Jump to content

2,5ТDI-AAL проблем с паленето


p-s

Recommended Posts

Здравейте проблема е следният на студено колата пали след 10-15сек въртене, но ако я спра наклонена напред пали от раз  къде в София могат да я ремонтират

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смуче въздух отнякъде ....

 

Провери/смени клапанчето , което стои върху филтъра - пластмасово е, бяло (ако не е сменяно)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имах подобни проблеми с паленето.Под наклон ,под не знам си кво ,гореща не палеше кво ли не беше и накрая смених стартера и сега няма и половин оборот и пали от раз :) Така ,че моя съвет насочи се първо към него :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом наклонена напред пали добре, не ще да е стартера.

 

1. Клапанчето.

2. Ако не се оправи огледай маркучите за сцепени.

3. Пробавай с пълен резервоар дали ще го прави с наклон назад - съмнение за сцепена тръбичка на смукателя и оттам да се изтича нафтата обратно в резервоара.

4. Уплътнения на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи там търси.

Виж отдолу на филтъра има една пластмаса дали е стегната.

 

Не са ти го нагласили добре филтъра - то е много особено направено с 1 дълъг болт с дупки и на него е щуцера. Може и уплътнението да са разместили.

Най-добре да се свали и да се нагласи наново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

семеринг на вала на помпата, от там си смуче по малко, като вземе да смуче повечко тогава идват мъките, погледни за течове помпата,достатучно места има от където да текне.гледай не само на око ами пъхни и ръката под помпата,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи там търси.

Виж отдолу на филтъра има една пластмаса дали е стегната.

 

Не са ти го нагласили добре филтъра - то е много особено направено с 1 дълъг болт с дупки и на него е щуцера. Може и уплътнението да са разместили.

Най-добре да се свали и да се нагласи наново.

Колега кажи къде да ми сменят маслото и горивният филтър че и без това маслото е за смяна, да не го прецакам аз

двигателят е AEL  сега видях че съм написал AAL

Редактирано от p-s
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам. Аз ходя при 1 приятел дето има гараж с канал и той ми прави всичко с активно участие от мен най-вече с устата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много важно при смяна на нафтовия ф-р е да се сменят двете медни дифтунги на болта притягащ щуцера на горивния маркуч към главата на филтъра. Същите се разкаляват предварително с нагряване до 4ервено и потапяне в студена вода.Тоз болт се стяга разумно щото се къса там където е разпробит.

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

е аз ви казвам пък който каквото иска да прави

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно ли ги купуваш или са към филтъра. Имам бегъл спомен, че в последния филтър, който купих имаше нещо. Май беше МАН.

 

Нямах намерение да споря, само отбелязах. Даже нямам спомен, че има дихтунги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Моето ГНП протече брутално и въпреки това палех от 1/4 при всякакви условия :D Луда работа. След като ми я направих почна да пали по-трудно и като я закачихме на компа аванса беше избягал.

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

На синята, правих я миналия месец. Черното никога не ми се е налагало да се пипа по помпата.

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...