Jump to content

Проблем с автоматична скоростна кутия!


eli888

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Може ли някой да каже дали като сменяме цялата скоростна кутия е нужно да сменяме балона?Kockoo,може ли да ни кажете къде се намира хидротрансформаторът?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като прегледах постовете,трябва само хидротрасформатора да смените,да сложите ново масло според спецификацията и това е.Не нужно да се сменя цялата кутия.

Доколкото разбирам,сменяте цялата кутия с друга,а слагате същия хидротрасформатор т.е.колата пак няма да тръгне.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля,за мнение!След смяна на всички консумативи,скоростна кутия и хидротрансформатор,днес пробвахме колата.Появи се пак същия проблем при продължително каране се чу нещо като тупкане в скоростите,колата започна пак да се форсира до 3000-4000 оборота и едвам да върви.Изтече много масло от скоростите.Какъв може да е проблемът?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хидротрансформатор,рециклиран сте сложили което значи че,не е балансиран.

По-лошото от цялата работа е че,вече има поражения и в самата кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидротрансформаторът е закупен за 900 лева от Хаги/казаха ми,че е най-добрия майстор на автоматици в Пловдив/,готов и балансиран след рециклиране.Към него сме сменили семеринг,лягащ към оста на скоростите,закупен от Ауди.Скоростната кутия е втора употреба,момчетата дадоха гаранция,че работи добре.Маслото,което източихме от въпросната кутия беше безупречно и без никакви стружки по магнитите на картера.Сложихме 9 литра масло,колкото дават по каталог,тъй като хидротрансформаторът/балон/ беше празен.

След нужната адаптация на кутията, колата беше сглобена.Работеше дълго време на място,загря добре,перфектно плавно превключване на скоростите,без никакво трептене и бучене при движение.След около 20 км. колата се изфорсира в движение,моментално спряхме и установихме,че под колата има много масло от скоростната кутия.След което колата беше закарана в сервиза на платформа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и друг път,съм казвал тук,рециклирани хидротрансформатори има само на боклука/да бяхте,проверили колко струва нов- Audi заменят номера хидротрансформатора с нов.

Диагностиката какво показва?

Гаранция имате ли от тези ремонти?

Какъв е ZF номера на старата кутия и на тази която сте сложили?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,позволявам си да пиша в темата на колегата за мои проблем.Вече 2 пъти,както си карам /нормално градско/забелязвам че на индикатора за скоростите на таблото светят всички скорости......и колата влиза в авариен режим.След като изгася мотора и го запаля отново,проблема го няма.Колата е 2000г. С5 2,5 на предно.Масло не съм сменял,възможно ли е от това да е?

Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сменяй маслото.

Направи едина диагностика,грешката ще си стой,напиши я тук да видим за какво става въпрос точно.

Възможен проблем е спирачния педал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради факта че, напоследък зачестяват проблемите с автоматичните кутии ZF и възползването от това на най различни "майстори и сервизи"

които отремонтирват ХИДРОТРАНСФОРМАТОРИ и не САМО ,реших да напиша по-долното,отнасящо се до КОНВЕРТОРА и неговия ремонт.

1.Нужна е специална апаратура./cн.11/

При ремонт на корпуса на преобразувател на въртящия момент/хидротрансформатор/ се срязва наполовина,на машина за заваръчен шев,след отварянето му се заменят всички семеринги,фрикционните блокировки,приплъзващите шайби,понякога се сменят и лагери при необходимост се сменя и главина на хидротрансформатора/в случай на увиване на плъзгащата муфа на маслената помпа/.

След това конвертора на въртящия момент се събира задават се необходимите отстояния между неговите части/ремонтна инструкция от ZF според модела кутия/ и корпуса се заварява върху специална машина осигуряваща идеално гладка и качество на заварените съединения необходими за неговото балансиране.Не забравяйте че, конвертора на въртящ момент се върти с коляновия вал на двигателя и най-малкият му дисбаланс,може да предизвика неприятни вибрации при работа на двигателя.

2.сн.12

Фрикционните блокировки се залепят на специална преса при определена температура с помощта на специално епоксидно лепило.

Преса и фурна за залепване на съединителя за заключване на преобразувателя на въртящия момент

 

P.S.

Надявам се да съм внесъл малко светлина в тази трудна и сложна материя.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да сложим ръчни скорости и колко горе-долу струва това?Толкова неща сменихме,че вече започна да ни писва,а колата не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че може,ще са Ви необходими следните компоненти:

Трансмисия с окачваща планка,заден кардан,редуктор,превключвател скорости,педал за съединител и спирачка заедно с остта и стопорите.Главен цилиндър за съединител,тръбопровод към съединител,работен цилиндър за съединител,съединител с маховик и болтове и вътрешен лагер,притискателен лагер,окабеляване за заден ход,двете полуоски комплект/предни/,тръбопровод за охлаждане на маслото от кутията до радиатора,може да се ползват наличните,но трябва да се измият от старото масло.

Алуминиева поставка за датчика на коляновия вал.

След извършване на мех.част следва електрическата и софтуерната,ECU трябва да се прекодира.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е ясен.....колата иска повторно зацепване на мотора или по-точно,центровката иска да се бутне леко напред./грешката беше нещо от рода на-недостатъчно натоварване на предавките..../За първи път проблема се появи след смяна на валове и кобилици......сами се сещате защо ги сменям... :blush: тъй-като правих доста "доработки" за да подобря мазането на валовете и кобилиците ,в бързината направих центровката на студен мотор :wall: .Разликата е минимална ,само 1 градус на предварение иска, но явно не се е харесало на кутията.Оправих центровката и сега чакам........дано да няма ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да разбирам ли че при монтирането на нов хидротрансворматор трябва да се направи зацепване на мотора.  както се прави при смяна на ремаци и ролки. зацепването му спрямо маховикали е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли мнение за Джемини София?Смятаме да пратим кутията там,да я отворят и да видят за какво става въпрос.Вече сме дали 2000 лева и колата пак не работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали си сложил "хидро" с гаранция....пробвай да го върнеш или да ти го заменят/отремонтират/после пращай кутията за ремонт.

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...