Jump to content

помощ съединител на Ц4


Teodor214

Recommended Posts

Здравейте колеги имам проблем предполагам че знам отговора но реших да попитам пак значи педала на съединителя ми потъна започнах да човъркам и открих че горната помпа ми е прецакана смених я с помпа 2ра ръка и всичко беше наред 1 седмица или 1000 км горе долу после пак започна да потъва погледнах помпата която бях сменил беше наред сякаш или поне така ми се струва реших че проблема е от цилиндарчето до скоросната кутия така нареченото "долна помпа" и го смених с чисто ново след много кратно обезвъздушаване имаше ефект само 50 - 60 км и то предполагам че е заради обезвъздушаването помагаите какво да правя ако купя нова помпа горна дали ще се оправя или пак брада :Д а и не знам дали има нещо общо но имах аксиален лагер за смяна и го смених заедно с "долната помпа" беше поизял претискателя но става още ... мерси предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво те накара да мислиш че горната ти помпа е за смяна???

 

ПП - Аз сега докато се прибирах май роди гор.помпа. Симптомите са при интензивна употреба педала не се връща до края. Отделно при напомпване се оправя. И всичко това само на топло и при интензивна употреба. При теб така ли беше???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята нaистина беше родила :D
576153_2868371284144_1827265306_n.jpg

 

Единствения симптом беше, че по някога трябваше да напомпам за да вкарам първа и при последвалия оглед се останови, че има теч. Това на снимката не е след неуспешен опит за разглобяване, тя на такива парчета си излезе :D

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази на снимката е LUK и е 190лв крайна цена. Намери си човек, който ползва отстъпка в някой от големите дистрибутори, че точно на тая помпа цената за търговец е много по-ниска ;)

 

Интересното на помпите LUK, е че ползват оригиналните матрици и на отливката на корпуса има щампа BOGE както на оригиналната помпа :D

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами на мене изведнъж ми стана минах 350 км и после нощувах на другата сутрин я паля и съединителя ми потъна :) и до там ... сега не знам какво да правя мисля да я дам на сервиз поне те да носят отговорност щото не знам вече какво да правя :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко де, поръчвай направо помпа от някой от колегите тук от форума и най близкият КАДЪРЕН сервиз...

Няма да се мре споко...

Колите са си стари си искат своето 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече преживях 140-те лева за Закс която е точно като на Ради на снимката. Само дето цената без отстъпка гонеше 200лв.

 

ПП - Думи нямам как се сменя това нещо. Аз лично със спринцовка изпразних казанчето. После отвих изхода на помпата, след това развих двата шестограма и помпата остана закачена към спирачния педал. След това натиснах педала и в негово натиснато положение отгоре в алуминиевата конзола през отвор видях щифта със зегерката(не е точно зегерка). Свалих зегерката избутах щифта и помпата излезе. Прехвърлих на новата помпа вилката за педала, и законтрих на същото положение реглажа. Качих по обратен ред всичко като зора беше да сложа щифта за да фиксирам вилката и помпата на точното място вързани към педала. Докато не бях сложил тръбичката към долната помпа сипах сп.тенчост. После се заврях при педала и го натиснах, когато педала е в най-ниска позиция с пръст запушвате изхода на помпата като през това време вдигате педала. После си махате пръста и натискате...после пак запушвате с пръст и вдигате педала. След 4-5 повторения горната помпа е обезвъздушена!!! Затягате надеждно тръбичката, и проверявате има ли педал. Ако има 6, ако няма трябва да се пусне малко течност и от долната помпа. От нея пускате 3-4 пъти и сте готови. При мен педала стана както винаги е бил след още 15 пълни бавни и пълни натискания!!! Така да се каже системата се дообезвъздушава сама!.

 

Поздрави и успех....и ще ви трябват много парцали че е мизерна работа като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да твърдостта на педала идва от "изморената" диафрагма на притискателя.

 

ПП - Педала при мен идея се втвърди или по скоро стана с по-отсечен ход, след смяна на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравйте питах в един сервиз и ми предложиха горна помпа чисто нова ЛПР за 75 лв италианска ?? дайте мнения щото вие ми викате 160 лв 200 лв сега в сервиза ми казват 75 лв ... дали ще има няква фаида от нея или ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За горната помпа като модел и варианти са 2 по принцип - скъпа и евтина. Разликата между двете е в това как е изведен отдолу отвора за щуцера - надолу или настрани. Реално тръбичката е достатъчно дълга и с леко изкривяване може да се навие и в двата варианта. Ако все пак се окаже къса може да се направи една къса тръбичка от спирачки мъжко/женско и пак да се навие. Аз навремето като сменях моята помпа на 100-цата не го знаех това нещо и си купих скъпата. После като огледах 2-та варианта се оказа, че могат да се заменят без преправяне - единствено това, което написах по-горе за тръбичката. Така, че щом е нова - няма проблеми, в крайна сметка това е един цилиндър с бутало. Все пак говорим за нова, а не за рециклирана нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...