Jump to content

Различията в начина на шофиране ?


Recommended Posts

Незнам дали тука е мястото на тая тема, но според мен има шанс по-нормални и запознати хора да се изкажат..

Та, аз винаги съм карал коли седан, с изключение за едно кратко време, в което карах РС6 авант и нямах възможноснотта да усетя това (поради неприятна причина), което искам тука да питам.

Каква е разликата в така нареченото по-екстремно шофиране по завои (идва зима :hilezh:) между седана и аванта ?

Въпроса ми е, защото не мога да си намеря подходящия седан,а има авант който само мен чака и искам да знам мое ли с вратити или бурканиту ша са разлее :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен съществена разлика има само м/у хечбек и другите два варианта - седан/комби. Първите коли са много по спретнати и контрола на сняг и лед е много по-добър. А седан или комби, за мен разликата е несъществена. В момента карам авант, това което ми прави впечатление, че е доста устойчива колата, не тръгва лесно да се занася, но усещането ми е за тежест отзад, която ако тръгне трудно ще върна. Пробвай зимата на някой заледен паркинг се позавърти с три коли (хечбек, седан, комби) и ще ме разбереш какво имам предвит, че трудно се описва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има пауър може и автобус с вратите да влезе в завоя.Естествено и шофера трябва да е леко опитен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата,хечбека е най-надежден в зимни условия.Седана и аванта много лесно поднасят задницата и трудно  се връщат в пътя,поради по-голямото си тегло.Относно хечбека сваляш предавка,пускаш газта и пак си на пътя. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали в моя случай е заради Haldex-а но при хечбека (A3) зимата се усеща силно недозавиване и се налага голямо "изсилване" преди завой за да влезеш с вратите напред, но по-скоро мисля, че тук проблема е "паркетното" quattro  :badgrin:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A бе, май по-скоро в "некадърието" е причината.

При мен кватрото е торсен, но и аз трудно го завъртах с вратите напред миналата зима.

Освен "некадърието" причина може да са били и 4-те чисто нови 17-ки дънлоп 4д...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то е и до усещане на колата.... почти няма ситуация в , която да не мога да и врътна задницата , когато поискам разбира се.... но да, новите гуми малко затрудняват понякога при липса на достатъчно скорост...

 

за това зимата се джари с летните гуминетки и е пълен фЪна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тръгването с вратите е ясно, колите си имат достатъчно мощност, по скоро идеята е в усещането, примерно че е по-дълга или по-тежка, а и самата форма на колата е странна, как се усеща това в завоите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се кара здраво и в завои, Ауди не е твоята кола, изключвам новите коли със специалните среден и заден диф, които явно вече са горе долу ок. Със "старо" ауди ако не влезнеш с вратите в завои, тогава ще го изправиш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фън едва ли ще намериш разлика между седан и авант. Ще намериш много по-голяма разлика между куатро и предно или между нормално и спортно окачване. Теглата между седан и авант не варират чак толкова колкото между кола с малко или много екстри. Ето например, базата на моята кола е 1535кг по каталог, но на табела моята е 1610. Тоест, може да караш седан, който в даден случай да е по-тежък от авант. Ако караш постоянно с пълен резервоар е същото. Със седан и някоя екстра отгоре и пълен резервоар, ще имаш по-висока маса от аванта до теб на който му свети резервата последните 60км.  :badgrin:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, тва ме интересуваше дали има съществена разлика между авант и седан, със сигурност ако не бех се простил с РС6-цата тая зима щех да усетя разлика със седан Б6 :hilezh: Но сега тоя авант не е такъв кораб като РС-а и затва питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Относно хечбека сваляш предавка,пускаш газта и пак си на пътя. :)

Дано някой около мен с предно не реши така да си оправя поднасянето, че ще се чудя в коя посока да хвана.  :badgrin:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...