Jump to content

Ауди 80 Б4 2.0 115 гърми и голям разход на газ


Recommended Posts

Здравейте колеги, от доста време карам Б4 2.0 115кс на ГАЗ обикновена газова уредба, немога да разбера защо гърми и гори доста, с 10 лв газ минавам 50км от тях 25 изван грацко другите в града при бавно каране, навивах вратката на средно положение пак гърми и гори 30литра 250км изван грацко при 120км в час, а газовото е на 9 месеца от начало ми даваше 8/100 и 8.9 с климатик, свещи са добри и кабелите, мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това "Турско ловато" е Волтран и е точно на половин цена 60лв ( не съм ги проврявал скоро) и няма как да е добър, но все пак, ако искаш да рискуваш смени му мембраните 18лв са, и ако евентуално се оправи помисли за смяна на изпарителя след няколко месеца и така. Иначе може от куп други проблеми да ти гърми: свещи, кабели 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да първо ще проверя мембраните, кабели и свещи са ок, гърми когато съм и на голяма предавка а малко километри, като натисна педала да ускори да кажем на 3 -та с 40/50 и подам газ  и ПУФ, или след изрязване на първа вкл. втора и газ и пак гръм има. Свещите  са 3-полюсни, някои ми викат сложи си с един полюс и няма да гърми повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колко киловата е изпарителя,да не идва слаб и да прави бедна смес.При възможност си вземи изпарител за 100 киловата,че да не лепиш парчета пластмаса по кутията на филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледаи си мъркуча за скъсано,махни отдушника и го затапи.Не споменаваш как върви на бензин,за да върви добре на гас трябва да върви добре на бензин.Карам б4 АБК досега не е гърмяла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е гърмяла може да се е спукал мъркуча на инжекциона и да смуче въздух.....почти сигурно е кривнала и клапата на дебитомера. Виж си наистина изпарителя, свещите хубаво са 3 полюсни , но какви са.....Най- добри са НЖК, БЕРУ и ДЕНСО.....БОШ е масово леш на нашия пазар. Ако имаш избил кабел също може да няма искра и да гърми.....Направо си за диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

сигурно е кривнала и клапата на дебитомера

И АВК-то ли има клапа?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И АВК-то ли има клапа?

Да, Тонка. Само, че тя е доста по- различна от тази при АСЕ-то.....прилича на перка с три елемента по спомен. При АБК се движи ако мога да се изразя на ляво и дясно, докато при АСЕ клапата се мести нагоре и надолу, нали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги всички маркучи са здрави и нямам никъде пукнато или скъсано, свещите са НЖК С ЕМБЛЕМА НА АУДИ, КЛАПАТА НИ ДЕБИТОМЕРА Е ДОБРЕ ПОГЛЕДНАХ Я НЕ ТРИЕ НИКЪДЕ ДОБРЕ СЕ ДВИЖИ,ИЗПАРИТЕЛА Я ХРАНИ ДОБРЕ, МИСЛЯ ДА СМЕНЯ СВЕЩИТЕ С ЕДИН ЕЛЕКТРОД( ЕДНОПОЛЮСНИ) И ДА ВИДИМ ТОГАВА, ЗАЩО ДА ЗАПУШВАМ КАРТЕРНИТЕ ГАЗОВЕ? МИСЛЧЯ ЧЕ ПРОПОРЦИЯТА ГОРИВО ВЪЗДУХ НЕ Е ДОБРЕ, НЯМА СЪСКАНЕ ИЛИБДА ДЪРПА ВЪЗДУХ ОТ НИКЪДЕ ОСВЕН ФИЛТЪРА, НА БЕНЗИН КАТО Я ЗАПАЛЯ СУТРИН ПАЛИ И АКО НЕ И ПОДАМ ГАЗ ГАСНЕН, КАТО Я ПРИПОМПЯ МАЛКО И СИ ДЪРЖИ ОБОРОТИТЕ, МОЖЕ ДА Е НЯКОИ ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК ИЛИ ГОРИВЕН ФИЛТЪР. УТРЕ ЩЕ Я МЪЧА ПАК. МЕРСИ НА КОЛЕГИТЕ ЗА ИНФОТО

Редактирано от Nikors86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно ми сложиха еднополюсни NGK и при въпроса ми "защо"? майстора ми каза "чете ли ти се да ти изкарам цялата статия"?

По темата-гърми от запалителна система-бубина,свещи,кабели,капачка,палец.Незнам как определяш,че свещите ти и кабелите са ок.... моите свещи бяха на 4-5к км и ми ги смениха.На кабелите им махната металните обувки.Тъпото е,че за да установиш от къде ти е проблема,трябва да хвърлиш едни 150лв :) Колегата добре те е посъветвал и за изпарителя да го смениш направо.С него отиваш на около 250-300лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели за свещите,преди време ми казаха че за газ трябвало "еднополюсни",но нямаше време да ми обясняват защо.



гърми от запалителна система-бубина,свещи,кабели,капачка,палец.

И бедна горивна смес

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф от темата: не са едно-две-три ПОЛЮСНИ, а с един-два-три ЕЛЕКТРОДА - полюсите предимно са два - анод и катод (плюс-минус) ... или там както му викат.

Ако има нещо, извинявам се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега прав си, че са електродни но масовата дума им викат с полюси както и на алтернатора -динамо това е често срещано и куп други

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Малко офф от темата: не са едно-две-три ПОЛЮСНИ, а с един-два-три ЕЛЕКТРОДА

И аз знам това,затова написах думата в кавички,че за момента просто не ми идваше наум как беше точната дума

 

Еднополюсните били по добри за газта

 И аз съм чувал това,но просто ми се иска да разбера,защо?Някой по запознат да поясни,може и аз да си сложа с един електрод. Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де.....три електродни. Аз на Б4 и преди на Б3 или общо над 125 000 км. на газ съм карал с такива свещи и никакви ядове. Пробега им по каталог на бензин е 30 000 км, дори на газ го минават идеално, че и отгоре ако колата е карана повече извънградско както при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

integrale,ако настояваш ще взема да преснимам статията и ще я закача тук :)

Е,няма нужда,само с едно две изречения,ако може Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, я кажи като си с обикновенна газова имаш ли газова плочка, или е вкарана газта направо във филтъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С газова плочка съм след дебитомера е  всичко е както трябва, но мисля да пригодя някоя плочка пред дросела да е, мисля че ще е по добре да е там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо мислиш, че ще е по- добре с плочка пред дросела.....а и не съм виждал аз лично АБК с такъв монтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...