Jump to content

Газов инжекцион V8 4.2 двигател СЪВЕТ???


Recommended Posts

Към автора на темата-в качеството си на потребител на газови уредби /четири автомобила за около петнадесет години, единия с инжекцион/, мога да кажа че съм се движел абсолютно безпроблемно с доказани/скъпи марки. Километрите са поне 400 000 на всичките автомобили. Смяна профилактично на филтри /на около 15 000 км. и мембрани на изпарител през около 80 00-100 000 км./, веднъж паднала тръбичка на сондата /Ловато/ в бутилката и това е. От приятели с евтини марки-проблеми и то от компоненти за стотинки, които са ги оставяли на пътя или са били трудно диагностицирани. Тъпо е за турски маркуч от 2 лв. да ми хвърли антифриза на "Тракия". 

Вярно, има поставени рекорди с турски изпарители, но, примерно, изпарител Ловато на 250 000 с една смяна на мембрани си е правило и в реда на нещата.

Моят извод е, че тези с 3000 лв. уредби не са балъци, а тези с евтиното не са ударили кьоравото. 

А за дюзите-чуват се и на качествените такива, но при свален капак-трудно. Няма как да се отчете като паразитен шум.

Българските бутилки не мисля, че са по-малко качествени от италианските.

Евтините уредби били с много настройки- за какво въобще са ми настройки? Кабели се включвали, букси, гледаш в реално време на знам какво си... Ефекта е малко като на старата пералня Бош с три програми на кръст, които се оказват наистина използвани и реално нужни и новата  LG, пред която детето стои и я ползва за коледна елха и електронна игра.

Мнение на лаик и потребител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баааси маа,а.а, чета тази тема и не мога да повярвам на очите си! RaDi_v4 това ти ли си? Да не е влязъл някой друг в профила ти и да пише от твое име? Да не би да си преживял някакъв личен катаклизъм? Влак да те е блъснал? Мечок да те е гонил и настигнал? Чета и не вярвам на очите си как нормален човек може да изпатка така? Не искам да ставам адвоката на никой, но човека ти писа-темата е приключена, а ти продължаваш да задаваш тъпи въпроси на които вече ти е отговорено. Да ти разшифровам, че ти явно не си се оправил от новогодишните празници и последващите Васильов ден, Йорданов, продължаваш и на Иванов. Темата за БРЦ ти оговори ясно, че са добър избор, демек признава качествата поне като равнопоставени. За Фобос ти отговори надълго и на широко-компоненти, софтуери, търговска политика, дистрибуторска мрежа и т.н. За цените нищо не разбра макар и други да се опитаха да те светнат. За Жоро каза само хубави работи и ти обясни, че тяхната работа е на същия принцип. Някой някога е изкопирал, това не е моя работа да разследвам (историята на фирмите би могла да даде някаква насока). Що за човек може да задава такива въпроси? Да дам и аз малко техническа информация, която се намира за секунди в чичо Google , стига човек да иска да търси.

http://www.scribd.com/doc/151877780/%D0%9E%D0%B1%D0%B7%D0%BE%D1%80-%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D1%85-%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%83%D0%BD%D0%BE%D0%BA

http://avtogas.dp.ua/new/75

За мен лично е достатъчно, че фирмата се развива. Масово изкупува свои конкуренти като стабилната Ловато, ЕММЕГАЗ, АЕБ и много други, предлага нови продукти, продава на много автопроизводители. Не са по тъпи от теб колега да купуват по скъпи системи. Няма какво да те убеждавам аз с години съм взел своето решение за себе си, благодаря и на шефа, че избра тази фирма за да нямаме проблеми вече години ( за твое сведение работя като отговорник на транспорта за фирма с 63 автомобила, оборудвани с въпросната марка). Повярвай ми нямаме никакви проблеми, макар да се експлоатират от племето шофьор. Ай вземи изтрезней да не се повредиш нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам направо да съжалявам , че подхващам темата  .... Едно ,че тука стана упреци и хвалби .... второ , че почти нищо съществено не разбрах повече от другите форуми и мнения които бях изчел до сега .

 

Въпреки това имаше това онова от някои колеги за което съм благодарен . Май по добре да я прекратим темата вече , защото само глупости почнаха да се пишат .

 

Накрая ще тегля един чоп .... и на късмет където каквото стане и това е :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали ме пита на лично и ти обясних. В маргела на ботевградско за качествен монтаж. Там е проверено вече и на доста по тегави коли при които няма място са сложени кадърно ГИ-та. Сега вече всички рейки тракат. Преди 5 години като слагах на тръца на бигаз рейката беше безшумна като бензиновата но това вече е в миналото. Ако искаш да минеш тънкана ходи някъде за фобос, но в Еврогаз няма те вземе щото е тегав монтажа, той си подбира само лесни и елементарни коли. И на мен ми отказа. 

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако искаш ела да ти покажа такава кола с уредба LPG-Tech с Инжектори Lpg-Tech Dragon с редуктор Shark 2броя( AUDI A8L 4,2 335 Hp )  и ако искаш може да адаптираме и твоята по същия начин . Намираме се в София , мога да ти гарантирам , че колата ще стане много добре. Или да ти изпратя снимки ако не си от София. Всички продукти с който работим са се доказали във времето маркучи Faro или Parker , Термопластична тръба Faro и т.н.

 

 

Рекламните линкове са забранени според правилата!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

След четене по много форуми стигнах до дилемата БРЦ или реномиран холандски ГИ, какво ви е мнението за холандските ГИ ? Монтажа е на V8 340 кс атмосферка  . Цената и на двата е 3200 , гаранцията 2 г. Благодаря на отзовалите се които са утъпкали пътеката 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След четене по много форуми стигнах до дилемата БРЦ или реномиран холандски ГИ, какво ви е мнението за холандските ГИ ? Монтажа е на V8 340 кс атмосферка  . Цената и на двата е 3200 , гаранцията 2 г. Благодаря на отзовалите се които са утъпкали пътеката 

Това s6c5 ли е ? Реномиран холандски има само Принс ама те вече не ги внасят тук. Множко ми се вижда при положение, че ландито е по евтино.

Не знам кое струва 3200, при положение, че компонентите не са повече от 1500. 

Зависи кои компоненти, тия на рейл ли или още по евтини ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@shpeksi колко мислиш струва V8 кит на ланди или брц, говоря за фронт кит? Ще ме извиняват специалистите ама 1300 и нагоре лева за монтаж са леко пресилени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порше Кайен S , и ако някой ми каже къде във Варна може някой да я свърши на по-нормална цена ще съм благодарен , не робувам на марки , желанието ми е системата да работи и да не се виждаме през ден с газаджията 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15К км вече минАх с БСМ-че за 2К парички и проблеми няма никакви! Колата си върви чудно, разхода е повече от чудесен за мотора.... Няма лошо да вложиш в неква скъпа уредба, но същата работа вършат и БГ "пръчките", стига да има некой кадърен човек да ти ги сложи и настрои и колкото и да се напинят господата мастори от темата, тия факти няма да се променят!

 

п.п. кога да я чакам да се строши?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса, че няма да върши работа, а че компонентите са с по ниско качество. Доста по ниско качество. Сам ще се убедиш след време. Няма проблем да си тънкач ама няма нужда да ни убеждаваш, че евтините боклуци са по хубави. Не са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса, че няма да върши работа, а че компонентите са с по ниско качество. Доста по ниско качество.

+1

http://brc.bg/PRICES

Да каращ кола с данък, каско и гуми за 3-4 х.лв на година и да икономисваш 1 к.лв с евтина газова аз не го разбирам.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...