Jump to content

Бушон за светлини на задния номер


sagiboy

Recommended Posts

sagi, захранването идва от комфорт модула (кафявата 15 пинова букса - Елза го дава през пин 9). Все пак прегледай всички бушони отзад в дясно и макар, че наистина няма отделен бушон за тея ламби ми е интересно за какво е 8 ми бушон на 5A. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sagi, захранването идва от комфорт модула (кафявата 15 пинова букса - Елза го дава през пин 9). Все пак прегледай всички бушони отзад в дясно и макар, че наистина няма отделен бушон за тея ламби ми е интересно за какво е 8 ми бушон на 5A. 

Благодаря за отговора!А как тогава всичко друго от комфорт модула свети, а тези лампи не светят и как така не изписва че комфорт модула се е прецакал а точно тези лампи??

Абе нали има обща тема за такива неща... Що постояно се пишат теми за някви елементарни и безсмислени неща...

Толев,айде по спокойно:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали стига ток до пин 9. Ако стига, тогава търсиш проблема назад по кабела към крушките където също има по една 4 пинова букса - едната е откъм масата (виж и нея) и за двата плафона и една откъм плюса (откъм комфорт модула).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Ако не стига ток до пин 9,значи се е прецакал модула, така ли?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно са ти разместени самите плафони, пробвай да ги свалиш или после пак ги сложи и ги стегни хубаво, можеш да им зачистиш Пин-овете.

 

Свали си задния номер за по-лесно отвиване и завиване.

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Ток не идва и до двата плафона, вече замерих...но мислех че има бушон.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за модула, ти казваш че работи, значи е някъде по трасето- проследи плюса от пин 9 (жълто сив кабел). В някои варианти има още една букса по пътя, но това май е само за аванта  - 17 пинова черна е и е на Д-колонката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Ха ха, е чак пък толкова :)Ще го гледам утре на светло,като размърдах и присветна така, че вероятно е някоя букса в самия капак :)Утре ще разясня какво е станало.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе момчета ...... като свалиш крушката блока не хваща товар и изключва захранването...Самия блок проверява товара няколко пъти за 3-5 секунди и като намери товар с нужната стойност пуска плюса и така остава да свети-НО проблема най вероятно е в прекъснати кабели между колата и самия багажник... в маншончето  отстрани но за това си има проверки за 3 минути с мултицет или пробна лампа за по лесно .За целта трябва да разръчкаш малко инсталацията на колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене най-вероятно проблема е в контактните пластини на плафона, та трябва почистване наместване и така. При мене едната не светеше и ги свалях разменях и двете докато ги наглася и от тогава не съм имал проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой от вас сложил ли си е ледове на тея точно светлинки (не на плафоните вътре), които са безпроблемни, не набиват грешки и не примигват и да сподели какви са и от къде да ги купя в София? Това е единственото място дето се пречупвам да мина на ледови (на огледалата са такива оригинално).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си сложил. Силно препоръчвам колегата от форума cvetan83 . Много свесни хора и той и брат му. Монтажа става за 5 минути и са някви левчета диодите. 

 

Другия вариант е комплект ледове с плафончетата, оригинални, които излизат 50 и няколко лева.

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плафончето е на щипка и един болт. Отвива се болта и плафона пада. Вътре има крушка, която се заменя с диодче плъг енд плей. Само трябва да уцелиш плюса и минуса. Хубаво е да си вземеш камъче кръстато и клещи защото мястото е малко неудобно и номера пречи да ги отвиеш тия болтчета с нормална отвертка. Аз съм супер доволен защото освен, че номера е по-добре осветен, осветяват и пространството пред багажника доста добре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обадих му се, ще сложиме в Понеделник, но момчето ме предупреди, че е възможно в 4F плафоните, диодите да прегреят и да почнат да примигват защото се разлепвали от горещината. Сега има някаква нова партида и ще пробваме от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с диоди от втората партида. Според мен просто е имало дефект в предната. От топлината не-добра спойка в тялото на диода се скапва. При мен стана така, замениха ми ги с нови без да плащам 1 стотинка повече и сега си работят перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема отсранен!

 

Ако изгорят и двете крушки(както каза колегата Арсов)блока спира подаването на напрежение към същите такива.За да тръгне напрежението наново трябва да се извади кабела за захранване на блока и след поставянето му пак,напрежението тръгва.Отново ако няма нужното съпротивление го спира.

Разглобих целия капак докато установя как точно работи :)

 

Ха сега кажете какви диоди да сложа(ако някой има един и не му трябва мога да му го закупя,слагам камера на другия).

Редактирано от sagiboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен едната от LED крушките за предния плафон почна да примигва и скоро след това угасна напълно.

Бахти тъпата крушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих преди две години от ибей LED плафони  и нямам проблеми. :bdaysmile:

Редактирано от mitaka359
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...