kikson1979 Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 Здравейте колеги, След смяна на акумулатор,колата пали така: Това е студен старт,а батерията вече е Варта 77Ah 780A стартов ток. Как Ви се вижда,добре ли са нещата? Поздрави, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 оххххх... и моята така да нареждаше цилиндрите.....сутрин на първи старт клати мотора докато се развърти за около 20-30 секунди.смених 2 изгорели свещи а другите уж бяха здрави но пак е така...пожелавам си за нова година такова палене като твоето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikso Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 И според мен си пали много добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 Ето и АФН-на как пали на -7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 27 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2013 Wor7h то не стига че ни подразваш с тези грозни джанти ами да ти търпим сега и грозното палене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 27 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2013 Миналата година смених и аз свещите,4 Беру има сега.Лятото смазаха и стартера,и да ви кажа тогава наистина палеше от четвърт,след като беше гресиран,та за това се и замислих дали да не го дам да сменят там втулки,лагерчета каквото има и да почне да пали с поглед пак... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 27 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Стартер ревизирал ли си или нещо друго по колата,за да пали така добре колега? Редактирано 29 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 27 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Да миналата зима ,заради едни стартерджии щеше да ми с запали колата,че явно са сложили стари части че залепяше бендикса и беше останал залепен за мотора и се запали...След това го смениха бендикса и за сега няма проблеми,но и преди това си палеше по същият начин .Сутрешните болежки мисля че са -свещи,дюзи(разпръсквачи),центровка,въздух,темп.датчик. Редактирано 29 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2013 Свещи - не правят добре контакт куплунзите отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 27 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2013 (Редактирано) на баси майсторите попапдам постоянно! ония ден мерихме 4-те 2 от които бяха аут!смених ги с някакви италиански super diesel че нямах лев за Бош(30лв на парче ми обявиха) и пак няма промяна а чувам как релето си цъка.явно трябва да вървя пак да проверим и лулите към свещите дали не правят чакмаци иначе след като я запаля дори и да седи 4-5 часа си пали без грижи но ей тва сутрин като стане под -5 градуса....малко офф:Wor7h дай някакво инфо за джантите от снимката ти-модел,цол на какви пари ги напазарува.това са може би един от малкото модели с които тая кола става кукла Редактирано 27 Декември 2013 от zevsa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 27 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2013 някакви идеи как да се подобри контакта на свещите с лулите, аз мислих да ги притегна със свински опашки ама те ще се разтопят като загрее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 28 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2013 Изчакайте поне зимата да дойде, че тогава да мерите кой успял и кой не успял да запали сутринта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 28 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2013 Аз лично не чакам да ми се срине първо колата и после да правя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2013 Аз напъхах вътре многожичен кабел меден и се уплътни.Но внимавай, ако стърчи от кабела да не опре някъде по метал, че ще стане късо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 7 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Това какво значи, оправи ли я или не одобряваш метода? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 събота свалих 2 от лулите и при подаване на контакт имаше напрежение но явно свещите не подгряват добре....явно 2-те които смених са крайни ментета и тези които не смених толкова и работят.ще трябва да си взема 4 читави явно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 ако не са изгорели като подгрееш няколко пъти колкото и да са смотани ще загреят все някакси, с един мутицет с обхват 20А ще можеш да измериш колко ампера гълта свеща ако минава голям ток значи подгрява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 замерих напрежението на едната лула при подаване на контакт като другите 3 са си на свещите и ми показа напрежение 10.8V което малко ме узадачи,да има си товар но все пак е 10,8.кой номер е силовото реле за подгрева и къде се намира?мисля да му направя една профилактика с почистване с спирт че ми се струва малко ми дава пад на напрежение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Преди да правиш това измери и колко е на акумулатора докато греят - ако там е над 11,5 вече може и да има такъв проблем.Нормално е да има пад. На повечето свещи пише 11в. И защо като изгори една после другите горят по-бързо - става по-високо напрежението и греят повече. Оправи ли буксите? Не знам защо всички подценявате този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Буксите ми са светулки а и си щракват добре в свеща.кажи нещо за въпросното реле за да му обърна малко внимание пък и било то профилактично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Виж го като искаш, ама не е от него. Измери както ти писах напрежението и на друго място по време на греенето и ще се убедиш.Друг е въпроса, че при такъв пад, ако не ти е много зле акумулатора, това значи, че консумират добре и респективно греят добре, защото тоя ток трябва да стане на топлина. Та може и наистина да не е проблема в буксите. Редактирано 13 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 26 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Аман от лош дизел значи,имах останала нафта малко под половин резервоар и сутринта в студа познайте,цилиндрите не сработиха като хората... после я напълних до горе с Максмоушън,та да видим какъв ще е резултата...На времето така леко ми беше позамръзнала нафтата от Лукойл,не ги знам кво чакат,но ако е топло забравете за добавка против кристализиране,замръзване и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Затова си слагайте сами. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Всичките бензинджийници в Бг зареждат от Лука в Бургас.Нафтата е лоша и това е.Поне зареждайте от големите вериги и то от по скъпия дизел-не,че е гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване