p-s Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Здравейте проблема е следният на студено колата пали след 10-15сек въртене, но ако я спра наклонена напред пали от раз къде в София могат да я ремонтират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Смуче въздух отнякъде .... Провери/смени клапанчето , което стои върху филтъра - пластмасово е, бяло (ако не е сменяно) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sapira Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Колега аз имах подобни проблеми с паленето.Под наклон ,под не знам си кво ,гореща не палеше кво ли не беше и накрая смених стартера и сега няма и половин оборот и пали от раз Така ,че моя съвет насочи се първо към него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Почни от клапанчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Щом наклонена напред пали добре, не ще да е стартера. 1. Клапанчето.2. Ако не се оправи огледай маркучите за сцепени.3. Пробавай с пълен резервоар дали ще го прави с наклон назад - съмнение за сцепена тръбичка на смукателя и оттам да се изтича нафтата обратно в резервоара.4. Уплътнения на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p-s Публикувано 11 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 и аз се съмнявам от връщане на нафта защото се получи след смяна на гаривен филтър и утре ще го погледна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Значи там търси.Виж отдолу на филтъра има една пластмаса дали е стегната. Не са ти го нагласили добре филтъра - то е много особено направено с 1 дълъг болт с дупки и на него е щуцера. Може и уплътнението да са разместили.Най-добре да се свали и да се нагласи наново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 12 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 семеринг на вала на помпата, от там си смуче по малко, като вземе да смуче повечко тогава идват мъките, погледни за течове помпата,достатучно места има от където да текне.гледай не само на око ами пъхни и ръката под помпата, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 И аз съм писал за помпата като последна стъпка, но колегата пише, че е станало след смяна на филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p-s Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 (Редактирано) Значи там търси.Виж отдолу на филтъра има една пластмаса дали е стегната. Не са ти го нагласили добре филтъра - то е много особено направено с 1 дълъг болт с дупки и на него е щуцера. Може и уплътнението да са разместили.Най-добре да се свали и да се нагласи наново.Колега кажи къде да ми сменят маслото и горивният филтър че и без това маслото е за смяна, да не го прецакам аздвигателят е AEL сега видях че съм написал AAL Редактирано 13 Януари 2014 от p-s Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Не знам. Аз ходя при 1 приятел дето има гараж с канал и той ми прави всичко с активно участие от мен най-вече с устата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 (Редактирано) много важно при смяна на нафтовия ф-р е да се сменят двете медни дифтунги на болта притягащ щуцера на горивния маркуч към главата на филтъра. Същите се разкаляват предварително с нагряване до 4ервено и потапяне в студена вода.Тоз болт се стяга разумно щото се къса там където е разпробит. Редактирано 13 Януари 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Аз не помня да съм ги сменял.Сменям 2-те на пробката на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!е аз ви казвам пък който каквото иска да прави Редактирано 15 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Отделно ли ги купуваш или са към филтъра. Имам бегъл спомен, че в последния филтър, който купих имаше нещо. Май беше МАН. Нямах намерение да споря, само отбелязах. Даже нямам спомен, че има дихтунги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p-s Публикувано 6 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 След 1 година проблема е отстранен. Оказа се, че ГНП-то течеше и сега вече пали добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 (Редактирано) Моето ГНП протече брутално и въпреки това палех от 1/4 при всякакви условия Луда работа. След като ми я направих почна да пали по-трудно и като я закачихме на компа аванса беше избягал. Редактирано 7 Февруари 2015 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kickerbg Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Ради, това на кой АЕЛ? :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 (Редактирано) На синята, правих я миналия месец. Черното никога не ми се е налагало да се пипа по помпата. Редактирано 24 Март 2015 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване