Jump to content

Проблем с помпата на 2.5,163


vanko_ltd

Recommended Posts

Здравейте колеги, може ли малко информация или помощ от вас?

Имам проблем с помпата, смениха буталото, онова дето се надира при много колеги и сега отиваме на тезата за запушени каналчета на корпуса...чистиха го уж и ми казаха, че няма да стане...

Та питам има ли вариант да се отпушат каналчетата или само с нов корпус става?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ли объркал малко сумата за нова ГНП на Бош? ... или май говориш за спирачна? .. или на съединителя, горна, долна? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам познат със същия проблем , корпусите се преправяли и ставали с части от помпа на БМВ , но това е само което съм чул от него не съм се интересувал повече. Вече година и половина пътува България -Англиа, ще се пребира октомври и ще мога да дам повече инфо защото това момче е само карач и не се интересува кое какво е............ успех !!! а ако наистина ГНП на Бош е тези пари не си заслужава гимнастиките ....

Редактирано от nasko4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато моя познат търси помпа за цяла  чисто нова на БОШ му казаха неква сума около 1000лв до колкото си спомням, и затова се реши на алтернативния вариант - "ремонт" (той пък излезе сполучлив)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ново ГНП е далеч по-скъпо. лично моето го рециклираха в Германия в сервиз на Бош за 600 евро, а като ги гледам в ebay офертите за други рециклирани пак са същите пари.

 

от любопитство някога бях питал в ауди, колко го дават ново ГНП и ми бяха изръсили нещо от сорта на 4000 евро, но директно купено от ауди почти всичко е двойно по-скъпо, така че реално го смятай към 2000 евро новичко от друг продавач

Редактирано от Volodka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам да ви кажа честно, реално само каналите на корпуса са запушени, защо са се запушили е мистерия. Мисля да се обадя тук там да видя дали имат някоя друга помпа. Дали от 150 и 180 коня тея са същите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам да ви кажа честно, реално само каналите на корпуса са запушени, защо са се запушили е мистерия.

кофти нафта + нередовно сменяван горивен филтър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нафтата съм съгласен, а и аз не я карам от много време тая кола, де да знам преди какво е станало сега си слагам Mann филтри, ма то голяма работа като вече има проблем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато моя познат търси помпа за цяла  чисто нова на БОШ му казаха неква сума около 1000лв до колкото си спомням, и затова се реши на алтернативния вариант - "ремонт" (той пък излезе сполучлив)...

Къде я правихте помпата и какво точно и ремонтираха, че вече страшно много противоречиви мнения за ремонта на VP44 чета по различните форуми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Смених си корпуса, 680лв Bosch, стария си е в мен. По-добре върви бих казал сега..

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не е тайна, откъде купи новия корпус, че на мен ми обаждат мастерите и магазините някакви си 1000-1200лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...