integrale45 Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 (Редактирано) Така може да си провериш дюзите http://www.vbox7.com/play:d123e168e0 ако работят по същия начин,трябва да ги смениш Редактирано 26 Януари 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Ако са здрави дюзите ,така извадени не трябва грам да пръснат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 направи така че в резервоара да има около 15 литра бензин,трябва да сте двама,запали колата и нека работи на около 1500 оборота,другия човек нека сипе в резервоара 1 литър АТФ ,масло за автоматични скоростни кутии,поддържай оборотите на мотора,качете се в колата и се повозете само на бензин ,не е лошо и малко по бързичко да покарате,Преди това свали моторчето за празен ход ,с две жици му подавай захранване от акумулатора ,с мн чести прекъсвания,пръскай с каквото имаш ВД ,може и с обезмаслител.като не забравяш да прекъсваш захранването и клапана да трака,гледаш маркучите около клапана ,няма добра видимост,особено този който минава под см колектор,на края му има разклонение ,което отива до една тръбичка в см колектор гледаш дали не е скъсано или продупчено,с мултицет замерваш позицията на дросела ,дали има затворена верига при затворен дросел и дали се отваря същата ,като подадеш малко газ ,ако няма верига ,то колата ти не знае че си на празен ход и си мисли че си дал газ,като подадеш пълна газ ,отново трябва да има затворена верига,Направи тези неща и сподели резултата.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rsv Публикувано 9 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Колеги отдавана реших проблема но просто не бях сядал на компютъра . Проблема се реши като регулирах клапата защото наистина беше пропаднала малко след това запалих колата на бензин макар че беше много трудно и отвън аз и подавах газ от дросела направо и в същото време въртях това малкото болче което е между инжекцията и гуфрирания мъркуч , въртях но наляво да я обедня и се усещаше как двигателя започва да работи по равномерно и след като направих близо 2 оборота на болчета колата неможех да я позная . Но сега съм изолирал стъпковото моторче защото много мени оборотите на газ и на бензин като го закача и сега като я запаля сутрин работи на 500 оборота и дори на тези обороти без да подавам газ преминавам от газ на бензин без да трепне мотора камоли да изгасне. И дори на -10 пак си пали на газ и държи 500 оборота и за сега мисля изобщо да не го закачам това стъпково моторче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване