arhimed Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Здравейте бях на ГТП днес и минах, но пича който го прави поне си каза виж не разбирам от аудита но имат много силен форум.. та затова ги наснимах и ги поствам тук и имам 3 въпроса: 1.Какво е/са това ?2. От какво може да се случи - вредно ли е ?3. Чаркалаците от къде да си ги набавя - кажете майстер . Поздрави и ме чака доста дълъг път и преди или след пътя да го оправям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Това е един от маркучите за картерна вентилация, много често се пука защото изгаря от маслото и високата температура. Реално си е детска болежка при 1.8Т, нищо сериозно не е. За подмяната му се налага да се свали всмукателния колектор. Когато е спукан този маркуч колата мени оборотите и е мудна в ниските при подаване на газ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 2 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Супер, аз картерната съм я 'изолирал' от бая време сега и това да взема да оправя май . А по другата 'картинка' това нагорялото нещо приличащо на изсъхнал антифриз ? Някой нещо ?? От 2-3 седмици колата взе да 'постопля' мънинко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Коя картинка колега? На всичките си снимал въпросната картерна вентилация или просто при мен е филтрирана тази, която имаш предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 2 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 3тата снимка - Г или Т образно зависи от въображението ви - 2 метални тръби се събират и там където се събират има засъхнала гняс. За този 'маркуч картерен тройник' или както се казва там защото вече не знам как да го назова някой може ли да ми каже от къде мога да го купя и КАК да обясня какво искам да купя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 2 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Какви са признаците че ти заминава водната помпа ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Има теч от технологичния отвор.Иначе казано има бели следи от антифриз по самата помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 2 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 (Редактирано) Сега ако ми кажеш и какво да гледам и къде(нямам идея къде ми е водната помпа). Редактирано 2 Октомври 2013 от arhimed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vizor Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Ами като те закарам утре при малкия ще ти обясни точно какво и къде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 2 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Аз нали съм любопитен и искам да знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Това е един от маркучите за картерна вентилация, много често се пука защото изгаря от маслото и високата температура. Реално си е детска болежка при 1.8Т, нищо сериозно не е. За подмяната му се налага да се свали всмукателния колектор. Когато е спукан този маркуч колата мени оборотите и е мудна в ниските при подаване на газ!Мудна в ниските викаш?Sent from my Nexus S using Tapatalk 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 (Редактирано) Най-много се усеща при потегляне. Редактирано 3 Октомври 2013 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Други признаци че е сцепен тоя тройник има ли? Sent from my Nexus S using Tapatalk 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 3 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 така маалко ъпдейт, водната помпа има изключително малък луфт - ако това което барах беше водната помпа, няма следи от хантифриз, днес гледах по 51 канал на климатроника залепи си 97 градуса и максимума който стигна беше 99. По уред на таблото имаше мизерни колебания. Знаете ли дали 51 канал на климатроника и уреда за темп на водата/хантифриза се управляват от 1 и същи датчик ? И тези температури на 51 канал колко са верни и ако са - нормални ли са ? Офф - трябваше да ходя днес ми прайстор но много грозно се успах ;/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 5 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 е никой ли не си знае работните градуси на мотора .... излагате се поне кажете трябва ли да го мисля или е ок температурата.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 Я виж на 49-ти канал температурата. При мен на 49-ти показва температурата и до колкото знам и стрелката е вързана на същия датчик. Показанията по климатроника не са много верни, по ваг ком и на 49-ти канал температурата ми се разминава с 5 градуса 93/98. Важното е по табло да не мърда от 90! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vizor Публикувано 6 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 По принцип на таблото усреднява температурата. За това ви седи на 90 градуса! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 6 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 99 гр. в това време са моного. А пък на тези коли проблема с помпата е на че протича, а че се чупи и почва да не циркулира добре антифриза и загрява много двигателя. Този мотор в топли дни трябва в града да е около 92 градуса извън града 88-90, в много горещи дни към 95. На 98 трябва да вкючва първа степен на перката, на 105 втора. Щом имаш такава температура сменя помпа, преди да си прегрял съвсем двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 При мен на 51 канал показва между 92 и 95 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 6 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 Стрелката е направена да седи на 90градуса, от 89 до 102 при мен. Вдигне ли над 102 по климатроник, стрелката почва да отлепя над от 90 нагоре. Така е за да не се шашка народа.. Но според мен, температурата трябва да се гледа на ваг ком! Показанията по климатпоника не са толко верни, при мен разликата е 5 градуса а при колега са 7! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 6 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 Датчиците са два.Единият е 4-пинов, подава информация на индикатора на таблото и на ECU-то.Другият е 2-пинов, подава информация на климатика.Съвсем нормално е при толкова стари ( дълго време експлоатирани ) датчицида има разлика в показанията. За да са ви еднакви ( или почти, с разлика 1-2 градуса )показанията, си вземете чисто нови ОЕМ-ски датчици за ххх лева и ще стане работата.Колегата с проблемната температура, ако не загрява над 100 градуса, не е помпа.Но профилактично, ако ти предстои обслужване ( заради свалената предна маскас все радиаторите ) си провери нагледно състоянието на "водната" помпа.Ако е с пластмасова ( бакелитова ) турбина, сменяй веднага с такава, с метална ( чугунена ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 Много е лесно да го огледаш дали е здрав, дори може да го опипаш внимателно има място за бъркане! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 При мен там е доста омаслено. В кат ме нараха да чистя там щото не се виждал номера на мотора. Sent from my Nexus S using Tapatalk 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 7 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 а каква би могла да е причината на 49 канал дам и показва 0 градуса - винаги ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Ами значи при теб показва на 51-ви, там гледай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване