iwanow05 Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 (Редактирано) Здравейте предстой ми да си закупя кола.Ориентирал съм се към Ауди А4 1.9 дизел но не съм сигурен 90 коня или 110. Каква им е разликата всъшност?може ли да ми кажете:-разход градско/извънградско -поддръжката скъпа ли е? -заслужават ли си парите.всякаква информация е добре дошла . Благодаря предварително Редактирано 25 Ноември 2013 от iwanow05 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Разликата е 20 коня в най-добрия случай. Разходът зависи от състоянието на колата. Поддръжката дали е скъпа, зависи от гледната точка и възможностите на притежателя. А дали си заслужава, ще прецениш ти. За да си отговориш на въпросите, просто попрочети повече в този подфорум, и ще намериш всичко. Когато искаш и отговори на такива въпроси, кажи какво си склонен да дадеш за кола, какво искаш от нея и колко би отделял приблизително на месец, или година за нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Имат важни разлики ама Влади срамежлив да каже. Първо данъка на 90кс е в пъти по нисък, май 20 лева. Турбото на 1.9 90кс е без променлива геометрия, демек няма какво да ти се зацапа и чисти съответно по него както се случва на тези километри. Маховика на 1Z (90кс) е едномасов, а не скъпия демпферен на AFN (110кс). Имат си сериозни разлики по поддръжката. Така или иначе който и от двата да вземеш няма да върви и ще трака но това си е особеност на дизелите. Поне са с нисък разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iwanow05 Публикувано 25 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 в какъв смисъл "трака" склонен съм да дам до 4 000 лв това включва и парите към частите. Казвал са ми че не си заслужава,но питам тук защото все някой има такава кола и за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 110 коня АФН е правилният избор според мен както направих аз и съм страшно доволен.Подръжката горе долу е еднаква само разликата в променливата геометрия и маховика както спомена по горе колегата,данъка на 110ката е 111 лв ,а на 90ката към 70-80 май. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0yk0 Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Колега реши какво ще правиш смисъл такъв ако искаш да му дигаш конете по лесно е на 110кс.Разхода зависи от крака градско 8-9 извън 6-7 според зависи.Геометрията се зацапва от бавно каране, ако се зацапа излизаш на магистралата и се продухва за минути и пак си в нещата. Маховика може да се замени с такъв от 90кс. и си готов.А за здравина има писано колко е корав особено afn. Трака щото е печка няма как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Има доста неточности в мненията по-горе.... Първо няма вече малък данък - ЧЕСТИТО! Тоест разликата от Януари няма да е толкова голяма, колкото досега. Второ 90 и 110к.с. са няколко мотора. От 90к.с. има и с променлива геометрия и с демферен маховик.. Аз лично карам 110 с код на мотора AVG и сега да избирах пак бих се спрял на него. Теоретично чисто физически двигателя ми е добре познатия AFN, но в преки сравнения с AFN-и моя се държи по-добре. Под държи по-добре имам предвит по-безшумен, по-еластичен и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 А каква е разликата между AFN и AVG колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 МАП сензора на AFN е в моторния компютър , а на AVG е изведен като при помпа-дюза на едната от тръбите на турбо пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 И този датчик измерва по-малко налягане на място, от същия в AFN така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 По скоро би трябвало по коректно да измерва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 МАП сензора на AFN е в моторния компютър , а на AVG е изведен като при помпа-дюза на едната от тръбите на турбо пътя.Че и на моят АФН ,мапа е на тръбата на турбото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Понеже на работа има 2 AFN-a, сме ги разглеждали и сравнявали. Аз механична разлика не съм открил в двигателите. По-скоро разликата е в компютъра. Като ги запалим обаче, AVG-то е по-безшумно спрямо другите. А като вървене, единодушно върви по-добре. Като гледам за части за AFN/AVG са еднакви, така че наистина смятам само в управлението на компа е разликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване