naskoukov Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 Здравейте колеги!Колата е 80 б3 NE 1.8 с хидравлична рейка.От доста време има едно тропане дето никой майстор не го разбра от къде е!Днес я закарах да и видят предницата и...два шарнира, един накрайник и едната беалетка!При опит да развия единия къс накрайник(неуспешен), видях че рейката има луфт, но не при движението при което буталото излиза и влиза от цилиндъра ,а като хвана там където се захващат двете щанги една до друга за рейката и като размърдам нагоре и надоло има луфт и тропане.Сиреч луфта е при опит за завъртане на буталото в цилиндъра!Усетих го при освободени накрайници!Не знам дали с моето напъване за да развия рейката съм прецакал нещо или това е тропането което ме дразни от толкова време!Дано сте ме разбрали!Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 Тропането е от тампоните на амортисьорите,а луфта на рейката е между пиньона и зъбният гребен на самата рейка.Може леко да се натегне.Там където влиза кормилният прът в рейката има планка,завита с два болта М8,а между тях има болт М6,от който може леко да се обере този луфт.Не е желателно много да се натяга,защото се получава обратният ефект.Волана започва да не се връща сам когато завиваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskoukov Публикувано 13 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Тампоните на амортисьорите са нови.Колега нормално ли е луфта да е при завъртане на буталото , а не при хода му навътре и навън?При въртене на волана няма никакъв луфт.А този го усетих защото откачих и двете щанги и рейката остана свободна.?Какво да правя-нова ли да търся,да я ремонтирам ли,или така да си карам,но май тропането е от там! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Както ти каза Веско, малко натегни реглажния винт. Вътре има две призми, които притискат зъбната рейка към пиньона. За да си сигурен, че няма да прекалиш с натягането може да вдигнеш двете предни гуми във въздуха и някой вътре да върти волана, пълен ляв - пълен десен докато ти натягаш винта. Този вътре като усети че започва да се увеличава съпротивлението при въртене (леко затяга), спираш с натягането и връщаш съвсем малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskoukov Публикувано 13 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Благодаря момчета,след обед идват частите и ще я пробвам, ако има проблем ще ви потърся отново! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 А ако няма, пак сподели, че да се знае какъв е бил проблема точно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskoukov Публикувано 14 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2013 Натегнах я.Тропа яко ,утре ще сменя и амортисиора и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 14 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2013 (Редактирано) Волана по- стегнат ли стана? Кара ли колата след това или стои още разглобена? И аз смятам да пробвам с леко обиране на луфта макар, че в един сервиз преди два месеца ми казаха, че нямало луфт. Мисля , че просто не им се занимаваше и ме отсвириха. Редактирано 14 Септември 2013 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 14 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2013 Погледни да ли са добре стегнати двата болта на края на кормилния прът. Премахни акумулатора и планката под него и зави волана на дясно до край за да имаш по-добър достъп. Болтовете от долната страна имат гайки. Провери и тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
unix Публикувано 19 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2013 Увери се че кормилните щанги си ги поставил от правилната страна на планката на рейката (при мен имах такъв проблем смених всички тампони и аморт. и тропането продължи и се оказа че щангите са ми от външната страна на планката на рейката и опираха в скоростната кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване