DJ Marcell Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Колата прекасва страшно до към 4000 оборота се търпи и не всеки път го прави,но след 4к като и намачкаш направо почва да забива страшно е не се кара.Преглеждани са кабели,свещи,палци,дистрибуторни капачки,дебитомери абе всичко букси вакуми всичко е ОК но проблема си остава.Колата се кара само на бензин газ никога не е виждала,закачихме я и на диагностика извади дросел клапа изчистихме и повече не се появи но проблема си остава.Четох някаде за някво реле 30 което правело проблеми заради студени спойки само това остана но преди да видя и него,кажете къде другаде да търся проблема??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Аз бих се ориентирал към горивната система.Помпа,дюзи,горивен филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Marcell Публикувано 9 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Горивния е нов остава помпа и дюзи и клоня към дюзи защото сипвах добавка на liqui moly и от тогава проблема стана по фрапиращ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Achoo Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 (Редактирано) да колега може да провериш реле 30 аз си го проверих ей така само за диягностика то преди мене да го оправили още в Germany. Засечи когато студена дали прави този проблем или само като загрее може и от дебитормера да излезе ако заяжда или са изтъркани пистите . Случва се без проверка няма как да стане Редактирано 9 Септември 2013 от Achoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 (Редактирано) Аз пък бих започнал направо от помпата и състоянието на кошницата в резервоара.И с тая добавка не си свършил нищо,само си вдигнал всички боклуци и си "убил" преждевременно заминаващата си помпа. Редактирано 9 Септември 2013 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Marcell Публикувано 9 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Ясно ще се проверява помпата и дюзите .Няма как да е дебитомера мерих го дава си данните от завода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 10 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2013 според мен колегата jordanik е прав защото наще щайги по на 20 и кусур години на много малко са сваляни резервоарите за промивка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 10 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2013 Кога си ползвал добавката? Ако си я ползвал след смяната на горивния филтър, могъщо е да се е задръстил от повдигнатите утайки.Провери връща ли се бензина обратно към резервоара. Откачи маркуча за обратния бензин от капака на резервоара, сложи нещо да събираш бензина и стартирай двигателя да работи 10-15 секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikors86 Публикувано 11 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2013 Измери си начлягането до дюзите, но почни от цетката на помпата в резервоара и филтъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване