vanko_ltd Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Здравейте колеги, може ли малко информация или помощ от вас?Имам проблем с помпата, смениха буталото, онова дето се надира при много колеги и сега отиваме на тезата за запушени каналчета на корпуса...чистиха го уж и ми казаха, че няма да стане...Та питам има ли вариант да се отпушат каналчетата или само с нов корпус става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 що не вземеш втора ръка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko_ltd Публикувано 13 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Де да знам каква ще е и тя, а и не съм проверявал за цена. Новата Bosch е към 680лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko_ltd Публикувано 13 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Какво ще ми препоръчате да правя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Не си ли объркал малко сумата за нова ГНП на Бош? ... или май говориш за спирачна? .. или на съединителя, горна, долна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko4 Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 (Редактирано) Имам познат със същия проблем , корпусите се преправяли и ставали с части от помпа на БМВ , но това е само което съм чул от него не съм се интересувал повече. Вече година и половина пътува България -Англиа, ще се пребира октомври и ще мога да дам повече инфо защото това момче е само карач и не се интересува кое какво е............ успех !!! а ако наистина ГНП на Бош е тези пари не си заслужава гимнастиките .... Редактирано 13 Септември 2013 от nasko4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko_ltd Публикувано 13 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Ми проверих вчера в Ауто Плюс и така ми казаха, може и аз да съм в грешка, вие каква цена знаете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko4 Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Когато моя познат търси помпа за цяла чисто нова на БОШ му казаха неква сума около 1000лв до колкото си спомням, и затова се реши на алтернативния вариант - "ремонт" (той пък излезе сполучлив)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 (Редактирано) ново ГНП е далеч по-скъпо. лично моето го рециклираха в Германия в сервиз на Бош за 600 евро, а като ги гледам в ebay офертите за други рециклирани пак са същите пари. от любопитство някога бях питал в ауди, колко го дават ново ГНП и ми бяха изръсили нещо от сорта на 4000 евро, но директно купено от ауди почти всичко е двойно по-скъпо, така че реално го смятай към 2000 евро новичко от друг продавач Редактирано 13 Септември 2013 от Volodka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko_ltd Публикувано 14 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2013 Не знам да ви кажа честно, реално само каналите на корпуса са запушени, защо са се запушили е мистерия. Мисля да се обадя тук там да видя дали имат някоя друга помпа. Дали от 150 и 180 коня тея са същите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2013 И на 2.5 TDI 155 коня е същата помпата-VP44. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 14 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2013 Не знам да ви кажа честно, реално само каналите на корпуса са запушени, защо са се запушили е мистерия.кофти нафта + нередовно сменяван горивен филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko_ltd Публикувано 15 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 За нафтата съм съгласен, а и аз не я карам от много време тая кола, де да знам преди какво е станало сега си слагам Mann филтри, ма то голяма работа като вече има проблем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bivolan Публикувано 18 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2013 Когато моя познат търси помпа за цяла чисто нова на БОШ му казаха неква сума около 1000лв до колкото си спомням, и затова се реши на алтернативния вариант - "ремонт" (той пък излезе сполучлив)...Къде я правихте помпата и какво точно и ремонтираха, че вече страшно много противоречиви мнения за ремонта на VP44 чета по различните форуми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko_ltd Публикувано 20 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Смених си корпуса, 680лв Bosch, стария си е в мен. По-добре върви бих казал сега.. Редактирано 20 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 20 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2013 ако не е тайна, откъде купи новия корпус, че на мен ми обаждат мастерите и магазините някакви си 1000-1200лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko_ltd Публикувано 6 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 От Ауто+ ми намериха корпуса за тия пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване