Jump to content

Голям проблем след смяна на гарнитура глава.


spoilera

Recommended Posts

Здравейте колеги, след два дена ходене по мъките , реших да питам и тук, все пак някой може да е имал подобен проблем. Вчера сменихме гарнитурата на главата, като събрахме мотора и запалихме се оказа че колата работи неравномерно и все едно на три цилиндъра, проверихме всички вакууми, маркучи и т.н. Всичко си беше на мястото. Като я покарах на висока предавка с малка скорост тресе и прекъсва, като я изфорсирам като че се изчиства ама пак е на 3 цилиндъра. Гледахме ангренажа, всичко е по белези, със стробоскоп нагласихме делкото и пак същия филм. Свещите са ок, кабели, палец, капачка всичко е ок. Преди малко видяхме че вакуум регулатора се е откършил леко от делкото и утре ще сменям делкото с друго, защото е като капсулован. Някой ако може да ме посъветва какъв може да е проблема ,защото ме съмнява да се е скършил сега, а допреди да я отворим си работеше екстра, ще съм много благодарен. Мотора е DZ, колата е на газ.

Редактирано от spoilera
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сега като ровя по форумите и чета, ми се струва че сме пропуснали момента с "изпразването" на повдигачите, преди да ги монтираме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сега като ровя по форумите и чета, ми се струва че сме пропуснали момента с "изпразването" на повдигачите, преди да ги монтираме.

Има голяма вероятност,играх го тоя филм няколко пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едва ли е от това 

Напълно възможно е.....ей младежа над мен наистина знае за кво иде реч дето си беше спестил 10 минути удари по масата  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Днес след работа, ще сменим делкото и ще изчистиме повдигачите, по късно ще пиша какво е развитието.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пиши че и аз не ги изпуснах и сега тракат и колата и при мен все едно е на 3 цилиндъра,същия филм е и при мене,дали може да е от повдигачите защото не съм ги изпразнил???????/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не разбирам от поста, Амадео, наистина. Трябва да стане ясно, че си правил идентичен или сходен ремонт, касаещ сваляне на повдигачите, не си ги изпразнил и те в момента чукат или колата работи на три цилиндъра? В този вариант неизпразнени не могат да чукат, по-скоро чукат клапаните в буталата. :badgrin: Иначе повдигачи не съм събирал неизпразнени, винаги съм ги разглобявал. Не мога да кажа от личен опит какво става, ако не са изпразнени, но като ги изпразниш, като я запалиш колата след това, около 10 тина минути повдигачите щракат. После постепенно звукът изчезва. Но пък работи на толкова цилиндъра, колкото си видял с очите си, когато си свалил главата. И като цяло те германците не са прост народ, обикновено, ако са казали, че нещо трябва да се направи, то наистина ТРЯБВА да се направи. То като се замисли човек, това важи не само за немските автомобили.

Колегата НСО имаше едни такива премеждия, по спомен при него колата на другата сутрин запали без проблеми. 20 16V .

А съм чувал и за едни други, дето бяха събрали глава на NG 2.3 10 V с неизпразнени повдигачи и при завиването на петите, валът станал на няколко парчета.

В общи линии практиката определя резултата. Не само теорията.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради и Недко знаят... за черно белия индииски филм в който се бях вкарал...

Първо с едно АЦЕ... беше скинАло ангренажа и имаше няколко клапана на буквата Г

След ремонт и ревизия на главата(нови,клапани,нови водачи,нови легла,гумичи) 2-3 дни игра вечер след работа дойде момента в който сложихме чутурата и запалихме ама работеше на 2цил.... айде валовете долу ВСЕ 16 повдигача на една дЪска и бой докато не ти изтръпнат пръстетата... сложихме ,запалихме и работи 15-20 ми джагара-джугара докато напълни повдигачите и така си работеше вече перфетно на 4 цил.

После пак с едно АЦЕ,ама то като престоя до сутринта размисли .Явно повдигачите не задържат маслото толкова....

Лятото сменявах веригата между валовете на АБФ-О ,зацепвам на белези ,а-у ,пали и оп огИн през всмукателния колектор излаза....

Деиии много повер много нещо на 2-3 цил преплита.Гледам белези ОК,викам валовете не съм зацепил и така 3-4 пъти свали качи....пак скщия хуй.

Накра 16 броя повдигачи и бой колко може по дрЪвена дъска и после пак джагара-джугара и се успа.....

 

Аналогичен случай пасат 1.8 моно(айншприц) го направи тоя номер ам рабореше на 1-2 цил и моторЯ се стремеше да излаза от кошУ.

ДолЕ повдигачите бой и те така....

Нещо има става на тея повдигачи като няма вал/валове и се дръвчат като моя когИ станем сутрин...

Редактирано от HCOHCO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сменихме делкото и колата вече върви страшно добре, претрисането и леко неравния ход пак ги има но вече мисля че причината за това са повдигачите. Реших да покарам ден, два така, да видя дали няма да се оправи сама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клапаните не чукат у буталата защото съм я зацепил супер,и на вала и на маховика ми засичат белеите,колата си върви много добре само на празен ход ми тресе и клати целио кенеф,ше ги смъкна аз тее повдигачи тия дни,нема кво друго да е те клопат като за умрело

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сменихме делкото и колата вече върви страшно добре, претрисането и леко неравния ход пак ги има но вече мисля че причината за това са повдигачите. Реших да покарам ден, два така, да видя дали няма да се оправи сама.

Ако не си гледал и запомнил на кое място стоят клапаните , и ако не си ги шлайфал и напасвал и като не си изпразнил повдигачите може да се получава така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

мне, тресе си и си прекъсва като закротя към 2000 оборота, след тва като че сичко е ок, на работа съм до късно и нямам време да я закарам да свалиме повдигачите...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, е заради една микроскопична цепка на тоя маркуч се оказа цялата хамалогия...поръчан е 45 лева, бил само оригинален... Мерси за съдействието, на всички :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

ново двайсе...смених маркуча на снимката, колата работи добре след 1500 оборота, на място играеха много и сяцаше като тръгва, след смяна на сичко гумено около всмукатела, стигнах до дюзите. Купих о-пръстени и се залових да ги сменя ...допреди малко, от всмукатела дюзите излезнаха барабар с лулите /пластмасовите държачи/ гумичката вътре така се беше вкоравила че държача не можа да се разглоби от дюзата и в крайна сметка се счупи. Направи ми впечатление че самата дюза имаше луфт нагоре надолу в държача, та съм склонен да мисля, че смуче въздух оттам. Проблема е следния, дали тея пластмасови лули могат да се заменят с някакви метални и съответно по евтини, че тея утре ще видя колко струват нови, ама мисля че ще са скъпи и се чудя дали няма начин да мина по тънко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз смених повдигачите,сложих си нейните този път изпуснати и почти е заспала,не тресе но ми вдига леко оборотите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, трябва ми помощ. Така , следните интервенции вече са налице:

-Смяна гарнитура глава

-шлайф глава на 0.27

-нови гарнитури на всмукател, изпускател, двуцевка

-сменено делко с работещ вакуум регулатор

-капачка

-палец

-свещи

-кабели

-всички маркучлета за вакууми и въздух

-нови фунии с нови о-пръстени за дюзите

-сменени о-пръстени на дюзите

-пълна ревизия на изпарителя

-сменен въздушен филтър

-стробоскоп и центровка на газовото

Проблема е следния /колата се кара САМО на газ/, като запаля оборотите играят с 100-200 нагоре надолу и мотора претриса, все едно единия цилиндър го няма, като я задържа към 2000 оборота се усеща на моменти прекъсване, като се кара, като тръгвам глъхне леко, като мине 2000 оборота върви перфектно, разхода е голям! Вече незнам кво да правя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново развитие, днес след проба-грешка, затапих 10 сантиметровото маркучле от инжекциона, което отива в троиника на отдушника върху капака на клапаните. Оборотите заспаха и колата заработи като преди. Сега се чудя като съм спрял въздуха от тоя маркуч, и колата работи, значи нещо не е както трябва като си седи мушнат на мястото. Чудя се кое, мисля за двата клапана пред бобината които въртят вакуумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си направил - на това маркуче в края трябва да има пластмасов рестриктор с калибриран отвор и да влиза в картерната вентилация. Идеята е да "изсмуква" и изгаря повторно част от газовете от картерната вентилация - за екология. Вероятно при теб се скъсал/сцепил маркуча и почнала да смуче много въздух, съответно затова е заработила и на 3-ри цилиндъра. Остави си го както е затапено, затапи и дупката, където е влизало в картерната вентилация за да не ти мирише в купето. Внимавай само да НЕ запушиш маркуча на картерната вентилация, че ще текне като лейка двигателя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...