Jump to content

2.3 механичен инжекцион не работи на бензин


rsv

Recommended Posts

Колеги от скоро съм собственик на ауди 100 2.3 133к.с механичен инжекцион с обикновенна газова . Проблема е че откакто съм взел колата не работи на бензин пробвах я всякак но неиска да проработи и днес развих всички тръбички на дюзите до дебитомера и завъртях да паля с надеждата че от там би трябвали да пръсне бензин (помпата се чува че върти има налягане след горивния филтър ) но не излезе грам бензин с изключение на шестата дяза която доколкото знам работи само при студен мотор . къде според вас може да е проблема 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

може да ти е заяла клапата . казваш че е с обикновена газова . доста е чувствителна от към свещи кабели и малкото тоци които има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо имат свещите и кабелите и малкото тоци за това,че няма бензин в инжекциона?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата се движи нормално , пък и аз пробвах да я форсирам на газ и в същия момент да мина на бензин но направо гасне даже и не препуква малко , но според мен проблема е заради това че не дава бензин към инжекторите , днес ми казаха че може да е от регулатора на бензина и ми казаха че регулатора било онова което е хванато за инжекциона с две болчета и влиза една букса в него но аз си мисля че регулатора е това което е вързано към обратния бензин и е закачено и то на филтърната кутия но отделно от дебитомера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 онова което е хванато за инжекциона с две болчета и влиза една букса в него 

Това е регулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовата може има KJ-STOP и да е блокирал.Той спира електронния регулатор на налягане.Помпата работи,но не допуска гориво до дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги да не гадаем на сляпо . просто да надигне гумения маншон от страната на инжекцията и погледне какво има там дали въобще има клапа . колега по това че няма общо свещите и кабелите на моя смотан кош като започне да се замисля да стреля в всмукателния колектор му сменям запалителните свещи и му пресичам мислите за не правилна стрелба на не подходящото място . това и от опит го споделям а не само от учене и четене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали въобще има клапа .

 

 

Клапата се движи нормално

 

Абе да тръгне бензина през дюзите и със сегашните свещи и кабели ще запали щом работи на газ с тях,поне да му се чуе звука на бензин.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега от опит ще те по съветвам да не си губиш времето

тез инжекциони умрът ли  съживяване няма

Ако беше 4 цилиндъра можеше да се преправи на ел. инжекция

:lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами в такъв случаи провери дали се разхожда бензин до вакум регулатоа и дали излиза . и колко излиза по налягане . схващам че не си паднал от небето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега от опит ще те по съветвам да не си губиш времето

тез инжекциони умрът ли  съживяване няма

 

Какъв ти е опита,колко коли с мех инж си се опитал да оправиш и не си могъл?Не сравнявай останалите хора с теб.Проблема може да се окаже някоя дреболия

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Да колена наистина може да е някоя дреболия,но с времето през което не е карана на бензин вече дреболията със сигурност е станала доста голяма

Колега в сервиза съм се опитвал да оправя може би 4 аудита,1 пасат и няколко мерцедеса,няма съживяване ако постигнеш някакъв успех,след час или на другия ден си на старото положение.Вече като дойде в сервиза мех. ин. с проблем  не го взимаме.На някои от аудитата и пасата сложих ел.инжекция и всичко е 6.За да стане по най-лесния начин намираш работеща кола с механичен ижекцион  за донор    :bia:

Редактирано от Kimi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега в сервиза съм се опитвал да оправя може би 4 аудита,1 пасат и няколко мерцедеса

Явно ги разбираш нещата,дай съвет на колегата откъде да започне със съживяването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.За да стане по най-лесния начин намираш работеща кола с механичен ижекцион  за донор

това колега си е най лесния и сигурен вариянт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ги разбираш нещата,дай съвет на колегата откъде да започне със съживяването.

написъл съм кола за донор и да почва да сменява инжекциона

освен ако не му е изгоряла помпата нали :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера развих болта които държи мъркуча към вакум регулатора и доста добре изпръска , но тъй като нямам под ръка такъв мануметър с който да премеря какво налягане прави немога да разбера дали е изправен. И на този електрическия регулатор ако му подам 12в няма ли да сработи , и видях че от другата му страна има някакво болче то за какво е (иначе но намерих читав този ел регулатор за 20лв 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз успях да съживя моя мъртвец.Смених целия инжекцион с друг който не беше в отлично здраве, смених дюзи в комплект с всички пръстени по тях , потенциометър и регулатора на дебита.В момента е без ламбда , нямам и намерение да я сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера развих болта които държи мъркуча към вакум регулатора и доста добре изпръска , но тъй като нямам под ръка такъв мануметър с който да премеря какво налягане прави немога да разбера дали е изправен. И на този електрическия регулатор ако му подам 12в няма ли да сработи , и видях че от другата му страна има някакво болче то за какво е (иначе но намерих читав този ел регулатор за 20лв

В никакъв случай не пипай болта от вътрешната страна на ЕРН (електрически регулатор на налягане). Той е за реглаж и разбуташ ли го няма да можеш да го оправиш. Ако ЕРН-то не пуска бензин към дюзите опитай да запалиш като му разкачиш куплунга. Ако запали значи проблема може да е в ЕРН-то. Замери си бензиновата помпа трябва да прави над 6,2 бара налягане (мери се само на 6-та дюза за старт), ако налягането е по-малко никога няма да запали. Огледай и да не смуче въздух от някъде. По повод това, че механичния инжекцион не може да се оправи, не съм съгласен. Редактирано от mitko7121
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен тоя  ЕРН точно не пускаше никакво гориво след като го смених,направих следното , свалих маншона на дебитомера и изкарах дюзите.Тях ги потопих в 5 буркана от компот. релето за бензиновата помпа го замостих с кламер .Ел дюзата я изключих , да не пълни колектора с бензин.Повдигайки клапата на ръка прекарах доста бензин през дюзите.Бях си купил и други дюзи, тези който капеха и не пръскаха ги подмених.Трябва при много леко повдигната клапа , когато дебита е много малък дюзите да правят лека мъгла гориво, без струйки и капки, и като пуснеш клапата да не пропускат никакво гориво.Това ако го направиш и дюзите тръгнат така както ти писах ,после ще остане само да се настрой. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите и да капят и да шуртят, ако бензин отива до тях при превключване от газ на бензин при 3000+об. колата ще заработи криво ляво. Щом колегата казва, че и при такъв опит колата угасва следователно най-вероятно не стига бензин до дюзите, като проблема може да е във ЕРН-то или помпата. Също ако има проблем в механичния регулатор ЕРН-то пак прекъсва бензина към дюзите. Да пробва да прехвърли на бензин при 3000+об. със разкачен куплунг (букса) на ЕРН-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм ,колега, но при дълго каране на газ , дюзите могат да спекат толкова ,че да не пускат изобщо гориво.Нека пробва с разкачен ЕРН.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод това, че механичния инжекцион не може да се оправи, не съм съгласен.

Съгласен съм,скоро видях как съживиха инжекциона на един мерцедес 124-ка 2000 куб.В крайна сметка се оказа,че клапата е пропаднала /там дебитомера е на обратен принцип в сравнение с този при ауди/,а тя не се регулира от шестограма, от един друг винт,където клапата опира в пластина.

Провери колко по-надолу е клапата,да не е в по ниско положение,отколкото трябва.Доколкото си спомням на клапата на 6А пишеше на клапата 1,9-2,1 мм.Аз като замених инжекциона си от Пасат с мотор 9А,идентичен на 6А,се наложи да настроя с шестограма,като развих половин оборот.Така,че може да се наложи някоя настройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене/аце/проблема беше същия,бензин не идваше на тръбите на инжекторите,а налягане от помпата идваше,проблема се оказа ЕХР,смених го,и се оправи.

П.С само да кажа че покрай проблемите с инжекциона си купих 4 чисто нови инжектора бош,и при проба не пускаха грам гориво,когато са извадени,а сложени на мястото си работеха перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...