sex_niki Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 нормално е на газ се дигат леко и тогава да падат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Не е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 2мм са доста малки дюзи за 1.8Т. Освен ако не са някакви доста бързи и не си на високо налягане де. Какви са ти инжекторите и уредбата ако не е тайна. Както и времената на газовите инжектори на празен ход. Моят опит показва, че е много важно времената на празен ход на газовите инжектори да са достатъчно високи за да работи инжектора в диапазон в който се представя предсказуемо и не твърде високи за да може да храни като настъпиш докрай и надуе турбото. Друго много важно нещо е дължината на маркучите. Трябва да са по 20см МАХ и да са еднакви по дължина. В доста сервизи не го спазват това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 13 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Инжектори baracuda, компютър agis m210. Времената ще ги погледна по-късно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 На книга тези инжектори са бързички, на високо налягане може и да изхранят 150 коня с 2мм дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 23 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Някой да има идеи за тези обороти. На бензин го има явлението, но е мноооого слабо изразено и след 3000об. На газ е по-силно и доста дразни. Пак припомням като сменявам предавките щом натисна съединителя, оборотите се вдигат с около 200-300 и тогава падат, на газ падат по-бавно от на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Колега не претендирам за 100 % успеваемост, но ще ти подхвърля 1 идея ти виж дали ще се прилага и при теб. Джипа на брат ми беше Suzuki Samurai 1.3 с карбуратор. При него също се получаваше това повишаване на оборотите когато е в движение и натисне съединителя. После постепенно падаха до нормалните си (имаше го и това играене на оборотите) и след като смени изпарителя с нов, майстора му каза че му е смазал лостовата система на карбуратора. При работа вече не се виждаше такова покачване на оборотите и оборотите си бяха наред. Бил е правил някакви настройки на газовата. Успехи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 25 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Думата настройки при обикновенна газова уредба не е особенно подходяща. Там по-скоро се регулира 3 винта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Да има мир вкъщи нека да е регулиране, идеята ми беше че при него лостовата система правеше проблем, при теб може да е някъде по веригата от педала на газта до дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 25 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Не е защото на бензин е много по-слабо изразено . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 ако маркучите между газовите инжектори и колектора са дълги си мисля, че може да се получава това нежелано явление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 25 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Значи от инжектора до колектора са 10см. А от инжектора до разпределителя са около 25см. Има отдалечен разпределител защото дюзите са единични. Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 10cm е доста добре, значи не там е проблема.Остава да видиш на 8ми канал с ВАГКОМ средните 2 стойности. Ако не са в норма може да е от настройките на газта. Ако са в норма, нямам идея. До +-5% е супер. До +-10% е приемливо. Над 10% аз бих направил настройка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 25 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 На бензин го бях гледал и беше в нормите +-5%, на газ другата седмица ще го погледна. Междудругото по-напред в темата, бях писал, че ми дава грешка за адаптацията на смесите, след регулировка от страна на майстора грешката я няма, но пък това с оборотите си стой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 1 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Днес сложих един друг Н75 за пробата ей тъй. Имам монтиран бустметър, който 90% не показва вярно, но въпроса ми такъв, че не е важно колко ,а защо точно така отчита. Значи на 2 3 4 ако дам пълна газ от ниски обороти 1700- 800 примерно буста супер бързо се качва и съвсем леко подминава 0,5 бара и маалко по-надолу прави холд. Но ако оборотите са 2500 примерно и дам пълна газ прави 0.4 пик и холд 0,3 (доколкото го виждам). Та Приемаме стойностите за някакви константи и въпроса е защо при различни обороти буста е различен. Тези дни ще върна моя си Н75 да проверя как се държи при подаване на пълна газ от ниски обороти, защото нямам спомен какво налягане показва.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 (Редактирано) Нормално. Турбината ти на колко пиква. Предпологам на около 2100-2200об. Като дадеш газ от 2500об. вече си ги подминал тия обороти. Нали не си мислиш, че ако дадеш пълна газ от 4000об и тя ще направи пик на 5000. Редактирано 2 Март 2014 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 2 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Естествено, че няма да прави пик на 5000, не съм забелязал на колко точно пиква, но казвам, че от 2500 примерно не държи високо налягане. Щом е нормално ОК. Само остава да си поръчам хубав бустметър и да се окаже, че всичките проблеми са били от Н75... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 (Редактирано) Здравейте колеги, вчера покарах включен към компа на газовото и там МАП-а показва ,че турбото на 2-ра прави пик 0,6 бара, но бях сам и беше малко рисковано да продължавам с по-високи скорости, тези дни с помощник ще направя клипче да се види на какви обороти какво налягане прави и да си кажете мнението дали е нормално. И един страничен въпрос има ли логика колата на газ и на бензин да прави различно налягане? Ще споделя малко инфо от ВАГ ком относно проблема, който имам с оборотите, а именно, че като превключвам предавките оборотите се вдигат малко и после падат и на газ падат по-бавно, отколкото на бензин. Доколкото четох и се съветвах с хора реших, че има вероятност проблема да е следните неща, защото се смята, че може да се бъзика аванса:1. Knock sensor-a (датчика за детонациите)2. Датчик разпределителни валове( но тук във форума прочетох, че той не играе роля в определянето на аванса)3. Датчик колянов вал (същата рабтоа и той не определял аванса.)4. Дросел (краен вариант, който не ми се нрави, защото вече сменявах дросел) Ето стойностите от 13,14,15 и 24 канал: Доколкото разбрах, ъгъла на запалването е нормално да е 12 градуса, но другите неща дали са ОК, не знам. Относно разхода по-напред им бяхте писали, колеги, да погледна средните 2 стойности на 8 ми канал, като преди да сложа газовото: Преди: Сега, след като ми е монтиран ГИ: Доста голяма разлика смятан, но не знам какво точно показва тя и възможно ли е от тази разлика да се поражда разход от 16/100 градско със супер спокойно каране. Поздрави! Във връзка с датчика за детонациите, ето един лог фаил от 16-ти канал , при ПХ и при обороти на място: http://http://dox.bg/files/dw?a=8a1321bafb Редактирано 23 Март 2014 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Много ти бедни смесите в движение, а доколкото съм чел, това никак не е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Предполагам, това се дължи на по-малките дюзи, които ми сложиха (2мм), но пък когато бяха 2.2мм разхода беше между 18-20/100... Освен да отида при майстора и да вържем и вагком-а и да следим, но колко км/време е нужно да се кара, за да се сдобие обективна представа за смесите в движение?Не е добре, заради вероятността от детонации? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Или направо да започваме с един авер да я настройваме докато не вкараме нещата в ред... Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Тука някой вещ газаджия трябва да се изкаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 И аз на това се надявамSent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 (Редактирано) Като цяло смесите са ти доста бедни. Трябва да се провери какви са ти газовите времена на празен ход. Ако са над 4.5мс, е хубаво да вдигнеш налягането или да сложиш по-големи дюзи. След което трябва наново да се генерира таблицата с коефициентите без да има резки промени в съседни клетки. За Ланди Ренцо-то с което карам, мога да потвърдя че при газови времена на празен ход от 4.5мс (без работещ компресор на климатроника) само пуснах едно АУТО и получих корекции под 5%. Вярвам, че и другите уредби при добре нагласен хардуер могат се самообучат. Редактирано 25 Март 2014 от ugeorge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 При мен с ланди Рензо корекциите с яко даване на газ са 2% , с по-спокойно каране падат още малко така че си е въпрос на хардуер и добри газаджии за настройка.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване