 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2013 Смени си вакуумните маркучлета за всеки случай, ще ти трябват 2 метра и не е скъп. Вероятно ти е зацапала геометрията, няма какво друго да е, дори да се движи лоста, може да не е с целия си ход и когато я настъпиш здраво и му трябва бързо да разтовари не може да отвори до край и забива. После се нормализира, но не е пак както трябва. Поне при мен доста често така се получава, затова я чистя на всеки 4 месеца. Карам само градско и затова ми се получава така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 31 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2013 Да уточня че като набирам НЕзабива а просто набира бавно,днес направих нов ЛОГ на 4-та от 1600 об. и стигнах 185км/ч и вече нямаше място,изпълни я до 4300+-об.,сега чакам мнения за вероятната причина .. ЛОГ- > http://dox.bg/files/dw?a=bf54c751bd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 31 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2013 смени си въздушния филтър и си почисти дебитомера,има специални спрейове и като правиш лог натискай педала здраво и не го пускай,провери си стелката да не пречи,дебитомера го извади за да го чистиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 31 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2013 Педала съм го натиснал през цялото време докрая и несъм го пускал...проверих и потенциометара работи на 100% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 31 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2013 Колега по горе много точно ти е казал как да процедираш , прегледах ти лога , действай - след като ги направиш тези неща провери пак направи лог .Виж си и всмукателните колектори колко са зацапани , защото ако са яко задръстени , от нагар ще е спъната пак колата - тъй като въздуха няма този поток който трябва да има . Чистят се за 2 - 3 часа . Ефекта после е много добър , в комбинацяи с по горе казаното ще видиш сам .Поздрави и успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване