Jump to content

Това AUDI 100 ли е или A6?


Recommended Posts

Здравейте на всички.

Предстои ми покупка на Ауди(решено е)

Модификацята ще е C4,ще се кара на газ

Ако може просто да споделите някакви впечатления за видовете двигатели и тяхната поносимост към газта.

 

Заглеждам се много по тази обява.

Някои да му е позната тази кола?

Или някой с подобна да сподели най общо мнението си.

На обявата пише а6 но от това което разгледах и прочетох във форума ми прилича на 100 пък из нета пише ,че това ауди е спряно 1994 а в обявата пише 95(не че е чак толкова важно де)

 

http://www.cars.bg/c290750

 

Благодаря.

Редактирано от vlado05
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Подкрепям-виж й стоповете... Има много писано колега за точно този модификация на А6 Ц4!

пп.Какъв тракшън контрол бе????!!! Чак от 99-та година слагат на Ц5 такава система....ТЦтцтцтцт

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е такива "продавачи" ги ненавиждам. Как може да каже че е А-6 ? Търси си балъци май. 

 

Би-ксенон??? Е на А-6 не може да се сложи. Фаровете са с лупи.

 

 За стоповете не коментирам , обаче само като видиш вратите , трябва да е кьорав човек за да го излъжеш че е А-6.

 

 Всъщност всичко си е на "стотица" , а ако веждите са боядисани в черно (както ми изглежда) , значи това е най-циганското Ауди 100 което съм виждал.

 

 А цената....е цената за "стотица" е направо колосална , дори и с ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишеш с гърба си, с онази по- ниската и неприлична част. Като изключим, че  е написал некоректно модела, колата изглежда читава, проблемните детайли в салона изглеждат здрави, вратите привидно спазват идеална линия (иначе провисват и нямат регулиране- ак осе затварят добре, луфтовете са несъразмерни и обратното) и цената е нормална за запазен автомобил с 2 комплекта гуми с джанти и ГИ.

Човека не търси най- евтиното ауди 100, а търси кола, която няма да ремонтира постоянно.

 

ЕДИТ: черното по предните вежди е ремонтиран хроничния проблем с предните калници на Ц4 (аз например смених един и правих другия заради проблема)

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай Иво , но черното по предните калници е черна цигания , никой нормален човек няма да си изкърпи , китоса и пооправи калниците и после да не даде някакви пари да му ги боядисат , а да маца чернилка , спрей или каквото и да е. 

 Собственик , които маца калниците с каквото има , за да спести 50 кинта , не може да е собственик , които си поддържа колата в топ-кондиция и не жали пари за това. Така че всички простотии , като "напълно обслужена" според мен отпадат в случая , аз въобще не бих погледнал обявата в този и вид.

 

 А хроничния проблем с калниците .... го чувам за първи път , моята такъв няма. Един френд със "стотица" си слага лед на челото с тези калници и вежди , но неговата е "германка" , за това.

 

 А цената...е за тия пари бих се разделил с моята , а нея ако я паркирам до този гнилоч , оня дето пише че продава  А-6 , ще се скрие от срам.

Редактирано от snaiperisto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обявата е от доста месеци, дори цената беше по-ниска, Аудито е 100, 93г., не виждам смисъла да се заблуждават Уеко малобройните потенциални купувачи. Относно черните вежди, колегата е прав, и на мен не ми се нрави. Има нещо неестествено на лявата седалка.

Иначе може и да е читава колата, това само на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е ,че не ми се обикаля България за такива несериозни обяви,в мобиле.бг даже е по-зле обявата.

Може би ще огледам тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11383048347335460&f1=details&slink=4nsqjg поне е в моя град.

Но общо взето към този мотор съм се насочил.

А някой да е слагал скоро ГИ на този мотор за да каже ориентировъчна цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз слагах преди около половин година Ланди Ренцо и ме одрусаха 1800 лв., но монтажа и работата на колата са ОК. 

 

Има и по-евтини варианти за ГИ на този мотор.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качественото боядисване се прави със сваляне на калника, лайсните му, преди това- бронята. Под 300лв за читаво боядисани предни калници няма да минеш, другото ще е компромис. Предпочитам я в този вид и да му сваля 200лв пред преляти вежди за 50лв и прелакиран цял детайл. И да- проблема е хроничен, над 10 калника ми минаха през ръцете, докато си намерих без забележки. Беше зелен и сам си го  подготвих преди бояджията, за да съм сигурен, че няма да има изненади с избила ръжда или появяващи се зелени петна. Десен читав така и не намерих, затова ходих 2 пъти да гледам как е подготвен, преди да боядисат колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е що бояджия бре Иво , не можа ли да си ги пръснеш черни със спрея , щом така ги предпочиташ?

 

 А пък и 300лв???  Ти да не говориш за пари от преди деноминацията?

 

 Ама както и да е , всеки си има разбиране на нещата , аз бараки съм карал много , ама с черни вежди няма да се покажа пред блока. А и така като гледам по центъра има доста стари коли в движение , позагнили , оръфани , ама с боядисани в черно вежди май не съм виждал скоро , явно не разбират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, понеже нямам никакво време, за мен боядисването на калниците почва от оставянето на колата в сервиза и взимането на такси до вкъщи/работа. От бояджията очаквам да ми свали бронята, да свали калниците, лайсните, щипките и мигачите от тях.

После да ми матира целите калници отвън.

Да грундира отвътре целите и ако се наложи/ при кръпки, да грундира и отвън.

Да пръсне с антикорозионна защита + черна боя отгоре отвътре.

Да мине с филер и полсе да изшкури на водно отвън.

Да боядиса отвън/ ако боята е база + лак, да лакира след това.

Като изсъхне всичко, да монтира калници, щипки, мигачи, броня, да напасне луфтовете (по около 3- 5мм са между капака и калника и калника и вратата по спомен).

Да ми измие колата и да ми я даде чиста и готова. При нужда, да я вземе за преправяне, ако нещо не ми допадне. Цената на подобен ремонт е около 150 на детайл, като тук сваляне/качване на предна броня го броя бонус.

Знам, че има квартални майстори, които ще докарат вид на калника по бързата процедура с преливане и прелакиране без дори да обезмаслят калника. За 50 лв двата. След първата зима, ще си мечтаеш да си я взел с черно по веждите.

Затова казвам как предпочитам да я видя и купя, а не в какъв вид ще я карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек , ако бояджията направи всичко което си описал , струва ми се че няма да се налага повече да търсиш калници за тази кола и в такъв случай , парите са оправдани , щом ги даваш един път...за винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

................ От бояджията очаквам да ми свали бронята, да свали калниците, лайсните, щипките и мигачите от тях.............................

 

Е това е правилния начин,обаче,аз все още не съм открил майстор/сервиз,който да свърши всичко това та дори и за 150 лева на детайл/..а откога го търся!!!!/.Ако знаеш такъв,ще ти бъда много благодарен да ми дадеш координатите му!

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тази процедура левия го направи Коцето/lampard. Десен не намерих да го сменя, затова по същата процедура го прави Боби/bonecrusher, но той така или наче беше разхвърлял цялата кола за цялостно боядисване.

Иначе не съм написал нищо невероятно като очаквания, така принципно се прави, не е сложно и ако мислиш преди да разглобяваш, самото свалане на калниците отнема 30 минути, а напасването- до час, зависи колко голям перфекционист си.

Отклонихме се много от темата, но все пак е хубаво да се види какво се купува.

Правя второ лирическо отклонение- продавам на баща ми Кордобата- става му лошо от топлото откато прескочи 55 и има нужда от кола с климатик. Та на нея задната престилка под бронята е малко посмачкана от ходене за риба. Тази престилка заедно с целия заден панел нова е 108лв афтърмаркет. Като сложим работа и боя, минаваме 250лв, затова колата я оставих в този вид, избягвайки да набивам безвъзмездно пари. Всеки втори гледал колата ме пита защо не и намажа с кит престилката и да я пръсна 'с един спрей от Бриколаж за 8 лв', че така се набивало на очи на фона на лъскавия вид на колата. Обеснявам, че е умишлено, защото държа да се види, че е за ремонт от тенекеджия или да се смени целия панел. Явно обичаме да бъдем лъгани, понеже повечето след отговора ми се чудят защо не маскирам тази дреболия, за да не се натрапва.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

................................не съм написал нищо невероятно като очаквания, така принципно се прави..................

Така е,но всичко това важи за една по-нормална държава от нашата!Ти все пак си уцелил момента,в който им се е работело малко,иначе и двамата споменати изобщо не отговарят на "очакванията"/казвам го от личен опит/.Та продължавам да издирвам из София бояджия работещ по гореописания начин,но май по-скоро бяла лястовица ще открия!

Извинявам се на автора за отклонението на темата му!!!!

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, скоро имаше май към северна България много изпъната 100- ца 2,3 нов внос, но без клима.....Аз лично веднага бих я взел....Цената й беше супер....чакай да видя дали още стои колата....

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11363021157526423&f1=details&slink=4o2pvt

 

 

На твое място тази кола бих взел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...