eli888 Публикувано 11 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Казаха ни,че ако сменим маслената помпа+ големият семеринг е възможно да си решим проблема и кутията да заработи,но пак няма гаранция.Затова ни било изтекло маслото,заради маслената помпа.Възможно ли е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 вижте,ще се въздържа от коментар,потърсете компетентно мнение!Дори в оторизирания сервиз,вече щяха да са подкарали колата за по малка сума.Установяването на даден проблем се установява на 99,9% с диагностика и познаването на агрегатите и възлите в автомобила.Кутията има: хидравлична помпа,хидравличен регулатор и ако е снабдена с LOW RANGE/едва ли/,допълнителна хидравлична помпа за тази скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 11 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 последно протече между скоростите и блока на колата хидротрансворматора изглежда сух. и затова питаме за помпа понеже установихме че освен големия семеринг и помпата няма откаде да тече . еее то неостана кво даа се сменя по тая каруца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 развитие?свалихте ли кутията?,на хидротрансформатора беше ли усукана муфата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 12 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 Тези дни ще сваляме кутията и ще пиша какво е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 9 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2014 Днес си взехме колата от сервиза.Ремонтира я Данчо/Кико/ от Пловдив.Като цена ни струва 3300 лева,а можеха й да са по- малко,ако не се бяхме наели да си я правим сами:"Евтиното излиза по-скъпо!".Засега си върви без проблеми,дано и занапред да е така!Благодаря на всички,който споделиха мнение в темата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 9 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2014 3300лв... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 9 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2014 (Редактирано) Да,това вккючва:*Друга скоростна кутия,която се оказа излишна,защото ремонтирахме нашата.*Смяна на маслена помпа*Нов хидротрансформатор*Смяна на всички семеринги*Три пъти смяна на масло+филтри/ тук грешката е наша/*И трудНие бяхме дали 2000 лева преди да я закараме при него,той ни взе още 1300,така че стават общо 3300. Редактирано 9 Януари 2014 от eli888 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Опитай се, да продадеш втората кутия за да си върнеш една част от парите..... п.с.Какво имаше на твоя хидротрансформатор..........и този който сложи,чисто нов ли е или рециклиран? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eli888 Публикувано 10 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Да,ще се опитаме да я продадем.На диагностиката излезна,че хидротрансформаторът не работи и взехме друг-първо рециклиран,но после го сменихме с нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluefen Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Здравейте, някой дали може да съдейства с разчитането на лог-а от кутия,Кутията има едно придърпване между 2 и 3 скорост (все едно опитва веднъж да включи, не успява и след съвсем малко пробва още веднъж и превключва). Грешки в кутията няма. Единствената грешка е в АБС модула 01119- Gear recognition signal ( 35-10 - intermittent). Въпроса ми да ли да я сваляме и отваряме цялата или да търсим проблем в torque или електрониката. LOG-02-001-006-007.xls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Gear recognition ще рече разпознаване на предавка , ако това ти помага нещо . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NakKar Публикувано 18 Април 2021 Доклад Share Публикувано 18 Април 2021 (Редактирано) Здравейте, имам следния проблем със скоростна кутия типтроник на ауди а6, 4х4, 2006г. При направена диагностика дава грешка 0905. При изчистване на грешките докато не включа на D няма проблем. При включване на D буквите на таблото светват в червено и изчезва функцията за ръчно сменяне на скоростите. По обяснение на майсторите това била проблем с платката на СК. Колата се кара и така но при спиране преритва и понякога при смяна на скорости също. Ако някой знае нещо по въпроса ще съм благодарен. Редактирано 18 Април 2021 от NakKar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Април 2021 Доклад Share Публикувано 19 Април 2021 Да, проблема е в TCM модула. Закарай я в Софтелектроник във Варна и ще го оправят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nibopet Публикувано 13 Април 2022 Доклад Share Публикувано 13 Април 2022 Здравейте, Включвам се в тази тема, защото нито аз, нито майсторът ми знаем от къде да започнем. Проблемът е следният - миналата година сменихме маслото на автоматика А6 - 2.5TDI 98-ма и след има няма 300км, в града направо изхвърли маслото. Тогава влизаше от време на време в авариен режим и решихме да сменим тотално кутията и хидросъединителя, с там със семеринг. Оказа се, че новата кутия, която сложихме, не си говори с TCM-а като хората (защото не е с правилния код) и наскоро направих много старателно проучване защо аджеба оригиналната е правила преди проблема с аварийния режим. Оказа се сензор на скоростта, който сменихме и сложихме на старата кутия, а старата (оригиналната за колата кутия) върнахме на колата. Вчера я взех след всичките интервенции и колата беше просто перфектна - набира си, ускорява, всички предавки изрежда и т.н... Нещеш ли след няма и 20км пак ми изхвърли маслото. Преди малко я върнах на майстора и той каза, че пак е от отпред и не знае и той какво да прави, защото вика, че като я е връщал обратно са я проверили и нямало ядове, а и не е текла от никъде. При връщането на оригиналната кутията в колата са сменени хидросъедитителя (оставихме този от другата кутия) и семеринг - оригинален, както и нов филтър и ново масло, както и от под картера е била изчистена от стружки и други мръсотии. Въпросите са ми - дали е случайно, че все при ново масло се е случило това нещо? Освен пак да се смени семеринг и хидросъединителя, може ли от нещо друго да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kyupchukov Публикувано 31 Май 2023 Доклад Share Публикувано 31 Май 2023 Здравей колега! Имам същия автомобил със същия проблем. При загрят двигател колата гасне по кръстовищата а когато е студена няма никакви проблеми. Може ли малко информация оправи ли се вашия автомобил и какъв беше проблема? Засужава ли си да я правя или да я заменям с нова. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване