Jump to content

Audi A4 B5 1.9 TDI Quattro конкретна обява !!!


Recommended Posts

Здравйте колеги. Интересува ме компетентното ви мнение за този автомобил http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11368007278772661&f1=details&slink=45jh54

 

Цената му е 5500лв. Надявам се да ме посъветвате обективно . От София съм и утре мисля да се разходя до Враца да я видя . Но никога не съм карал Ауди и незнам дали това което виждам на снимките е добре спрямо цената! Няколко човека ми казаха , че е малко скъпичка . На мене ми допада и цвета и че е quattro , понеже живея в кв.Симеоново и има доста сняг зимата и често ходя да карам сноуборд . Допада ми също и мотора а от прочетеното във форума разбрах , че е доста здрав и икономичен. Така че ще съм ви благодарен от мнението ви спрямо този автомобил . Знам ,че  следващата платформа на а4 като цена вече е достъпна и се доближава до тази на въпросния автомобил , но от значение е и парите за поддръжката , а на б5 със сигорност е по-евтина от на б6 . Благодаря ви предварително ! Поздрави. :smile-l:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е добра,аз преди гледах едно такова ауди същият цвят,барнах под калниците беше пълно с кит,после си каза че е била леко по таван,иначе е добра,ако е 116 коня мисля че трябвя да е пд мотора,но цената наистина е доста височка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре полирана, измит двигател, има пазарен вид, но 5800 е в повече за кола над 13 години, едни 4500 ако няма грешки на компютъра. Иначе тук ремонтите по горивната система не са много евтини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направо си е "ужасно" скъпа колега ... виж поне на 3500 я свали че това си е 13г. кола ... тц тц тц ... :angry2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората оттам вече и жени не взимат... Аз не бих се разхождал заради тази кола... Но проблема си е изцяло мой и изцяло моята настройка за кола оттам...

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E като му мине мерака ща я смъкне, а и пазаренето си е майсторлък. Подгряване на предното стъкло трябва да се види!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво значи да я смъкне ... каква е тая нагласа за цени според година на производство само и до ден днешен не си обяснявам ... но във всяка тема се пита едно,а темата се обръща в съвсем друго ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората оттам вече и жени не взимат... Аз не бих се разхождал заради тази кола... Но проблема си е изцяло мой и изцяло моята настройка за кола оттам...

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Аз пък на Врачани съм им ял попарата---абе страшни тарикати са!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега колата изглежда доста лъскава,ако всичко по нея е здраво става.....,НО ако не е се наиграваш погледни и дисковете новили са,или поне с малък ръб,виж я на канал може да има гниене единствено по мостовете...,най добре говори с него по телефона и задължително я заведи в сервиз далеч от мястото където я взимаш,дай някой лев на майстора да ти я види като хората луфтове на носачите...те са скъпи...,задължително разкачете турпът след турбото да видиш дали има масло

,луфт дали има оста на турбото всички тия неща са важни и скъпи за евентуален ремонт ако ти каже ,че не може му тегли една и гледай друга кола..........успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Ще взема под внимание казаното от теб по време на огледа , благодаря . А към другите...моля ви не случайно помолих за компетентно мнение а не кой к'во е брал във Враца и к'ва жена си е взел !!!

Кажете какво най-вече да гледам вътре и вън на автомобила и освен това което каза колегата за турбината и носачите. Дюзите може ли да се проверят от майсторите ?! Мисля да и направят и диагностика ! Благодаря отново на отзовалите се !

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дюзите си има тест, но се свалят до колкото знам. Гледа се как разпръскват и дали държат на налягане без да прокапват и някои други неща. Като видиш километри да зъвършват на "000" се сещай, че има въртене. Дали има 1-ца отпред или още една нула дапълнително никой не може да каже.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете какво най-вече да гледам вътре и вън на автомобила и освен това което каза колегата за турбината и носачите. Дюзите може ли да се проверят от майсторите ?! Мисля да и направят и диагностика ! Благодаря отново на отзовалите се !

 

Какво да гледаш ли!? Всичко трябва да гледаш на 14 годишната баба. Защото едва ли ще си втория собственик ;)

Колата стои от доста време и наред с други подобни обяви само тя не е заминала още!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да гледаш ли!? Всичко трябва да гледаш на 14 годишната баба. Защото едва ли ще си втория собственик ;)

Колата стои от доста време и наред с други подобни обяви само тя не е заминала още!

Говорех за неща конкретно за този модел !!! Защото споменах , че не съм карал и имал Ауди и нямам поглед над тези автомобили. Старата ми 124-ка е изпъната като пушка а е 92-ра година, ето я : http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11348601622719605&f1=details&slink=45rprr

 

(не съм я продал, сега брат ми я кара). Годините не ме притесняват ако колата е стегната и в добър външен вид. Така че ако няма да ми дадеш полезна информация относно болежки или места които са важни да се гледат на този модел на Ауди , не ми прави безмислени коментари колко годишна била тази баба ! И не мисля ,че знаеш причината тази обява да седи много време на пазара . От 5месеца се ровя за коли в нета и ходя по борси. За 5500лв такива дараци продават , че направо не знам кой им ги купува ! Гледам имаш много мнения във фирума, не се прави на интересен а дай някой съвет който ще ми помогне на утрешния оглед. Благодаря ти предварително !

За дюзите си има тест, но се свалят до колкото знам. Гледа се как разпръскват и дали държат на налягане без да прокапват и някои други неща. Като видиш километри да зъвършват на "000" се сещай, че има въртене. Дали има 1-ца отпред или още една нула дапълнително никой не може да каже.

Никога не гледам километрите които са написали . Единствено може да се добие представа като видиш износването по салона и самата кола като цяло , дори и това не е гаранция , че можеш да предположиш дали дадения автомобил е на реалните си километри.

 

Относно дюзите , майсторите могат ли да ги свалят и да ги огледат или е доста голяма гимнастика цялата тази операция ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж документите запроизхода и дали действително е от германия ,там потдържат колите ,като вдигнеш  прeдния капк за следи за удари или луфтове там където се съединявани ламарините,купето е подцинковано не трябва да има ръжди ...има ли значи таам е имало удар..като отвориш багажника вдигни това за резервната гума  махния и виж дали няма следи от големи удари от към бронята,виг и прговете от долу,за одвън гледай за големи или не симетрични луфтове между детайлите(калници -фар,калник -врата,броните да не са увиснали).....товае гледай и боята ако стой като портокалова кора като я погледнеш отстрани значи е пръскана скоро и то некъдърно....,ако е пастирана ще видиш като отвориш врата при калниците ще е  останала пяна,карай колата задълже при майстор!!!да види всичко и диагностика да направи колата трябва да поема осезателно от 1500 оборота до 3500 без да забива след това почва да тъпче на едно място до тогава трябва да има висок ряз,виж лепенки за скоро минаван T?F!!!

Редактирано от Machok
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

добре изглежда,малко постничка от вътре.....иначе ако взимаш ауди вземи куатро!!Харчи с литър отгоре,малко по скъпа е....но е Ауди хахха аз съм,фен на куатрото...,иначе мотора е добър,за теб важат същите неща които съм писал за колегата...Със специфики за конкретния модел не съм запознат,но забравих да пиша пуснете парното виште дали духа горещо на най високата темп,съответно пуснете и климатроника вижте дали духа студено...темп на водата трябва да е точно 90 гр.,разходете колата из центъра вкарайте я в някое задръстване.....вижте да ли не загрява....Колата трябва да пали веднага без да се замисля....

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво стана колега взема ли звяра?

Здравеи колега. Взех го и гледах нещата които спомена.(голяма благодарност към теб). Има няколко забележки, но не е болка за умиране. Вътре е изключително запазена за годините си. Закачихме турбото и теста в движение който направихме показа, че турбината надува нормално . Ходовата част е ок,от навартяните ми 200км вчера и каране по второкласен път, мога да кажа, че не тропа и ми харесва дори как вози.През цялото време държеше 90градуса , дори и в задръстванията в София.Изумих се как върви . Сега остава да я обслужа с ремъци ,ролки,масла, филтри и е готова за приключения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!
 

:bia: ее браво колега,радвам се ,че съм ти бил полезен!!!Да задължително ролки и ремъци,освен ако не си 100%сигурен ,че са сменени и маслото задължително 5w40 задължително!! Аз ти препоръчвам мотул пък ти вече каквото решиш ,но вискозитета е задължителен.Ако нямаш мйстор за обслужването ,ще ти препочъчам моя,човека работи за без пари...... и е много съвестен,комбинация ,кояти е почти не реална.. и ти е близко във Владая е, аз също съм от там...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:bia: ее браво колега,радвам се ,че съм ти бил полезен!!!Да задължително ролки и ремъци,освен ако не си 100%сигурен ,че са сменени и маслото задължително 5w40 задължително!! Аз ти препоръчвам мотул пък ти вече каквото решиш ,но вискозитета е задължителен.Ако нямаш мйстор за обслужването ,ще ти препочъчам моя,човека работи за без пари...... и е много съвестен,комбинация ,кояти е почти не реална.. и ти е близко във Владая е, аз също съм от там...

Ами нямам майстор. Обаждах се в мотоексперт и там ми обявиха 700лв за ролки,ремъци,масло и всичките филтри+работа. Давали ми гаранция 50-60 хил.км. Ако не ти е проблем питай го твойто майсторче колко пари ще ми струва тази гимнастика, щом е съвестен и разбира.Благодаря ти предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да около 500 лв каза.....,но за по сигорно иска да звънне утре до магазиан за части

за да каже 100% цена,маслото ако ме питаш мен си го вземи сам да сис си сигорен........всичко мото .........експерта на черни връх,миналата седмица на мой приятел му свалиха червените пружини на един колф 2 кр,били изпуснали хахахха тоя нашия има казал сменайте всичко отдолу хахахса му вземали.........1560лв!!!!с обикновенни пружини и амортесюри..........нови дискове .......феродо обикновенно,праща ми снимки сега на колата висока като шъркел??питам го защо е толко висока ??Амотесъорите били нови и трябвало да слегнат...-)))) 

Редактирано от Machok
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Както е казал народа алкохола е враг на пола,чрез плодови соковИ към полови скоковИ.Дано ми прости колегата за спама.Не се сдържах.

:bia

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...