Jump to content

Това от "лошите" дизели ли е ???


snaiperisto

Recommended Posts

Е тоя "варел" : http://prodavalnik.com/audi-a6-i29097729

 

 

 Един приятел се заиграва на бартер и иска да знае дали е "душегуб" или не този двигател и ми досажда аз да ви питам , че него го е срам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това тряа да е редови 5-ак. А и не е 1998 а може би 1997.

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебати дискриминацията има в тази тема. Дано не случиш на "душегуб" в смисъла на думата и да ти се стори другия душегуб като мечта (на твоя приятел). Всичко е до поддръжка и километри на мотора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва въобще не е вярно.... 5 цилиндровия реално  е почти безумно здрав  за всичките години, които съм се интересувал от 5ко знам само за 2 счупени мотора...Единият поради тотална липса на масло счупи колянов вал :biggthumpup: :biggthumpup:  другият от 10 годишен ангренаж на незнаен пробег. А първите дизели на ауди с директно впръскване станаха на 25 години.. За колко душегуби с проблеми знам :ertrink:   всъшност не знам за нито един без драми .Въобще не искам да си помислям, какво би представалявала поддръжката на тва чудо, като и най новите модели прескочат 10 г... Извинявай ама и поговорката за гребенчето не върви спрямо новия 6та \особено като вече са по 3-4 стотинки\ щот не предлага почти нищо повече, да не кажа че повечето вървят и по-малко \заради проблемчета\ пък разхода е 2-3 литра отгоре твърдо

 

 

При конкретната обява по-скоро може да има проблем с автомата презумпция предвид годините.. Скъпо е окачването на тези коли макар и в пъти по здраво от на с5 носачи и амове са относително деблички особено на фона на цената на колата..

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момко Снайперисто, това е една изкъртена от дебели Врачански бекове 100 ица (ония на снимката, дето мазно зяпат задния калник, все едно се чудят подходящо мезе за него), няма нищо общо с А6 С4. Освен може би преден десен фар, който очеизвадно стои като кръпка, дори на фона на ударения преден капак. Тази кола, съдейки по огледалата, е 94 та година, края при това. Дори еърбеци няма, но пък някой и е набил новото табло от А6 С4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда дооооста уморена. Зависи какво предлага твоя приятел за бартер.....но пак работата е на кантар.

Автомата е удобен, но пред алтернативатa за 6 напред.....никога не бих го взел. Ако иска такава кола да разгледа...има обяви и за 100-ци и А6-ци, които си стува да се огледат.

Редактирано от Blagoy Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Скъпо е окачването на тези коли

 

 

 

 

 

. Скъпо е окачването на тези коли макар и в пъти по здраво от на с5 носачи и амове са относително деблички особено на фона на цената на колата..

 

 

ма 100 ц4 е скъпо окачването ли казваш,аз съм караз 100ак,5 цилиндров 2,3 бензин,и да ти кажа цалата ходова част я смених за 250 лв,или нещо си се объркал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си се объркал, зависи какъв производител си избрал за носачите. Защото има и за по 70 лева цял носач, има и за по 170, например. Сещаш ли се? А освен двата носача, имаш тампони на магарето, накрайници, тампони на щангата за успоредност, имаш тампони на амортисьорите, за 250 лева, само носачи и тампони с накрайници да си сменил, едва ли си взел нещо прилично като качество за тази цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е Ради,

 

има носачи за 30 евро , има и Мейле Ейч Ди за 130 :) зависи какво искаш.

Но пък са вярно попрезапасени, тоест, веднъж сменил с читаво си караш спокойно и тихичко, не като на Б 4 ....   :cyclop:

 

Он Топик: Тая кола няма да я взема даже и да ми я подаряват ...  това за да се вкара в ред ти трябват 4-5 хилки 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе бартера е един варел за друг . моя човек дава същия кенеф , ама бензинов автомат , ама е камьонджия и си има нафта , а и му трябва кола за жена му , която е "мноо хитра" и е изкарала книжка.....за автоматик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за спама , но се повдигна въпроса за скъпата ходова част на 100 С4 и А6 С4 , та да питам то еднакво ли е за двете коли и целия носач ли се сменя или може само втулките и шарнира . Че така като чета ми се струва че се сменя целия носач ... Ако му се занимава на някой да напише горе долу колко струва всичко отдолу , мерси предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно и също е окачването на Ц4, може да се смени тампона/гумено-метална втулка/ на носача - вчера правих тази операция, но ако е разбит шарнира, се сменя носача. Цените варират в зависимост от производителя, можеш да ги провериш през някой е-магазин за части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...