ivonata Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 Здравейте на всички! Случайно открих форума, но е много полезен. Попрочетох доста, но реших и да попитам все пак патили и препатили. На жена ми доста често и сменяв колите и повечето са били все с газови уредби-заводски. Вчера и взех това ауди (просто на мен много ми хареса, уникално е), A4 2.6 quattro, 2000г., и мисля, че много ще мърмори сега като си сипва бензин. Удачно ли е въобще на такъв автомобил да се слага газова уредба, става въпрос за хубавите де? Въобще малко повече информация по въпроса ще ми дойде добре. Благодаря предварително на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 слагай и не се бой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 С газов инжекцион ще заспи, един приятел си сложи на точно такъв мотор газова инжекция и е много доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 (Редактирано) На 6 цилиндрово БМВ си сложи един приятел газов инжекцион и няма проблем стига да се сложи читаво и да имаш около 2000 лв свободни Редактирано 27 Септември 2006 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan4o Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 скоро си сложих газ-инжекцион BRC на 2,6 100-ца 1995 год. и съм много доволен разход 15 градскоа забравих автомат.скоро си сложих газ-инжекцион BRC на 2,6 100-ца 1995 год. и съм много доволен разход 15 градскоа забравих автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 олее къде я намери 2.6 2000г бре завиждам ти!!!!инак аз никога няма да и сложа на моита!!!ако ще и 40/100 да лапа!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 Няма проблеми с газта на този мотор, но на всяка цена трябва да е газов инжекцион! В никакъв случай не му слагай обикновена уредба. При такъв голям работен обем детонациите са голям мор за техниката. По мои данни 2000лв (може и мъничко отгоре) излиза с монтаж, ако говорим за читава уредба, а не някой боклук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivonata Публикувано 27 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 олее къде я намери 2.6 2000г бре завиждам ти!!!!инак аз никога няма да и сложа на моита!!!ако ще и 40/100 да лапа!!!В автокъща "Капитолия" я видях случайно, и не можах и аз да устоя! Абе някъде към 15/100 сигурно ще даде, ама тя като е свикнала с газта за 10лв. да мине сто км. сега ще има Няма проблеми с газта на този мотор, но на всяка цена трябва да е газов инжекцион! В никакъв случай не му слагай обикновена уредба. При такъв голям работен обем детонациите са голям мор за техниката. По мои данни 2000лв (може и мъничко отгоре) излиза с монтаж, ако говорим за читава уредба, а не някой боклук.За LOVATO ли говорим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 Абе някъде към 15/100 За LOVATO ли говорим?С газовата инжекция се завишава разхода с литър, литър и половина 16,5/100 при цена 1,05 за газта сметни си сам , а вървежа си се запазва същия.Аз лично бих се спрял на BRC не на Lovato(лично мнение) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 28 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2006 Да, по принцип BRC се водят по-добри от Lovato. Аз съм с Lovato, ама тя моята не е инжекцион, а обикновена. Нямал съм никакви ядове с нея. Но ако на твое място трябваше да избирам, може би бих предпочел BRC. Много важно е да идеш при читав майстор, иначе каквато и уредба да сложиш, все ще имаш главоболия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 29 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2006 аз съм имал и ловато и БРЦ и от двете съм много доволен! преди време се бях вторачил в една Б4-ка съссъщия мотор и тогава ми обясниха, че ако е с пластмаосви колектори (каквато вероятно е твойта, щот е още прясна) да се слега инжекцион, а в портивен случай може и със обикновен смесител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mrytwea Публикувано 11 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2006 която и уредба да се сложи ако колата е с пластмасови колекторни тръби е-Проблем затова си я караи на бензин-по-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 11 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2006 И защо мислиш така? С инжекциона няма ядове пластмасовия колектор. Освен това 2.6 с обикновена газова доста зор видях докато го взривя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 30 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2006 Потърси не се л предлагат метални колекторни тръби (такситата така правят).. и после слагаш по-евтино газово. Направо 2 изпарителя един за левите и един за десните цилиндри .. (Мнението ми да не се взима предвид!!!) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 30 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2006 (Мнението ми да не се взима предвид!!!)Би било добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване