Jump to content

Помощ не пали.


matio1

Recommended Posts

Голям филм След 4 души майстори , смяна на импулсен и датчик на хол . отстраняване на имобилайзера , проверка на налягането на бензина, 3 компютърни диагностики , 6 дена обикаляне за части,купуване на нов акумулатор ,не пали и това е. Мотора е АБС 2,6.До сега 3-та година и 17хил. км.никъкви проблеми , не съм доливал масло антифриз , нищо . мотора е чист като от завода. На ваг теста дава грешки 514 и 515 , .т.е датчиците, на разп. вал .и на коляновия вал. сменихме ги с нови и пак дава същите грешки. Нещо блокира и няма ток на свещите.Проверени са всички маси, куплонгите са зачистени..кабелите ''прозвънени ''1 по 1... Колеги полудях дайте някъв акъл какво да правя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,провери дали стига захранване до датчика на Хол.Не знам как е изпълнено при 2,6 мотора,но при Б4-те захранването идва от ЕКУ-то и ако по веригата възникне проблем,да се утрепеш няма да запалиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се бърка материята, няма да правя разбор на 1 пост,но ,датчика на хол седи на разпределителния вал,датчика на коляновия вал е под датчика на хол но по към средата на мотора,датчика на маховика ,RPM senzor, е на скоростната кутия,на камбаната,има позициониране ,тоест може да е мн далече и да не може да отчита,проверете буксите,на сензорите,ако един се повреди ,грешката обхваща всичките,едно от чудесата на хелата,относно информацията която дава.Търсете захранванията,проверете бушони,комп за проба е мн бърз и безболезнен вариант,.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за насоките Bizzi ,  горния датчик(на разпределителния вал) го смених и на него няма позициониране. При монтажа на RPM senzora  сложих на мястото му и го затегнах внимателно . Не знам как се позиционира.. Дайте някой който разбира (аз съм дилетант), ще му платя колкото иска. Колата ми е идеална  трябва ми  всеки ден , а заради тая глупост не искам да се разделям с нея.Безаварийно на всички!И чакам още мнения!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на камбаната на скоростите го смених.  него мо го дадоха за датчик на коляновия вал .значи искаш да кажеш , че има и трети,?Bizzi сменям го и него само не знам къде е и как го знаят по магазините?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, от тоя датчик на студено може ли да не пали? Изобщо? Пръснеш ли етер, пали веднага. Загрее ли, проблема отпада...



Възкресявам една такава мъртва булка, непалена от 3  години, всичко друго прегледах, остана това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката би трябвало да те насочи,но ,ако има искра ,не е сензор ,по скоро зацепване или дюзи,рейка-регулатора,налягане помпа ,байпасния проход на мотора за празен ход,температурен сензор.Ако си тръгне датчика на хол,на студено пали чакмак,на топло йок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пп ,сигурен съм че си проверил повечето неща,най лесно е да махнеш две три свещи,пръсни малко бензин ,завий и опитай да запалиш.има  ли наченки на палене търси проблеми по горивнта система,огледай за мокри свещи след въртене

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе точно това направих, първо откачих дюзите де, много интересно не пръскат достатъчно, направо сълзят. Отворих резервоара и едва не припаднах от миризмата. Бензинът вътре е на поне 2 години. В други ден ще го източа, ще сменя горивния филтър и ще видя как е.



.....Ако си тръгне датчика на хол,на студено пали чакмак,на топло йок.

Говорех за този на коляновия вал.



Няма по - тъпа запалителна система от тая НЕLLА на ЕФИ. "А" то накрая е за благозвучие, вероятно и за целомъдрие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак се включвам. Пореднаата диагностика вчера същите грешки, и установихме с сигурност  дюзите пръскат , ама няма ток на свещите. , .До бобините идва ниско (12,5 в.)напрежение, но при въртене на стартер то остава постоянно (не се накъсва )и съответно няма искра на свещите.Писна ми и се извинявам , че занимавам форума с глупости.На път съм да я заеба за напролет , но ми трябва а е перфектна .Сигурно е някъква дреболия ама знае ли човек!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това казвам, че този компютър е изключително тъп. При слаб акумулатор върти, но не пали. Ако пък запали, вдига оборотите до към 1700 и там почват да варират. Малоумна работа. Освен това, имам спомени, че често при слаб акумулатор или неизправен датчик на колянов вал, все записва грешка в датчика на хол. Моят съвет е, ако не те мързи, извади акумулатора за около 30 минути, после го закачи, по възможност зареден, после без да въртиш, само дай контакт, зачисти грешките в ЕКУ то. Ако си заредил акумулатора, ОК, ако не - подай ток с читави дебели кабели, тогава върти. Виж какви грешки ще запише и гледай това, дето Пепи каза, с датчика на хол - друг, както и този на коляновия вал. Едва ли е комутатор, понеже там все някой от трите двойки ще остане читав като верига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, компа не е тъп! Той е измислен и направен от сума ти по-умни от всички нас хора, инженери с по няколко специалности. Тъпи или по-скоро неграмотни са тези, които са се занимавали с тази кола и се самоопределят професионално като механици, диагностици и т.н.

 Компа ти не пуска дюзи и бобините, щото не му харесва това, което вижда от двата споменати датчика. Освен, че трябва да ги има и двата сигнала, те трябва да постъпват в определена последователност. Също,  тази с-ма не е проста и разчита на още един датчик - G4 (общо три с Хола G40 и този на венеца на стартера G28), намиращ се ниско на блока, който "чете" от едната противотежест на к.вал.

Ако свалиш Хол датчика, чашката с прореза, дето минава през него и го тригва, върти ли се при стартер? Или с други думи, вземаш една диодна! лампа, ровиш малко в нета как се тества Хол датчик, свързваш я към "+" (пин 1) и средния кабел (пин 2) на куплунга на датчика, както е включен в Хол-а и всичко си е по места и ...въртиш на стартер. Лампата трябва да мига. Ако не мига, или нямаш захранване (+/- , поне 9 волта) към Хола, или той е скапан или тригера (р.вал) не се върти. Тогава сваляш Хола с корпуса му и гледаш това, с което почнах. Ако чашката е там и не се върти, сваляш капака на клапаните на тази глава и .... търсиш. 

  Често куплунзите на двата датчика на к.вал G4 и G28 ги разменят и така двг не пали. Тези датчици са индуктивни със съпротивление около 1кОм. м-у пинове 1 и 2, като с пин 3 (оплетка) не трябва да имат контакт/връзка. Може и да има изронени зъби на венеца на маховика или увеличена хлабина до датчика. Планката на датчика на к.вал е заводски настроена и по принцип не трябва да се разхлабва. Иначе се налага регулурането й чрез специален инструмент. Излишно е да споменавам, че трябва да се почва първо с това, двг да е на белези.

Най-добрата идея е да се намерят хора/сервиз дето поназнайват теорията, стояща зад техниката.

Редактирано от vagman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

компа е тъп,нямам нищо против теорията ,но е адско тъпо,не зависимо от това кой сензор е прекъснал ,грешката да е една и да се отнася за трите сензора едновременно,което ,изисква диодна лампа ,мултицет ,разглабяне за да се направи сверка на зацепването.....и последния да затвори вратата,не знам какъв ти е опита с тоя мотор ,но този комп дефектира често,изключително трудно му се прави адаптация ,единствено ваг 908 се справя без проблемно ,всеки друг накъсва пакетите и си до там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решен !!!Вяера  я закарах при Боби Инжекципна( Деди много съвестен и учтив майстор) в Люлин.умувахме 2 часа и свали холовия датчик който го взех от тарамбуките на Симеон чисто нов, Беше се смлял целия вътре.Купих само датчика (без капачката) 40 лв., днес той го е занитил ,  запойл  ,монтирал и ми се обади , че колата спи. Правил е проби - палела и ,работела отлично. Утре ще ходя да си я взема . А дано. Мерси на всички отзовали се!!!А от  черните търговци на авточасти не взимайте НИЩО

Редактирано от matio1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Вече 600км софийско каране няма проблеми .Пустия му дарчик на хол скъса ми нервите.Евала и на Боби'' инжекциона''- Деди който се постара и я оправи. Пак напомням да внимавате  от кого купувате части. Много шарлатани много,  измамници се подвизават по Козлодуй и Симеон. Разбира се повечето са свестни , ама има  неграмотни печалбари целящи само да пробутат ментетата си.БЕЗАВАРИЙНО НА ВСИЧКИ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...