orlin_emilianov Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 Колеги, преди доста време си монтирах табло от S6, понеже фабрично нямах борд комп на оригиналното табло от 100-така. Всичко потръгна тогава, но от преди няколко седмици не ми показва на борда първата функция - налягането на турбото (колата ми е 2.5 DTI ААТ). По спомени кабелите за борда ги отправихме някъде от дясно в краката на пасажера, маха се кората и има едни букси. Сега като погледнах единия допълнително отправен кабел е закачен - предполагам е за разхода, а другия ми е откачен, виси и би трябвало да е за турбото. Някой може ли да ми каже къде да го "бодна". Ето тук някъде трябва да е. За инфото е дадено, но за бара на турбото... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 24 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 Хайде, колеги... никой ли не знае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 За да показва налягането от турбото трябва да имаш MAP сензор на кулера или в ЕКУ-то. Ти мисля нямаш заводски такъв сензор и затова не ти показва налягането от турбото. Просто си сложи един външен буустметър и ще си го гледаш на него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 Датчик за налягане има и е до N75, ама как да го свърже с таблото не знам. Аз съм си сложил механичен и показва много добре. Много по-бърза реакция има от това, което ще видиш на таблото като знам с каква бързина са компютрита на нашите коли. Като гледам разхода с какво закъснение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Totko55 Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 (Редактирано) Хайде, колеги... никой ли не знае. Ми по спомен от преди 4-тири год.когато свързах моето,отива на 50-ти или 51-ви пин на буксата на ЕКУ-то. Редактирано 25 Ноември 2013 от Totko55 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 25 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 За да показва налягането от турбото трябва да имаш MAP сензор на кулера или в ЕКУ-то. Ти мисля нямаш заводски такъв сензор и затова не ти показва налягането от турбото... Абе показваше стойности по-рано, макар че не знам колко са били верни. Сега показва 0.0.Ми по спомен от преди 4-тири год.когато свързах моето,отива на 50-ти или 51-ви пин на буксата на ЕКУ-то. Мерси, Тоше. Ще пробам.Датчик за налягане има и е до N75, ама как да го свърже с таблото не знам. N75 това някакъв пин на компа ли е, колега. Обясни по-подробно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Не е пин. Писал съм къде е самия датчик за налягане - зад мотора е. Ще видиш маркуч от всмукателния колектор. Но това няма да ти помогне. Само писах за колегата, който беше писал, че нямаш такъв датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 25 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Ясно. От този датчик и аз не виждам как ще стане. Ще пробам от някой пин на компютъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Абе то нищо чудно да се разклонява същия кабел, ама като не знаем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 26 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2013 Орли, питай колегата Тошков колко кабела ти отиват от Буксите(борда) към таблото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 30 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 (Редактирано) Колеги, а колко бара стандартно трябва да е налягането на турбото.Питам защото пробах на няколко пина от компютъра, но дава различни стойности.Например на Пин 50 (зелен кабел) постоянно (през около секунда) сменя стойности между 0.3, 1.4, 2.5, 1.3и ми светва чека за изгирели крушки (което мисля, не е нормално).Пин 51 (жълто черен кабел) отчита постоянно 2.5 и в движение с форсиране и на място.Пин 52 ( бяло лилав кабел ) отчита постоянно 1.9 и в движение с форсиране и на място.Пин 53 ( кафяво сив кабел ) отчита постоянно 0.8 и в движение с форсиране и на място.Пин 54 ( бяло жълт кабел ) отчита 1.3 на място, а при форсиране вдига на 1.4 и 1.5. Редактирано 30 Март 2014 от orlin_emilianov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 (Редактирано) Да не би борда да си е отишъл и затова да ти дава грешни данни? Гледам,че в пърия пост си писал, че е работел и в последствие е спрял. А и по спомен, май на теб ти бяха горели табла или нещо се бъркам. Редактирано 1 Април 2014 от KM5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 1 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Да, беше ми изгоряло табло, но това е друго ново и показанията си работеха. Възможно ли е борда да си е отишъл, останалите показания са си верни. Просто е откачен кабела. Бил е закачен някъде на буксите които показах на по-горната снимка (намират се в дясно в краката на пасажера), а кабелите от тези букси отиват в компютъра. Равносилно е да го закача там или направо в някой пин на компа. На пин 50 или 51, както каза колегата Totko55, не ми харесва какво показва. На пин 49 ми отива кабела за разхода. Това го видях със сигурност като проследих кабелите. Ако някой може да ми каже колко горе-долу би трябвало да показва налягането, може би ще се ориентирам по-лесно като пробвам. По спомен май беше 1 и нещо... но не съм сигурен. А и някой ако ми каже какъв е цвета на кабела, пак би ми свършило работа. Забравих да спомена че колата е 100Ц4. Може да има разлика при компютрите с А6Ц4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Виж ТУК . Спомням си, че когато монтирах моя борд,гледах и тук за инфо. ТУК също( само че е на немски).Като се отвори линкът, отиваш на Audi C4 FAQ и отиваш надолу на ред А19. С гуугъ преводача се схваща.За стойността на бууста трябва някой с TDI да каже, но ми се върти нещо,че започваше от 1 нагоре,понеже мери в абсолютна стойност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване