Jump to content

A4 1.9 TDI PD студен старт


kikson1979

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

След смяна на акумулатор,колата пали така:

 

Това е студен старт,а батерията вече е Варта 77Ah 780A стартов ток.

 

Как Ви се вижда,добре ли са нещата?

 

 

Поздрави,

:)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

оххххх... и моята така да нареждаше цилиндрите.....сутрин на първи старт клати мотора докато се развърти за около 20-30 секунди.смених 2 изгорели свещи а другите уж бяха здрави но пак е така...пожелавам си за нова година такова палене като твоето :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година смених и аз свещите,4 Беру има сега.Лятото смазаха и стартера,и да ви кажа тогава наистина палеше от четвърт,

след като беше гресиран,та за това се и замислих дали да не го дам да сменят там втулки,лагерчета каквото има и да почне да пали с поглед пак...

:rock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Стартер ревизирал ли си или нещо друго по колата,за да пали така добре колега?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Да миналата зима ,заради едни стартерджии щеше да ми с запали колата,че явно са сложили стари части че залепяше бендикса и беше останал залепен за мотора и се запали...След това го смениха бендикса и за сега няма проблеми,но и преди това си палеше по същият начин :).Сутрешните болежки мисля че са -свещи,дюзи(разпръсквачи),центровка,въздух,темп.датчик.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на баси майсторите попапдам постоянно! ония ден мерихме 4-те 2 от които бяха аут!смених ги с някакви италиански super diesel че нямах лев за Бош(30лв на парче ми обявиха) и пак няма промяна а чувам как релето си цъка.явно трябва да вървя пак да проверим и лулите към свещите дали не правят чакмаци иначе след като я запаля дори и да седи 4-5 часа си пали без грижи но ей тва сутрин като стане под -5 градуса....

малко офф:Wor7h дай някакво инфо за джантите от снимката ти-модел,цол на какви пари ги напазарува.това са може би един от малкото модели с които тая кола става кукла :)

Редактирано от zevsa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някакви идеи как да се подобри контакта на свещите с лулите, аз мислих да ги притегна със свински опашки ама те ще се разтопят като загрее

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакайте поне зимата да дойде, че тогава да мерите кой успял и кой не успял да запали сутринта :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз напъхах вътре многожичен кабел меден и се уплътни.

Но внимавай, ако стърчи от кабела да не опре някъде по метал, че ще стане късо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

събота свалих 2 от лулите и при подаване на контакт имаше напрежение но явно свещите не подгряват добре....явно 2-те които смених са крайни ментета и тези които не смених толкова и работят.ще трябва да си взема 4 читави явно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не са изгорели като подгрееш няколко пъти колкото и да са смотани ще загреят все някакси, с един мутицет с обхват 20А ще можеш да измериш колко ампера гълта свеща ако минава голям ток значи подгрява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

замерих напрежението на едната лула при подаване на контакт като другите 3 са си на свещите и ми показа напрежение 10.8V което малко ме узадачи,да има си товар но все пак е 10,8.кой номер е силовото реле за подгрева и къде се намира?мисля да му направя една профилактика с почистване с спирт че ми се струва малко ми дава пад на напрежение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да правиш това измери и колко е на акумулатора докато греят - ако там е над 11,5 вече може и да има такъв проблем.

Нормално е да има пад. На повечето свещи пише 11в. И защо като изгори една после другите горят по-бързо - става по-високо напрежението и греят повече.

 

Оправи ли буксите? Не знам защо всички подценявате този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксите ми са светулки а и си щракват добре в свеща.кажи нещо за въпросното реле за да му обърна малко внимание пък и било то профилактично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Виж го като искаш, ама не е от него. Измери както ти писах напрежението и на друго място по време на греенето и ще се убедиш.

Друг е въпроса, че при такъв пад, ако не ти е много зле акумулатора, това значи, че консумират добре и респективно греят добре, защото тоя ток трябва да стане на топлина. Та може и наистина да не е проблема в буксите.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аман от лош дизел значи,имах останала нафта малко под половин резервоар и сутринта в студа познайте,цилиндрите не сработиха като хората... после я напълних до горе с Максмоушън,та да видим какъв ще е резултата...

На времето така леко ми беше позамръзнала нафтата от Лукойл,не ги знам кво чакат,но ако е топло забравете за добавка против кристализиране,замръзване и т.н. :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките бензинджийници в Бг зареждат от Лука в Бургас.Нафтата е лоша и това е.Поне зареждайте от големите вериги и то от по скъпия дизел-не,че е гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...