eminem94 Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Здравейте колеги,имам б4-ка отскоро 2.0 АБК с газ .Отскоро започна да си мени оборотите като беше в границите на 1200-700 ,днес ходих при газаджия каза ми,че това не било от газ-та изчисти стъпковото моторче,отидох при майстора ми и той каза,че дебитомера е за смяна и го откачихме,да видим дали в аварийния режим ще прави тия магарии и да за жалост продължи да ги прави.Закачихме отново дебитомера и почнахме да умуваме,има 2 топлинни датчика (някакви сини са),имало някакъв потенциометър или нещо такова под дроселовата клапа,други пък ми казаха,да отворя и да изчистя дросела,та някой имали на представа и сблъсквал ли се е със същия или подобен проблем? На връщане от работа колата си менеше оборотите м-у 200-250 и 2500 направо ужас ,дали е поправимо и колко ли ще струва ?Някой някакви предложения или мнения ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2pic Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 При предпазителите има два предпазителя с общо червено капаче,пише върху него мотор.Провери дали са здрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki76 Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 (Редактирано) Това че са ти почистили стъпковото не значи, че работи коректно. Винаги е добре да почистиш дросела, но ме съмнява да е това-много голяма е разликата в оборотите. И на бензин и газ ли го прави колата....проверете да не смуче от някъде въздух-вакумните маркучлета и филтърната кутия.Препоръчвам една диагностика първо при кадърен майстор, после сподели какво е станало и ще се умува. Успех. Редактирано 11 Януари 2014 от niki76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eminem94 Публикувано 11 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 И на газ и на бензин го прави,проверени са маркучетата , май ще търся ново стъпково да купувам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Дебитомер или ТПС... Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 ,има 2 топлинни датчика (някакви сини са)Я снимай да ги видим ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eminem94 Публикувано 11 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 (Редактирано) Единия е на блока па другия е май за парното :Д За това казах 2 и двата са сини на цвят и двата като се откачат няма никаква разлика нито се менят оборотите нито нищо .От преди малко ми направи впечатление,че карам си на 4-та с 1800-2000 оборота и изключвам от скорост и си остават така оборотите трябва да подам малко газ и тогава падат Редактирано 11 Януари 2014 от eminem94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Виж по-горе какво ти писах. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasiozi Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Колега чети какво ти пише колегата Ради.имах проблем с моето АБК каде ли не четях,кой ли не слушах и един ден му писах на лично.Речено сторено видяхме се в един хубав дъжд,прегледа колата и всичко което ми каза да сменя и да оправя го сторих.Още помня какво ми каза като закачи колата за диагностика:абе момче ти все едно имаш три двигателя под капака:.От тогава колата пее ли пее,та ако ми следиш мисълта драсни му няколко реда на л.с. и не давай на много разбирачи да ти ровят по колицата.Поздрави и респект за Ради. Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 и си остават така оборотите трябва да подам малко газ и тогава падатКлапата на дебиломера е крива ! Или задържа смотаната кихалка ако е на въздушният филтър !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
q1w1e1r1t Публикувано 12 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 Проблема ти е в дебитомера! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eminem94 Публикувано 19 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Дъното на дебитомер може ли да се свали става въпрос за АБК моторНомера на дебитомера е: 0 280 202 130 има и още един номер: 0379063010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Да , трябва да разпробиеш нитовете и се маха. Аз моето го свалих по бързия начин , след една лека детонация си излезе на момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 А защо е необходимо да се сваля дъното на дебитомера?Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 (Редактирано) Т.е. това: Редактирано 20 Май 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Щом и от Германия идват вече такива дебитомери , скоро ще настъпи краят на б4-ките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eminem94 Публикувано 20 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Колеги смених дебитомера колата движи сега перфектно на бензин но на газ отново не е както трябва гасне ... Вземам да се замислям дали не съм сипал кофти газ.дали не са заминали мебраните на испарителя ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Ама без дъното ли го сложи?Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eminem94 Публикувано 20 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Не сложих друг :д Онзи отиде в кофата заедно със стария . Изхабих газта която имаше и заредих друга и проблема почти го няма (но от време на време пак гасне като изключа от скорост) , има едно нещо което е вързано към изпарителя но не го знам какво е някой можели да сподели какво е това ? ,ето снимка: Редактирано 21 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 При каква скорост гасне на нулева?Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eminem94 Публикувано 20 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Под 20 км при спиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eminem94 Публикувано 20 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 отново прекъсва и гасне и на газ и на бензин направо се дразня , че не може да се разбере какъв и е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 Отиваш в специализиран сервиз и плащаш за диагностика. Така във форума с гадаене не става! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eminem94 Публикувано 21 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 Идея за такъв сервиз ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване