Jump to content

Audi Coupe 2.0 16V (ACE) - прекъсва.


noviq

Recommended Posts

Темата е стара и не зная от къде да почна . Когато се натовари ел . системата (фарове , вентилатори  и др. мотора започва да прекъсва. Спад в напрежението няма (от 13,6 - 14,1) .Сменил съм инжекцион / дебитомер / алтернатор. Утре мисля да "врътна" и температурния датчик. Проблема се появява най -осезателно при вкючването на втората степен на вентилаторите (над 90 гр.). Кабели ,свещи и капачка са на не повече от 2000 - 4000 км.Ще съм благодарен на всякакви съвети .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези проблеми в движение ли се появяват или,когато колата е спряна на място?Между другото си почисти стъпковия мотор,който е за празния ход,а какво се случва като включиш климатика,когато колата е на място

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е в движение при включване на климатика колата забива , ако е на място мотора загасва . И в 2-та случая това става след като се чува "цъкане" на някакво реле . За стъпковото моторче - ще го почистя . "В името на науката имам и резервно - ще пробвам и с него".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При включване на климатика ЕКУ-то повишава леко оборотите на мотора,за да няма срив.

Климатика как работи?Охлажда ли добре или се включва и изключва сам?Скоро ходил ли си на сервиз за климатици?

Проблема може да се окаже и в самият климатик,който товари мотора(по различни причини) когато го включиш и за това  гасне на празен ход.

Освен това потенциометъра,ако е извън нормалните стойности пак имаме проблем.Долната граница на зареждане на динамото е под допустимите стойности.Трябва да не пада под 13.8V.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатика работи перфектно и за това не съм ходил на сервиз.При пълно натоварване (климатик , фарове/халогени , вентилатори и пр. ) напрежението е 13,5- 13,6V - пробвах с 2 алтернатора ,все си е в тези граници - значи нещо го тормози ?  Снощи открих тема във форума на колеги със същите проблеми . Споменават се електромагнитни шайби и др. Потинциометъра е сменен , след като свалих АГУ-то. Този който сложих е много запазен. Стойностите на потинциометъра трябваше да са плавни при движение? :eusa_wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора: /че се объркаха хората/, кажи пак какъв е проблема - колата прекъсва при включен климатик, няма мощност, срива обороти, всичко заедно...проблемите може да нямат нищо общо с напрежението на генератора.

 

Нормално е при пуснати всички консуматори да пада малко напрежението, но обикновено не се стига до "прекъсване" на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че като се натовари ел. системата колата прекъсва ако е в движение , а ако е на място  - загасва. Вече писах че съм пробвал с друг алтернатор и пак е същото. проблема изчезва когато изключа климатика. Днес замерих напрежението на потинциометъра 0.48- 0.59

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъпковия мотор се бъзика с теб или нещо му дава грешка.Имах подобен случай,закачих я на компютър и на екрана показа грешка в дросела,изтриха я и колата спря да гасне.Може би ако си откачал потенциометър или стъпков мотор,докато колата работи да е натрупало някакви грешки,закачи я VAG COM и виж какво ще покаже.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...