vlado05 Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) Здравейте на всички.Предстои ми покупка на Ауди(решено е)Модификацята ще е C4,ще се кара на газАко може просто да споделите някакви впечатления за видовете двигатели и тяхната поносимост към газта. Заглеждам се много по тази обява.Някои да му е позната тази кола?Или някой с подобна да сподели най общо мнението си.На обявата пише а6 но от това което разгледах и прочетох във форума ми прилича на 100 пък из нета пише ,че това ауди е спряно 1994 а в обявата пише 95(не че е чак толкова важно де) http://www.cars.bg/c290750 Благодаря. Редактирано 1 Ноември 2013 от vlado05 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Чиста 100-ца... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoci 4.2 quattro Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Подкрепям-виж й стоповете... Има много писано колега за точно този модификация на А6 Ц4!пп.Какъв тракшън контрол бе????!!! Чак от 99-та година слагат на Ц5 такава система....ТЦтцтцтцт Редактирано 2 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Васко Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 100 % е 100-ца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 И доста запазена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ILI@N Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Колега наскоро пуснах подобна тема, ето линк http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=151849В крайна сметка си земах дизел :Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Читава изглежда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaiperisto Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Е такива "продавачи" ги ненавиждам. Как може да каже че е А-6 ? Търси си балъци май. Би-ксенон??? Е на А-6 не може да се сложи. Фаровете са с лупи. За стоповете не коментирам , обаче само като видиш вратите , трябва да е кьорав човек за да го излъжеш че е А-6. Всъщност всичко си е на "стотица" , а ако веждите са боядисани в черно (както ми изглежда) , значи това е най-циганското Ауди 100 което съм виждал. А цената....е цената за "стотица" е направо колосална , дори и с ГИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) Пишеш с гърба си, с онази по- ниската и неприлична част. Като изключим, че е написал некоректно модела, колата изглежда читава, проблемните детайли в салона изглеждат здрави, вратите привидно спазват идеална линия (иначе провисват и нямат регулиране- ак осе затварят добре, луфтовете са несъразмерни и обратното) и цената е нормална за запазен автомобил с 2 комплекта гуми с джанти и ГИ.Човека не търси най- евтиното ауди 100, а търси кола, която няма да ремонтира постоянно. ЕДИТ: черното по предните вежди е ремонтиран хроничния проблем с предните калници на Ц4 (аз например смених един и правих другия заради проблема) Редактирано 1 Ноември 2013 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaiperisto Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) Извинявай Иво , но черното по предните калници е черна цигания , никой нормален човек няма да си изкърпи , китоса и пооправи калниците и после да не даде някакви пари да му ги боядисат , а да маца чернилка , спрей или каквото и да е. Собственик , които маца калниците с каквото има , за да спести 50 кинта , не може да е собственик , които си поддържа колата в топ-кондиция и не жали пари за това. Така че всички простотии , като "напълно обслужена" според мен отпадат в случая , аз въобще не бих погледнал обявата в този и вид. А хроничния проблем с калниците .... го чувам за първи път , моята такъв няма. Един френд със "стотица" си слага лед на челото с тези калници и вежди , но неговата е "германка" , за това. А цената...е за тия пари бих се разделил с моята , а нея ако я паркирам до този гнилоч , оня дето пише че продава А-6 , ще се скрие от срам. Редактирано 1 Ноември 2013 от snaiperisto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Обявата е от доста месеци, дори цената беше по-ниска, Аудито е 100, 93г., не виждам смисъла да се заблуждават Уеко малобройните потенциални купувачи. Относно черните вежди, колегата е прав, и на мен не ми се нрави. Има нещо неестествено на лявата седалка.Иначе може и да е читава колата, това само на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado05 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Лошото е ,че не ми се обикаля България за такива несериозни обяви,в мобиле.бг даже е по-зле обявата.Може би ще огледам тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11383048347335460&f1=details&slink=4nsqjg поне е в моя град.Но общо взето към този мотор съм се насочил.А някой да е слагал скоро ГИ на този мотор за да каже ориентировъчна цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Ами аз слагах преди около половин година Ланди Ренцо и ме одрусаха 1800 лв., но монтажа и работата на колата са ОК. Има и по-евтини варианти за ГИ на този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Качественото боядисване се прави със сваляне на калника, лайсните му, преди това- бронята. Под 300лв за читаво боядисани предни калници няма да минеш, другото ще е компромис. Предпочитам я в този вид и да му сваля 200лв пред преляти вежди за 50лв и прелакиран цял детайл. И да- проблема е хроничен, над 10 калника ми минаха през ръцете, докато си намерих без забележки. Беше зелен и сам си го подготвих преди бояджията, за да съм сигурен, че няма да има изненади с избила ръжда или появяващи се зелени петна. Десен читав така и не намерих, затова ходих 2 пъти да гледам как е подготвен, преди да боядисат колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaiperisto Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Е що бояджия бре Иво , не можа ли да си ги пръснеш черни със спрея , щом така ги предпочиташ? А пък и 300лв??? Ти да не говориш за пари от преди деноминацията? Ама както и да е , всеки си има разбиране на нещата , аз бараки съм карал много , ама с черни вежди няма да се покажа пред блока. А и така като гледам по центъра има доста стари коли в движение , позагнили , оръфани , ама с боядисани в черно вежди май не съм виждал скоро , явно не разбират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Ами, понеже нямам никакво време, за мен боядисването на калниците почва от оставянето на колата в сервиза и взимането на такси до вкъщи/работа. От бояджията очаквам да ми свали бронята, да свали калниците, лайсните, щипките и мигачите от тях.После да ми матира целите калници отвън.Да грундира отвътре целите и ако се наложи/ при кръпки, да грундира и отвън.Да пръсне с антикорозионна защита + черна боя отгоре отвътре.Да мине с филер и полсе да изшкури на водно отвън.Да боядиса отвън/ ако боята е база + лак, да лакира след това.Като изсъхне всичко, да монтира калници, щипки, мигачи, броня, да напасне луфтовете (по около 3- 5мм са между капака и калника и калника и вратата по спомен).Да ми измие колата и да ми я даде чиста и готова. При нужда, да я вземе за преправяне, ако нещо не ми допадне. Цената на подобен ремонт е около 150 на детайл, като тук сваляне/качване на предна броня го броя бонус.Знам, че има квартални майстори, които ще докарат вид на калника по бързата процедура с преливане и прелакиране без дори да обезмаслят калника. За 50 лв двата. След първата зима, ще си мечтаеш да си я взел с черно по веждите.Затова казвам как предпочитам да я видя и купя, а не в какъв вид ще я карам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaiperisto Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Човек , ако бояджията направи всичко което си описал , струва ми се че няма да се налага повече да търсиш калници за тази кола и в такъв случай , парите са оправдани , щом ги даваш един път...за винаги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) ................ От бояджията очаквам да ми свали бронята, да свали калниците, лайсните, щипките и мигачите от тях............................. Е това е правилния начин,обаче,аз все още не съм открил майстор/сервиз,който да свърши всичко това та дори и за 150 лева на детайл/..а откога го търся!!!!/.Ако знаеш такъв,ще ти бъда много благодарен да ми дадеш координатите му! Редактирано 1 Ноември 2013 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) По тази процедура левия го направи Коцето/lampard. Десен не намерих да го сменя, затова по същата процедура го прави Боби/bonecrusher, но той така или наче беше разхвърлял цялата кола за цялостно боядисване.Иначе не съм написал нищо невероятно като очаквания, така принципно се прави, не е сложно и ако мислиш преди да разглобяваш, самото свалане на калниците отнема 30 минути, а напасването- до час, зависи колко голям перфекционист си.Отклонихме се много от темата, но все пак е хубаво да се види какво се купува.Правя второ лирическо отклонение- продавам на баща ми Кордобата- става му лошо от топлото откато прескочи 55 и има нужда от кола с климатик. Та на нея задната престилка под бронята е малко посмачкана от ходене за риба. Тази престилка заедно с целия заден панел нова е 108лв афтърмаркет. Като сложим работа и боя, минаваме 250лв, затова колата я оставих в този вид, избягвайки да набивам безвъзмездно пари. Всеки втори гледал колата ме пита защо не и намажа с кит престилката и да я пръсна 'с един спрей от Бриколаж за 8 лв', че така се набивало на очи на фона на лъскавия вид на колата. Обеснявам, че е умишлено, защото държа да се види, че е за ремонт от тенекеджия или да се смени целия панел. Явно обичаме да бъдем лъгани, понеже повечето след отговора ми се чудят защо не маскирам тази дреболия, за да не се натрапва. Редактирано 1 Ноември 2013 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) ................................не съм написал нищо невероятно като очаквания, така принципно се прави..................Така е,но всичко това важи за една по-нормална държава от нашата!Ти все пак си уцелил момента,в който им се е работело малко,иначе и двамата споменати изобщо не отговарят на "очакванията"/казвам го от личен опит/.Та продължавам да издирвам из София бояджия работещ по гореописания начин,но май по-скоро бяла лястовица ще открия!Извинявам се на автора за отклонението на темата му!!!! Редактирано 1 Ноември 2013 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado05 Публикувано 2 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 Как да разбера Ауди 100 или А6 2000куб.см. дали е механичен или ел. инжекцион.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaharieff Публикувано 2 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 А6 задължително е ел, 100-цата - с механичен.Sent from my iPhone using Tapatalk 3.2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 2 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 Колега, скоро имаше май към северна България много изпъната 100- ца 2,3 нов внос, но без клима.....Аз лично веднага бих я взел....Цената й беше супер....чакай да видя дали още стои колата.... http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11363021157526423&f1=details&slink=4o2pvt На твое място тази кола бих взел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaiperisto Публикувано 2 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 А6 задължително е ел, 100-цата - с механичен.Sent from my iPhone using Tapatalk 3.2. Да бе , аре да не се лъжем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaharieff Публикувано 2 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 A6 освен ABK излиза и с ACE, пропуснах тази легенда, извинете. Sent from my iPhone using Tapatalk 3.2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване