Jump to content

5 или 6 цилиндров дизел???


Recommended Posts

Здравейте.Наскоро ми предстои да си закупя кола.Преди имах 100-ца 2.0 16v но я бласнах и сега смятам отново да си закупя саштата марка автомобил.Поради ред причини сам се ориентирал кам дизела.Отначало 6 цилиндровия 2.5 тди на а6 ми изглеждаше като добър избор, но като прочетах малко из форума като че ли почвам да се разубеждавам.Ето какви са двата ми вазможни избора. 5 цилиндровия мотор който е с 143 коня на старото А6 или V6 с 180 конски сили.По принцип няма чак толкова лоши ДВГ колкото има лоша поддръжка и некоректни продавачи.В тоя ред на мисли и двете коли които съм харесал са нов внос, макар че и това като че ли не е голямо успокоение.Досега което четах никои не си даде мнението за варианта на а6 със 180 коня.Аз лично знам че го почват 2000 година.Има ли някакви особени разлики с варианта от 150 коня.По принцип парите за поддръжка не са ми чак мн голям проблем , но все пак не смятам да наливам хиляди левове за ремонти когато примерно има вариант това да се избегне донякаде:blink:Понеже явно във форума има доста знаещи хора, моля дайте ми савет кой от двата варианта е по удачен и какво да гледам като отида да купувам дадената кола.Благодаря предварително!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега май имаш пари,ако е така вземай 180кс слагат се от 99г.Ако искаш петак теса до 98 на 100/А6.Разликата е огромна както и парите им и консумативите.Ако вземеш след 98 си приготви 1800лв за ремаци,ако е преди 98 цената за ремаци няма и половината.И двата мотора са хубави просто прецени кое щети е по силата,и в двата варянта може дасе счупи я гнп.я нещо друго,такаче преценявай.Мисля до 2000лв стапва основен ремонт на петака,докато толкова щети трябват само за трите целиндара на шестака.Мисли хубаво.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако искаш кола,която да ти доставя истинско удоволствие от шофирането и която да те "имплантира" в седалката,като я настъпиш,не се колебай и вземай TDI V6 180 к.с.! Моторът се слага на по-новите А6,много от проблемите при по-старите ТДИ ги няма и ако вземеш поддържан екземпляр... :blink::wall::(:blink: !

Просто консумативите са му по-скъпи от на стария V5 TDI,но за сметка на това разликата и във вървежа и звука(поне за мен много важно нещо) на двата агрегата е от земята до небето! :blink:

Дано съм бил полезен! ;):(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, при 150к.с. и при 180к.с. мотора е един и същ - разликата е в турбината и софтуера. Ама не съм много сигурен - нека някой по-вещ да каже... :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега чети и размишлявай внимателно: Избираш между А6-С4 и А6-С5.

1. Двигател: 5-цилиндровият е много по-добър, като здравина, конструкция и поддръжка. С5 - 6 цилиндровият е по-модерен, но значително по-ненадежден от всяка гледна точка, плюс големи разходи за поддръжка.

2. Возия. С4 - това е царят на нашите пътища. Много опростено окачване, смяна на много неща на всеки 30-50 хил. км, но цените не са високи. Карането във всеки един недобре ремонтиран участък от родните пътища те убеждава колко правилно си направил избора си.

3. Возия С5 - на отличен път е направо без забележки. С4 - ряпа да яде. Но влезеш ли в малко по-лош пътен участък всичко се обръща на 180 градуса.

4. Вътрешно - С4 е по-просторно, но "демодирано", независимо, че не съм съгласен. Качеството на материалите е на най-високо ниво и в двата модела са без забележки. Това касае, тапицерия и пр.

5. Изработката - абсолютно безупречна и при двата модела.

6. Здравина и дълговечност - С4 (просто така е конструиран) според мен е най-доброто, но трудно се намират добре запазени и поддържани екземпляри. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега KOKO 100 C4 доста добре го маписа,дано колегата mityo по скоро ни оведоми с своя ибор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в поддръжката на AEL и AKE е около 200% първо заради самите модификации, второ заради годината на производство. Ако за теб 200% не са проблем карай АКЕ... автомобили с мотори AFB и АKN не си купувай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук разбрах, че варианта със 180 коня е по приличен от този със 150 и при наличието на средства за качествена подръжка не е лош избор.Интересува ме по конкретно какви са разликите между двата дигателя щото квото прочетох за V6 (150 коня) не ме очарова мн.Също толкова проблематичен ли е този със 180-те магаренца.За предимсвата на C4 ми е ясно.Пък и както написах имах близо година 100ца 2.0e 16v.Между другото и за този двигател бая плюнки се хвърлиха из форума пък аз бях доста доволен от него.За избора колеги ще ви оведомя естествено но като посъбера още малко мнения.Освен това реално покупката ще се осъществи някаде около декември месец.Все пак тра и парата да съберем:blink:А да и още нещо да запитам.Няма ли един чип да да отпуши C4-ката и тя също да почне да ме "инплантира",както каза един колега по горе, в седалката и просто да обезмисли по нататъчни колебания за избора ми.По специално моля колегата Nasti да ме осветли по тия въпроси.Тъй като гледам тои е един от най-знаещите тука.Не искам никой да обидя просто така ми се струва като попрочетох из форума.Aйде със здраве и пак мерси предварително!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен всичко зависи от финансите с които разполагаш,казваш,че парите не са проблем ,а искаш с парите за С-4 да подържаш С-5 и то говорим за клас А6ца-ами не става...Естествено,че на кола 2000 год частите няма да са колкото на 96год,и въпроса не опира дали ще можеш да я купиш,а дали ще можеш да си позволиш да я подържаш след това(най-малкото си спонсор на един цилиндър в повече)?Не ти говоря дори за сериозни ремонти,а за консумативи и обслужване...но затова се казва- "той кара ПО-НОВИЯ МОДЕЛ"...тоест като има брада ще има и гребенче за нея,така,че ти си прецени,но едва ли има някой от нас(като елиминираме финансовата част) , който не иска да върви нагоре и не му се кара следващия модел,и по-следващия.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших че ще е старата 6ца.Ама сега идва трудното да си намеря читава каляска.Има тука ени в мобилето ама знам ли ги.Пак и все пак аз сам от Варна а пък повечето коли са по софииските автокъщи.Ако разбера как се копират адресите може да ви копна които сам си харесал да си кажете мнението.

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...0587&f1=details

тази е 1та

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...7582&f1=details

а тази е 2рата

Моля ви се като по разбиращи дайте си мнението на прав поглед заслужават ли си парите тия коли.Пак и между другото са 2 от най-скъпите.Не че по тва ги избирах.Просто ми харесаха на вид и екстри особенно 2рата.Дайте мнение моля ви особенно бих се зарадвал на коментар от Nasti ili Wizi.Мерси!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2те коли имат една съществена разлика !!;сребристата е куатро !!!

инак и 2те коли са имали удари отпред на сребристата на калника и е много бистър лак аа пък на синята капака седи малко визочко от бронята!!!сребристата е на много километри волана и е яко крив и изтъркан,да не говориме за кожата!!!не знам избора е труден -коя от 2те е по малко леш!?

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано ако трябваше аз да избирам между тези две аудита също щях дасе допитам до колегите във форума.Много ми харесват и двете.Колеги даите мнения избора е труден. :fight:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никак не е лоша , смисъл заслужава си парите ,няма технически проблеми това ли имаш предвит.Дай ми ако може малко повече инфо за нея.Щото и на мене тя ми харесва повече.Кофти е само 4е не е quattro, ама то пълно щастие никаде няма:fight:Пък и годината и е доста прилична. Ако някои от вас знае по добра оферта моля да заповяда приемам всякакви предложения.

А да и верно ли е туй за ударите дето каза колегата 4е са удряни и двете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...