AALEXANDROV Публикувано 22 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2013 Това ще е по-ненадеждното решение, но дано наистина имате късмет. Аз бих отремонтирал моята и да ми е мирна главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 4 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2013 Може ли някой да каже дали като сменяме цялата скоростна кутия е нужно да сменяме балона?Kockoo,може ли да ни кажете къде се намира хидротрансформаторът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 4 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2013 след като прегледах постовете,трябва само хидротрасформатора да смените,да сложите ново масло според спецификацията и това е.Не нужно да се сменя цялата кутия.Доколкото разбирам,сменяте цялата кутия с друга,а слагате същия хидротрасформатор т.е.колата пак няма да тръгне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 5 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2013 Хидротрансформатор и турбина едно и също нещо ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 5 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2013 не знам на кое казвате "турбина" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 6 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2013 Балон на скоростна кутия.Вече взехме рециклиран балон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 8 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Моля,за мнение!След смяна на всички консумативи,скоростна кутия и хидротрансформатор,днес пробвахме колата.Появи се пак същия проблем при продължително каране се чу нещо като тупкане в скоростите,колата започна пак да се форсира до 3000-4000 оборота и едвам да върви.Изтече много масло от скоростите.Какъв може да е проблемът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 хидротрансформатор,рециклиран сте сложили което значи че,не е балансиран.По-лошото от цялата работа е че,вече има поражения и в самата кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 8 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Колата вървеше и работеше перфектно около 20 км.Ще може ли да ми напишеш своя телефон на лично съобщение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 8 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Хидротрансформаторът е закупен за 900 лева от Хаги/казаха ми,че е най-добрия майстор на автоматици в Пловдив/,готов и балансиран след рециклиране.Към него сме сменили семеринг,лягащ към оста на скоростите,закупен от Ауди.Скоростната кутия е втора употреба,момчетата дадоха гаранция,че работи добре.Маслото,което източихме от въпросната кутия беше безупречно и без никакви стружки по магнитите на картера.Сложихме 9 литра масло,колкото дават по каталог,тъй като хидротрансформаторът/балон/ беше празен.След нужната адаптация на кутията, колата беше сглобена.Работеше дълго време на място,загря добре,перфектно плавно превключване на скоростите,без никакво трептене и бучене при движение.След около 20 км. колата се изфорсира в движение,моментално спряхме и установихме,че под колата има много масло от скоростната кутия.След което колата беше закарана в сервиза на платформа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 и друг път,съм казвал тук,рециклирани хидротрансформатори има само на боклука/да бяхте,проверили колко струва нов- Audi заменят номера хидротрансформатора с нов.Диагностиката какво показва?Гаранция имате ли от тези ремонти?Какъв е ZF номера на старата кутия и на тази която сте сложили? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Здравей колега,позволявам си да пиша в темата на колегата за мои проблем.Вече 2 пъти,както си карам /нормално градско/забелязвам че на индикатора за скоростите на таблото светят всички скорости......и колата влиза в авариен режим.След като изгася мотора и го запаля отново,проблема го няма.Колата е 2000г. С5 2,5 на предно.Масло не съм сменял,възможно ли е от това да е?Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Не сменяй маслото.Направи едина диагностика,грешката ще си стой,напиши я тук да видим за какво става въпрос точно.Възможен проблем е спирачния педал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Поради факта че, напоследък зачестяват проблемите с автоматичните кутии ZF и възползването от това на най различни "майстори и сервизи"които отремонтирват ХИДРОТРАНСФОРМАТОРИ и не САМО ,реших да напиша по-долното,отнасящо се до КОНВЕРТОРА и неговия ремонт.1.Нужна е специална апаратура./cн.11/При ремонт на корпуса на преобразувател на въртящия момент/хидротрансформатор/ се срязва наполовина,на машина за заваръчен шев,след отварянето му се заменят всички семеринги,фрикционните блокировки,приплъзващите шайби,понякога се сменят и лагери при необходимост се сменя и главина на хидротрансформатора/в случай на увиване на плъзгащата муфа на маслената помпа/.След това конвертора на въртящия момент се събира задават се необходимите отстояния между неговите части/ремонтна инструкция от ZF според модела кутия/ и корпуса се заварява върху специална машина осигуряваща идеално гладка и качество на заварените съединения необходими за неговото балансиране.Не забравяйте че, конвертора на въртящ момент се върти с коляновия вал на двигателя и най-малкият му дисбаланс,може да предизвика неприятни вибрации при работа на двигателя.2.сн.12Фрикционните блокировки се залепят на специална преса при определена температура с помощта на специално епоксидно лепило.Преса и фурна за залепване на съединителя за заключване на преобразувателя на въртящия момент P.S.Надявам се да съм внесъл малко светлина в тази трудна и сложна материя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 10 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Може ли да сложим ръчни скорости и колко горе-долу струва това?Толкова неща сменихме,че вече започна да ни писва,а колата не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Разбира се че може,ще са Ви необходими следните компоненти:Трансмисия с окачваща планка,заден кардан,редуктор,превключвател скорости,педал за съединител и спирачка заедно с остта и стопорите.Главен цилиндър за съединител,тръбопровод към съединител,работен цилиндър за съединител,съединител с маховик и болтове и вътрешен лагер,притискателен лагер,окабеляване за заден ход,двете полуоски комплект/предни/,тръбопровод за охлаждане на маслото от кутията до радиатора,може да се ползват наличните,но трябва да се измият от старото масло.Алуминиева поставка за датчика на коляновия вал.След извършване на мех.част следва електрическата и софтуерната,ECU трябва да се прекодира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 10 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Много благодаря за информацията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Проблема е ясен.....колата иска повторно зацепване на мотора или по-точно,центровката иска да се бутне леко напред./грешката беше нещо от рода на-недостатъчно натоварване на предавките..../За първи път проблема се появи след смяна на валове и кобилици......сами се сещате защо ги сменям... тъй-като правих доста "доработки" за да подобря мазането на валовете и кобилиците ,в бързината направих центровката на студен мотор .Разликата е минимална ,само 1 градус на предварение иска, но явно не се е харесало на кутията.Оправих центровката и сега чакам........дано да няма ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 10 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 да разбирам ли че при монтирането на нов хидротрансворматор трябва да се направи зацепване на мотора. както се прави при смяна на ремаци и ролки. зацепването му спрямо маховикали е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Не, колегата обяснява защо при него кутията е влизала в сервизен режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 10 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Може ли мнение за Джемини София?Смятаме да пратим кутията там,да я отворят и да видят за какво става въпрос.Вече сме дали 2000 лева и колата пак не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 (Редактирано) Нали си сложил "хидро" с гаранция....пробвай да го върнеш или да ти го заменят/отремонтират/после пращай кутията за ремонт. Редактирано 10 Декември 2013 от nikif1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Колега ти си дал пари за някакъв ремонт и си търси правата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 11 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 някои знаели колко струва маслената помпа на кутията и откаде мога да я закупия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 240лв.От всеки магазин който продава части основно за VAG групата.Защо ще я сменяте, не работи хидравликата на кутията ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване