Jump to content

Мнение за AUDI A3 170 к.с. quattro 2007 година


Recommended Posts

Не мисля, че ще е съвсем безпроблемен , но с качването на цените само минимизираш рисковете според мен, а не получаваш гаранции за добър автомобил. Ако след това се появят проблеми скъпият става още по скъп, толкова скъп, че не нможеш да се разделиш с него! Може би ням ада намеря добър автомобил на такава цена, но може да потърся. благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Търси 8-клапановия мотор с код ВММ  който е по безпроблемен от другите ( това е в случайте ако търсиш ПД ) като тази плевенската която колегата audiceco ти беше показал

http://www.mobile.bg/11384602898969130

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тука всеки си има мнение и гледна точка. Всеки си купува и предпочита някакви неща.

Отиди и виж сивата тройка. Според мен за тази цена изглежда добре. 

 

Дали ще си купиш автомобил за 20к или за 15 рисковете да стигнеш до сервиза са пренебрежимо малки.

В единия случай ще имаш едни 5к в джоба, а в другия ще имаш дупка в джоба.

 

Успех.

 

п.п. Горната от поста на колегата също изглежда добре.

Редактирано от sweep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако следиш автомобилите А3 140 к.с. и 170 к.с. 2007 г. би ли препоръчал някоя от тях до 15000 лв.

 

За съжаление не следя... а и не бих купил кола от БГ по горните съображения, та по тази причина още по-малко следя...

Но търсене/гледане му е майката, а ако имаш възможност да си вземеш кола директно от Германия - по-добро от това няма!

А каквото ти хване окото - пускай тук и ще получиш мнения и от мен и от колегите, но само по снимки разбира се е трудно и крайно недостатъчно, но все пак понякога изникват полезни открития ;)

 

Иначе не съм никак съгласен, че рискът между кола за 15000 и такава за 20000 е един и същ, освен ако и двете са с еднакво мъгляво минало и еднакво сигурно превъртяни километри  :) Допълнителните Х 000 си заслужават именно за кола на реални 100 или 150 000 (примерно), защото ако е на 350 000 ремонтите в дългосрочен план ще са повечко от 5000лв, да не говорим състоянието на неща, които няма да смениш (салон, купе, лак и т.н.). Не трябва да забравяш и, че ти тази кола не я взимаш за да си седи на 150 или 250 000, а за да и навъртиш още 100 000 (на изуст). И да очакваш, че кола протъркаляла 250 000 и нагоре ще издържи още 100 000 без болежки и по-сериозни проблеми е доста амбициозно залагане.... За мен километрите на една кола са по-важни от годината на производство. Бих предпочел кола 2003-та на 100 000км, пред кола 2006-та на 250 000 км. Но хора много, цели и разбирания също  ;)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата в Плевен, подадена за справка по горе е чиста 2006, може да се разбере и интериора например радиото и поставките над него са за 2006г, а от следващата година започват с по голям дисплей на радиото , ако не греша. Но и това беше потвърдено от собственика, който е написал просто така..април 2007..защото си е харесал датата!

Всеки продавач на автомобили обяснява, че това е нормална практика, да се обявява една година нагоре, а дори попаднах на автомобил с две години нагоре. интересното е че ми предоставиха фактури от сервиза с дата от преди произвидтвото  (по табела ) на колата.

Километрите и при 200 000 за немски автомобил едва ли са определящи, ако е поддържана което може да се види и с очи. А годината е важна, ако все пак смяташ колата да бъде отново един ден на пазара.Благаодаря ви колеги, търсенето продължава....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, надявам се осъзнаваш, че тук се опитваме да ти помогнем, а не да те засегнем по нЕкав начин! Не са малко хората готови да извадят една стабилна сума за що годе нов (по БГ стандарта) автомобил, но малко са тези, които са подготвени финансово за това което следва ако излязат 2-3 стабилни ремонта след това! 

 

За мен е фрапиращ факта, че някой си харева датата  :stupid:произволно от календара и я лепва с големи букви на дадена обява, а в същото време претендира, че километрите на същото това МПС са реални!? Дори не визирам точно тази обява за която стана дума, както и ти каза, това е редовна практика! Скоро ще почнем да попадаме и на разлика с 3г. отгоре както е тръгнало! Всичко това е доста жалко поне е моите очи! А това с фактурите със задни дати вече чупи глупомера.  :flehan: Неповторимо! Има неща които действително можеш да изживееш само в милата ни татковина! Туй то!

 

Мога само да ти пожелая успех още веднъж, дано действително намериш това което търсиш, на цената която си готов да платиш и всичко мине без драми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мооnland стига с тая Германия,  разбери, човек без никакви връзки в Германия или поне някакви приятели, роднини, няма как да си хване шапката с първия полет  да отиде и да си вземе кола без проблем разбирайки или не разбирайки езика, а и немците не са това, което бяха. Плюс това няма нужда за всяка кола, за която питат хората да ги пращаме в Германия за нея и да си сверяваме часовниците, просто не е рентабилно. По - скоро съм съгласен да си търся премиум клас кола или някоя нова с цени започващи от 10 000 евра нагоре в Германия от представителство или частно лице.

 

Е питай колегата Tsvetkov83 как са го ошарили с Ауди, което е ходил да си взима от ВЕЛИКА ГЕРМАНИЯ.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мооnland стига с тая Германия,  разбери, човек без никакви връзки в Германия или поне някакви приятели, роднини, няма как да си хване шапката с първия полет  да отиде и да си вземе кола без проблем разбирайки или не разбирайки езика, а и немците не са това, което бяха. Плюс това няма нужда за всяка кола, за която питат хората да ги пращаме в Германия за нея и да си сверяваме часовниците, просто не е рентабилно. По - скоро съм съгласен да си търся премиум клас кола или някоя нова с цени започващи от 10 000 евра нагоре в Германия от представителство или частно лице.

 

Е питай колегата Tsvetkov83 как са го ошарили с Ауди, което е ходил да си взима от ВЕЛИКА ГЕРМАНИЯ.

 

Смея да твърдя, че имам опит и то далеч не еднократен конкретно с това и за това съм на мнение, че по-добър вариант няма. А ако човек не знае какво и как прави, могат да го пре**ат навсякъде разбира се. Това, за което си напълно прав е, че не за всеки (който не знае езика, няма контакти, няма опит и т.н.) това е вариант и за това написах: 

 

а ако имаш възможност да си вземеш кола директно от Германия - по-добро от това няма!

... но дори и тогава има фирми, които просто докарват набелязана и капарирана вече кола и се грижат за всички формалности.

 

Не агитирам никого и както мисля е напълно ясно не печеля нищо нито от едното, нито от другото, но просто да се твърди, че шансът да те пре**ат в Германия е същият, какъвто в БГ е направо смехотворно :) Пазарът определя правилата, а там, за вътрешния или близкия външен пазар никой не би купил кола без сервизна история и доказано минало, освен нашите джамбази за експорт, които им е все едно дали е на 500 000 или на 300 000, дали е удряна, чукана, оправяна... после всички стават на 120 000 така или иначе. Важното е да е евтинко, че да я полират и пробутат на някой ганьо, който си мисли, че е направил далавера, щото търговеца ползва едни такива отстъпки риииш ли та колите в БГ двойно по-евтини от немските... :stupid:

 

Но пак казвам - не искам да засегна нито теб, нито който и да било - споделям моя опит и мнение, а всеки сам си решава :)  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е питай колегата Tsvetkov83 как са го ошарили с Ауди, което е ходил да си взима от ВЕЛИКА ГЕРМАНИЯ.

Mисля, че е ставало дума, но не съм влизал в подробности! Минаха 5 лета от тогава, но е факт, че ме наредиха! До някаде и сам си бях виновен тогава, все пак ставаше дума за душегуП с типтроник!  :eusa_clap:  Три месеца ми беля брадата с него преди да го връча на един ромски гастербайтер в Гърция.  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, видях , че си от Ямбол..дали случайно не си я виждал на живо (сивия спортбак)?.Какво е мнението ти ?

Ако питаш мене-не съм я гледал на място в Сливен.На снимките в Мобилето хваща окото,ама на място е най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега!

Бях хвърлил око на сивия S-Line от Сливен. Ходих гледах колата и единствената причина за да не я закупя са прословутите дюзи на Сименс за по 1000 ++ лева. Колата като цяло е много запазена и работи и върви доста добре. Ако поддръжката не те притеснява заслужава си да се види (лично мнение). Имам и VIN номера и пълна спецификация на автомобила, но никъде не намерих сервизна история. Ако желаеш мога да ти ги изпратя.

п.п. Благодаря на колегата audiceco за подробните описания свързани с модела/снимки (в други теми).... благодарение на тях се ориентирах за спецификата на този мотор (BMN) който липсва и в спецификацията на АутоДелта!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ядва се та'а от линка...нави,ксенон,тва онова! С тоя таван, ще те викат по балове да ги возиш, мое намажеш нещо младо! ;) 

Само незнам к'ва е тая мания да слагат на сЕкаде нЕкви sline табелки с китайски корени?! 

 

Личи си, че продавача е стар матрапазин с поне 15 лета стаж в не лекия бизнес на автомобило търгуването и знае как да те надъха с полвин дума: "Уникално Ауди с топ визия спиращо всеки поглед","Новите ключове"  :nixweiss:  :stupid: ," ТОП ЦЕНА за такъв тип Ауди, което се предлага на пазара"

 

Майтапа на страна, заслужава се да се види автомобила!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам колега, по принцип говорех , не визирах теб специално! И съм съгласен, че изглежда добре автомобила, въпреки шеговития тон! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега благодаря, за мнението и предложението за сливенското АУДИ, мисля че отказах от него. Според моите проучвания част от дюзите му са сменяни. За съжаление не може да се уточни една или две дюзи са сменяни и какво става с останалите. Ще ти бъда благодарен ако ми изпратиш твоите проучвания, просто от любопитство.



Ще помоля колегите, които имат поглед или информация, а може и само мнение за един друг автомобил от Русе, не е нещо особено но цената е добра.

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11386598586387057&f1=details&slink=5emtnn

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо смяташ, че "не е нещо особено". Според мен има доста интересни качества! Като изключим очевадно крайно нереалния пробег:

 

- Якия цвят (разбира се въпрос на вкус)

- Audi Exclusive Black оптически пакет

- Пакет за непушачи

- Климатроник

- Темпомат

- Задна кора със сенник

- Трилъчев волан

- Отопление на седалките отпред

- Фарове за мъгла

- Току преди фейслифта и с Dual-DIN Concert Радио

 

....



П.с. На една от снимките жабката изглежда нещо поразкъртена и ненаред... забележи големия луфт отстрани, нещо има гнило там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателната информация, относно жабката и аз го забелязах и не съм убеден, че не е имало удар там. А би ли ми обяснил какво представлява Audi Exclusive Black оптически пакет? Този модел със SIMENS дюзи ли е и трябва ли да се проверяват  и сменят специално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото ми е известно въпросните Siemens дюзи, с които понякога има проблеми са само при 170PS версията.

 

 

Optikpaket Schwarz Audi exclusive - черна гланцова рамка на решетката отпред (вместо хромирана като на аватара ти ;) ), черна матова решетка на интеркулера, черни релси върху тавана (ако има такива поръчани както в конкретния случай) и като цяло липса на хромирани елементи, което не знам обаче дали не важи само за фейслифта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...