HEPBAKA Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 ясно, благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Ето това е разликата между ябълковидните гайки. Дългата е оригиналната, късата е от фейслифт колата. Инструментите необходими за ваденето са на втората снимка. Има само още една добавка - търпение или големи дози презкурин.Сервото с помпата влезе с помпата монтирана, но не завита, без да се криви ламарината на файъруола.Гледайте да си сложите още първия път тая гайка че педала щръква с два+ санта иначе и е много некомфортно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Измерил ли си с точност разликата в гайките да знам колко да режа? Дали ще успея да сваля гайката без да пипам сервото?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Не съм я мерил, но смятам че е поне 25мм, да не кажа 30.Аз (Пепи - Бъзи) я свали без да пада сервото, но се измъчи много скандално. Далеч по-лесно ще е, да се прави в същия момент в който се монтира сервото, когато педала е хлабав и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 Е доволен ли си от резултата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 Усещането, реакцията на педала и времето необходимо за първоначалното захапване на спирачките се подобриха неимуверно. Много по-бързо захапва, не е нужно да ми мине крака 10см ход за да стигна максималната сила на спирачките. Баланса (тук вероятно цялостното обезвъздушаване с помпа имаше своята дума) се подобри.Като разстояние за което колата спира - подобри се малко поради горното.Дали съм доволен от цялостния резултат измерен в спирачен път - НЕ. Ама аз съм малко изкривен. Другата ми кола е 850кг с големи спирачки и 195мм гуми. Спира доста по-добре и за по-кратко разстояние.Обаче проблема го отдавам на факта, че тая катафалка е 1500кг без мен и глупостите вътре, а асфалта ни е много изтъркан. На хубав асфалт на ново-асфалтирани отсечки колата спира много добре.Бих ли го направил отново и заслужават ли си 250те лева които ми струваше - АБСОЛЮТНО ДА. не знам кой идиот е сложил слабото серво на тая кола изначално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 И аз съм с тва впечатление сранението между двете, као тройката с големи дискове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 Аз смених и дисковете с 312 вече.Пак коренна промяна.По голям спирачен ефект преди блокиране на колелото.Не говоря за панически натисната спирачка,а примерно да свалиш от 120-30 до към 50-60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 (Редактирано) Бате как 250 лв. Аз взех сервото с помпата и казанчето за 50...Мишо, трябва да тестваме моята и твоята от 100-0 за колко метра. Хем сме с еднакви гуми. Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 12 Юни 2015 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 Само да ми легнат на 100% накладките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Колеги, ще правя тази смяна във сряда. Смятам, да е по-мързеливо -ще сменя и педала, без да вадя втулката и да слагам другата.Може ли малко подробности: Болтовете за сервото, откъм купето ли се развиват?Какво се сваля, за да стигнем до конзолата с педалите и да освободим спирачния?Указания от минали процедурата, ще са много ценни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Бате как 250 лв. Аз взех сервото с помпата и казанчето за 50...Мишо, трябва да тестваме моята и твоята от 100-0 за колко метра. Хем сме с еднакви гуми.Sent from my iPhone using Tapatalk 140 лева ми иска за сервото, спирачната помпа и гайката Спас(more). 100 лева ми струва работата на buzzi да сложи нещата, да обезвъздуши системата и смени спирачната течност. 10тина лева за някакви други неща (вече не помня).Колкото толкова - на мен ми харесва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Сложих двойното серво вчера (от ТДИ), по-добре спира.Не е много фрапантна разликата, прилично е.Въпреки набавената ябълковидна втулка,майсторите пак резнаха малко болта на сервото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 26 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 С какви дискове си.Предполагам 280мм плътни и апарати АТЕ 54 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 26 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 Позна Дискове Цимерман и накладки АТЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Да повдигна малко темата. Някой знае ли каква е разликата м/у помпа за кола с ЕСП и такава без ЕСП.Взаимозаменяеми ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 А де? Никой ли не знае? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Разликата е, че на тези без ЕСП и двата щуцера на тръбичките са 10мм, а при тези със ЕСП - единият е 10мм, а другият 12мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Двойното серво не става! Отдолу под сервото има един болт(поне на мен на такова ми изглежда) дето не знам какво държи. Завива се отдолу и не се вижда. Та този болт пречи сервото да пасне плътно и трябва да се реже. Болтовете на двойното серво са 2 см по-дълги, тъй че като купувате искайте и болтовете. Помпата от преди фейса ще стане за двойното серво, само малко трябва да се изкриви тенекията между сервото и антифриза, за да влезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 25 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Возиха ме във фауве с визията на танспортер 1998година. Буса има уникални спирачки, а е доста тежък.Значи и тежките коли спират адекватно и разликата не е до масата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 26 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 Двойното серво не става! Отдолу под сервото има един болт(поне на мен на такова ми изглежда) дето не знам какво държи. Завива се отдолу и не се вижда. Та този болт пречи сервото да пасне плътно и трябва да се реже. Болтовете на двойното серво са 2 см по-дълги, тъй че като купувате искайте и болтовете. Помпата от преди фейса ще стане за двойното серво, само малко трябва да се изкриви тенекията между сервото и антифриза, за да влезе.Аз малко не ти схванах мисълта с този болт отдолу и кое на двойното серво не става. Аз съм с двойно серво с прилежащата към него по-голяма помпа от А6. Колегата petkovm е с двойно серво от А6 и старата си помпа. Разликата е че моя педал хваща веднага, почти няма ход, а при него хода си е същия като преди, навярно колите спират еднакво добре. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 26 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 (Редактирано) Не става тенджерата! Физически не влиза пътно в дупката. Точно под нея имам нещо като болт, който се отвива отдолу под двигателя. Та този болт стърчи около 3см. и пречи на сервоусилвателя да влезе плътно. Иначе старата помпа ще стане без проблем, въпреки теснотията там. Само аз ли го имам този израстък? Не ми се занимава да го разглобявам пак да го снимам. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 27 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 26 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 Аз такива драми не срещнах. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване