Jump to content

От къде взема инфо бордкомпа за налягането на турбото


orlin_emilianov

Recommended Posts

Колеги, преди доста време си монтирах табло от S6, понеже фабрично нямах борд комп на оригиналното табло от 100-така. Всичко потръгна тогава, но от преди няколко седмици не ми показва на борда първата функция - налягането на турбото (колата ми е 2.5 DTI ААТ). По спомени кабелите за борда ги отправихме някъде от дясно в краката на пасажера, маха се кората и има едни букси. Сега като погледнах единия допълнително отправен кабел е закачен - предполагам е за разхода, а другия ми е откачен, виси и би трябвало да е за турбото. Някой може ли да ми каже къде да го "бодна". 



post-19520-0-20666800-1383844090_thumb.j

 

Ето тук някъде трябва да е. За инфото е дадено, но за бара на турбото... ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

За да показва налягането от турбото трябва да имаш MAP сензор на кулера или в ЕКУ-то. Ти мисля нямаш заводски такъв сензор и затова не ти показва налягането от турбото. Просто си сложи един външен буустметър и ще си го гледаш на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик за налягане има и е до N75, ама как да го свърже с таблото не знам.

 

Аз съм си сложил механичен и показва много добре. Много по-бърза реакция има от това, което ще видиш на таблото като знам с каква бързина са компютрита на нашите коли. Като гледам разхода с какво закъснение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде, колеги... никой ли не знае.

 

:stupid:

Ми по спомен от преди 4-тири год.когато свързах моето,отива на 50-ти или 51-ви пин на буксата на ЕКУ-то.  :zustimm:

Редактирано от Totko55
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да показва налягането от турбото трябва да имаш MAP сензор на кулера или в ЕКУ-то. Ти мисля нямаш заводски такъв сензор и затова не ти показва налягането от турбото...

 

Абе показваше стойности по-рано, макар че не знам колко са били верни. Сега показва 0.0.

Ми по спомен от преди 4-тири год.когато свързах моето,отива на 50-ти или 51-ви пин на буксата на ЕКУ-то.  :zustimm:

 

Мерси, Тоше. Ще пробам.

Датчик за налягане има и е до N75, ама как да го свърже с таблото не знам.

 

 

 

N75 това някакъв пин на компа ли е, колега. Обясни по-подробно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е пин. Писал съм къде е самия датчик за налягане - зад мотора е. Ще видиш маркуч от всмукателния колектор. Но това няма да ти помогне. Само писах за колегата, който беше писал, че нямаш такъв датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
Публикувано (Редактирано)

Колеги, а колко бара стандартно трябва да е налягането на турбото.

Питам защото пробах на няколко пина от компютъра, но дава различни стойности.

Например на 

Пин 50 (зелен кабел) постоянно (през около секунда) сменя стойности между 0.3, 1.4, 2.5, 1.3

и ми светва чека за изгирели крушки (което мисля, не е нормално).

Пин 51 (жълто черен кабел) отчита постоянно 2.5 и в движение с форсиране и на място.

Пин 52 ( бяло лилав кабел ) отчита постоянно 1.9 и в движение с форсиране и на място.

Пин 53 ( кафяво сив кабел ) отчита постоянно 0.8 и в движение с форсиране и на място.

Пин 54 ( бяло жълт кабел ) отчита 1.3 на място, а при форсиране вдига на 1.4 и 1.5.

Редактирано от orlin_emilianov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би борда да си е отишъл и затова да ти дава грешни данни? Гледам,че в пърия пост си писал, че е работел и в последствие е спрял. А и по спомен, май на теб ти бяха горели табла или нещо се бъркам.

Редактирано от KM5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, беше ми изгоряло табло, но това е друго ново и показанията си работеха. Възможно ли е борда да си е отишъл, останалите показания са си верни. Просто е откачен кабела. Бил е закачен някъде на буксите които показах на по-горната снимка (намират се в дясно в краката на пасажера), а кабелите от тези букси отиват в компютъра. Равносилно е да го закача там или направо в някой пин на компа. На пин 50 или 51, както каза колегата Totko55, не ми харесва какво показва. На пин 49 ми отива кабела за разхода. Това го видях със сигурност като проследих кабелите. 

Ако някой може да ми каже колко горе-долу би трябвало да показва налягането, може би ще се ориентирам по-лесно като пробвам. По спомен май беше 1 и нещо... но не съм сигурен. А и някой ако ми каже какъв е цвета на кабела, пак би ми свършило работа. 

Забравих да спомена че колата е 100Ц4. Може да има разлика при компютрите с А6Ц4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ТУК . Спомням си, че когато монтирах моя борд,гледах и тук за инфо. ТУК също( само че е на немски).Като се отвори линкът, отиваш на Audi C4 FAQ  и отиваш надолу на ред А19. С гуугъ преводача се схваща.

За стойността на бууста трябва някой с TDI да каже, но ми се върти нещо,че започваше от 1 нагоре,понеже мери в абсолютна стойност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...