tseco Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Здравейте колеги,отдавна се каня да пусна тема,но предвид доста напредналата фаза с колата и многото снимков материал все ме домързява,и малко по малко ще поствам.Етапите са доста.Колата е Audi A3 8L1.6 AEH1999 годинаКупих я 2008-ма година в доста лошо състояние но за сметка на това с перфектен мотор и ходова част които до ден днешен са отлични.Така я взех И се започна със модерните за това време доработки.Хром капаци на огледалата. Малко мрежичка и нови фарове. След това премахване на катализатора,преработване на генерацията плюс крайно гърне и интейк К&N Купих 17 цолови джанти които боядисах черни. Нов плейър и тогавашното карбон фолио,което не стоя дълго. Беше модата на мрежите и аз да не остана по назад. Това беше първия етап на смешни доработки. И един ден реших да махна дръжките на вратите,и се започна с по сериозните неща. Отварят се с дистанционно,командите са от модул за аларма,механиката за отваряне са мошинки за централно заключване,а дясната врата се отваря с бутон от таблото.ОкачванетоKW variant2Махнах мрежата и сложих Трудно откриваемата за тези времена решетка без емблема. И стойката с монтирано окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Колата бе със страшно много забележки по купето.Годината е 2009И се започна със 2-рия етап на доработки. Първоначалната идея бе изгладена предна броя. Набавих прагове които не бях сигорен дали ще ми допаднат,но в крайна сметка ми хареса как стоят. Купето бе почти готово за боядисване. Набавих си и антикрило за 3-та врата. И време за боядисване.Боята е по номер на Аudi Q7,4-ри цветна финна перла. Предната броня не ми допадна как стана и реших да я променя.Към оригиналната присъдих част от броня за А4 И ред на първо полиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 И сглобявам. Докато работих по колата си набавих кожен салон и фейслифтови стопове. На тази снимка задната броня не е боядисана понеже щеше да се сменя и личи разликата в цветовете. И след като една нощ се случи това. Задните дискове смених с нови Брембо +накладки. Така изглеждаше тогавашната ми представа за добро узвочаване,но съм се лъгал жестоко,ще разберете защо по напред в темата. С колега. На първо Аудио и Тунинг състезание през 2009г. И от тогава тръгна и манията по СПЛ узвочаването.На разходка до Рожен на кар-аудио среща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Признах те аз. Кукла е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 След като се зарибих по ходене и участия по мероприятия,реших да посетя национално тунинг шоу 2010 на Лесново.Обаче исках да сме прилежни и дойде ред на основното полиране. Същевременно си избрах и задна броня. А надписа на задното стъкло подсказва за ориентацията ми към сериозното озвучаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Задната броня и моторЯ са отвратителни. За другото добре ти се е получило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Национално Тунинг Шоу 2010 Ето и няколко случайни снимки. Временна музичка преди поредно мероприятие. Забравих да спомена че някъде тогава тапицирах жабката която също е без дръжка,централната конзола и жабките на вратите с черна кожа. Задната броня и моторЯ са отвратителни. За другото добре ти се е получило.Какво му е на мотора,а за бронята и самата идея на колата тепърва ще поствам материал.Поредното мероприятие през 2010г. на което бях организатор. Случайни снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Screamm Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Аз лично ще те поздравя за усилията и за желанието, непременно колата изглежда кукла визуално а и ти сам каза че те влече, тук в технически план няма смисъл да говорим и аз не харесвам двигателя но това е без значение. Лично за мен обаче, това е пътя на една бездънна яма за пари,вярно кефа нема цена но тази кола е просто непродаваема че си набил доста пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Ето и Аз лично ще те поздравя за усилията и за желанието, непременно колата изглежда кукла визуално а и ти сам каза че те влече, тук в технически план няма смисъл да говорим и аз не харесвам двигателя но това е без значение. Лично за мен обаче, това е пътя на една бездънна яма за пари,вярно кефа нема цена но тази кола е просто непродаваема че си набил доста пари.Колега,то тепърва гледай за каква работа и пари става въпрос,това са доработките до 2010-та, а не съм спрял оттогава.На въпроса с мотора искам да кажа че купих ударено 1.8Т със идеята за суапване на мотора и вдигане на мощността в порядъка на 200-250коня.В последствие обаче се отказах понеже не карам много и съм улегнал човек който спряха да го влекат високите скорости,по скоро мощностите в колата ми се измерват в децибели,иначе от въпросното 1.8Т взех салона,стоповете,някои други части и го продадох,а дори бях купел кулер,турбо то ТТ и други части за модифицирането му.Но така прецених тогава и честно казано не съжалявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Ето и аудио системата в първия и вариант от преди 3 години.Сдобих се със Лимитиран суб от който са произведени 555 броя за цал свят,като в българия са само 2 със номера 127 и 128.Моя е 127 а 128 не е монтиран в автомобил. Незнам дали ви интересува или е по добре да направя и тема в съответния раздел,но ето малко снимки с минимално инфо,ако някой има въпроси да пита.http://caraudio-bg.com/Ground-Zero-GZPW-12Limited-555 Кабелите со 50мм2 http://caraudio-bg.com/Ground-Zero-GZPK-50 Започнах с изолацията на багажника. За всеки случай. И всичко това чакаше да се подреди. И готово,всичките тия кабели са си по местата. Инсталация завършена.Както споменах,не слагам подробни снимки и инфо ако имате въпроси питайте.След малко продължавам с интересната част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jukata79 Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Много добре е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 браво колега супер се е получило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Усилвателя. И готово. Това бе първия етап на аудио системата,резултатите бяха добри и успехите не закъсняха.Бистрица 2011 Плевен 2011 Последваха нови доработки по аудио системата с оглед на факта че конкуренцията започна да става по сериозна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NAGALVR Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 аааа сетих се от къде ми е позната колата на тунинга в плевен 2011 г. бяхме паркирали един до друг ( черно ауди 100 комби ) 137,3 dBколко децибела направи тогава колега ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 И така нататък,доработките през 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 (Редактирано) Ето и другата част от доработките през 2012. Да ги изброяНови предни дискове Брембо МаксРаспънкаНов състезателен акомулатор 70А стартов и 2500А пусков ток.Масло Мотул-от как колата е при мен я карам с такова и го сменям на 8000км без капка харчЕквилайзер за аудиотоРингове километражДопълнителни уредиЧисто ново окачванеДа кажа няколко думи за окачванията,понеже в момента имам 4-риОригиналнотоНерегулируемо Кони което стоя има няма месец и го свалих понеже бе прекалено ниско и често удрях картера,на късмет не го счупих.КВ вариант 2,все още е при мен и стои в кашона,мисля че това окачване не е стриит,понеже е прекалено твърдо,и най малката неравност я усещах във волана.Според мен е по скоро за писта,да отидеш да покараш и да се покефиш.В момента съм с Жом,не очаквах много от него но мога да кажа че е перфектно за нуждите ми,идеалния стриит вариант,регулируемо,стабилно,никак не е твърдо и евтино,може да звучи странно но тези неща ги казвам от опит.Ето още една голяма порция снимки Ето етапа на монтажа и вграждането на еквилайзера. Разделих се с пепелника който и без това е много неудобен. Редактирано 13 Януари 2014 от tseco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R_32 Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 малко ще ти е трудно, ако ти се наложи да сменяш гума на пътя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Ето и монтажа на ринговете. Полирах и стъклото на таблото,понеже от засъхнали препарати от автомивки и други се бе матирало. Монтажа на уредите. Проби на волтметъра.Работи. Другия уред е бедна-богата смес.за целта се взема сигнал от ламбда сондата.Ето монтажа. Малко кабеляци които пропуснах. А те са за Еквилайзера.Ето къде и как. Тук е припоен кабела за сигнала от ламбда-та. Уредите реших да са на стойка,направих ги с букси,за да се свалят лесно. малко ще ти е трудно, ако ти се наложи да сменяш гума на пътяС монтажа който е в момента имам достъп до гумата,но за това по нататък в темата.Правих панел за уредите който не ми хареса в последствие,но да ви покажа каква беше идеята. Просто не се получи това което искам. И прибегнах до този вариант. Наложи се малко преправяне. И готово. Да кажа за уредите,подсветката съм свързал към тази която бе за пепелника,съответно светлината им се регулира със тази на цялото тъбло от потенциометъра за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Снимките казват всичко. За распънката ползвах гайки с пластмасови вложки за да не се охлабват. И окачването. Един ден взех та си играх с едно фолио препоръчано от приятел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 И така,състезанията през 2012Бистрица 2012 1-во място СПЛфинал в двубои Ето малко клипове. Награждаване. Състезание Гоце Делчев. 1-во място Полуфинал в двубоите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 И така,доработките за 2013.Модификациите по колата ги правя зимата,понеже зимата колата не се кара,имам друга за това.Ето и промените,Вече 100% изолирано купе и малко доработки по инсталацията. Всичко вън. Да отбележа че колата глътна 6 пакета от тези.http://caraudio-bg.com/Ground-Zero-GZDM-800-G Преди изолацията дъното е почистено и напръскано 2 раце течна гума и шегрен. Ето колко се повдигна колата след разглобяването. Затулвам всички хлабавини с монтажна пяна. Когато се наложат маневри.... Изолацията стига почти до челното стъкло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Припадам... Нямате равни там, в тоя регион! Аз само едно ще запитам и после замлъквам завинаги:Тоя уред, имплементиран баш така: Другия уред е бедна-богата смес.за целта се взема сигнал от ламбда сондата. колко точно ценни показания има, ммм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Ефекта от изолацията не е само заради аудио системата.Има само положителни качества,особено когато колата е черна.А те са,по високи резултати на аудио систематаОбезшумява се купето,шума от пътя и генерацията в купето намаля драстично.По топло зиматаПо хладно лятото.Та да продължа.Мокета така и така бе свален и го почистих обстойно,макар че доста време търсих да си купя чисто черен но така и не намерих. И сглобяване. Централната конзола е с фолио карбон, а конзолата където е скоростния лост бе с доста драскотини и направих и нея с фолио.Макар че скоро ще раскарам всичкото фолио понеже стана банално,но общо взето го ползвам за времянка ,но това ще коментираме като му дойде реда. И така всичко е по местата.Припадам... Нямате равни там, в тоя регион! Аз само едно ще запитам и после замлъквам завинаги:Тоя уред, имплементиран баш така: колко точно ценни показания има, ммм?Не много точни показания,но при мен върши работа.Монтирах го с идеята да ме ориентира когато филтъра ми е за пране,и за целта върши работа,когато филтъра се позадръсти сместа богатее с 2-3 нива по уред,след почистване се нормализира.Иначе е тромав,отчита богата смес изведнъж и то при над 3800 оборота.Продължавам на Аудио вълна.Следващия етап на доработки.http://caraudio-bg.com/Ground-Zero-GZPA1-4000DXII Първи проби и умуване на нов дизайн в багажника. На всичкото отгоре се появи още един усилвател който ще захранва мощнтните предни говорители.http://caraudio-bg.com/Ground-Zero-GZHA-4150XII Ето и изолацията на предните врати.Тя се състои от 2 слоя лепени шахматно един върху друг,за да не съвпадат снадките на 2-та слоя. Ето и отливките за 8 инчовите говорители за вратите.http://caraudio-bg.com/Ground-Zero-GZCF-8-4SPL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Пълна лудница,евала,толкова време и пари може да се отделят само с желание, мания и любов към нещо ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Педалите и те ли са хай-тек обезшумителни,термоизолиращи и противотокови ,или само такива имаше на Илиянци? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване