Jump to content

Няколко проблема при А4 Б5 1.8TQ


Recommended Posts

  • Отговори 180
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

2мм са доста малки дюзи за 1.8Т. Освен ако не са някакви доста бързи и не си на високо налягане де. Какви са ти инжекторите и уредбата ако не е тайна. Както и времената на газовите инжектори на празен ход. Моят опит показва, че е много важно времената на празен ход на газовите инжектори да са достатъчно високи за да работи инжектора в диапазон в който се представя предсказуемо и не твърде високи за да може да храни като настъпиш докрай и надуе турбото. Друго много важно нещо е дължината на маркучите. Трябва да са по 20см МАХ и да са еднакви по дължина. В доста сервизи не го спазват това. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има идеи за тези обороти. На бензин го има явлението, но е мноооого слабо изразено и след 3000об. На газ е по-силно и доста дразни. Пак припомням като сменявам предавките щом натисна съединителя, оборотите се вдигат с около 200-300 и тогава падат, на газ падат по-бавно от на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не претендирам за 100 % успеваемост, но ще ти подхвърля 1 идея ти виж дали ще се прилага и при теб. Джипа на брат ми беше Suzuki Samurai 1.3 с карбуратор. При него също се получаваше това повишаване на оборотите когато е в движение и натисне съединителя. После постепенно падаха до нормалните си (имаше го и това играене на оборотите) и след като смени изпарителя с нов, майстора му каза че му е смазал лостовата система на карбуратора. При работа вече не се виждаше такова покачване на оборотите и оборотите си бяха наред. Бил е правил някакви настройки на газовата. Успехи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Думата настройки при обикновенна газова уредба не е особенно подходяща. Там по-скоро се регулира 3 винта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има мир вкъщи нека да е регулиране, идеята ми беше че при него лостовата система правеше проблем, при теб може да е някъде по веригата от педала на газта до дросела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи от инжектора до колектора са 10см. А от инжектора до разпределителя са около 25см. Има отдалечен разпределител защото дюзите са единични.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10cm е доста добре, значи не там е проблема.
Остава да видиш на 8ми канал с ВАГКОМ средните 2 стойности. Ако не са в норма може да е от настройките на газта. Ако са в норма, нямам идея. До +-5% е супер. До +-10% е приемливо. Над 10% аз бих направил настройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин го бях гледал и беше в нормите +-5%, на газ другата седмица ще го погледна. Междудругото по-напред в темата, бях писал, че ми дава грешка за адаптацията на смесите, след регулировка от страна на майстора грешката я няма, но пък това с оборотите си стой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих един друг Н75 за пробата ей тъй. Имам монтиран бустметър, който 90% не показва вярно, но въпроса ми такъв, че не е важно колко ,а защо точно така отчита. Значи на 2 3 4 ако дам пълна газ от ниски обороти 1700- 800 примерно буста супер бързо се качва и съвсем леко подминава 0,5 бара и маалко по-надолу прави холд. Но ако оборотите са 2500 примерно и дам пълна газ прави 0.4 пик и холд 0,3 (доколкото го виждам). Та Приемаме стойностите за някакви константи и въпроса е защо при различни обороти буста е различен. Тези дни ще върна моя си Н75 да проверя как се държи при подаване на пълна газ от ниски обороти, защото нямам спомен какво налягане показва.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Нормално. Турбината ти на колко пиква. Предпологам на около 2100-2200об. Като дадеш газ от 2500об. вече си ги подминал тия обороти. Нали не си мислиш, че ако дадеш пълна газ от 4000об и тя ще направи пик  на 5000.

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че няма да прави пик на 5000, не съм забелязал на колко точно пиква, но казвам, че от 2500 примерно не държи високо налягане. Щом е нормално ОК. Само остава да си поръчам хубав бустметър и да се окаже, че всичките проблеми са били от Н75...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги, вчера покарах включен към компа на газовото и там МАП-а показва ,че турбото на 2-ра прави пик 0,6 бара, но бях сам и беше малко рисковано да продължавам с по-високи скорости, тези дни с помощник ще направя клипче да се види на какви обороти какво налягане прави и да си кажете мнението дали е нормално. И един страничен въпрос има ли логика колата на газ и на бензин да прави различно налягане?

 

Ще споделя малко инфо от ВАГ ком относно проблема, който имам с оборотите, а именно, че като превключвам предавките оборотите се вдигат малко и после падат и на газ падат по-бавно, отколкото на бензин. Доколкото четох и се съветвах с хора реших, че има вероятност проблема да е следните неща, защото се смята, че може да се бъзика аванса:

1. Knock sensor-a (датчика за детонациите)
2. Датчик разпределителни валове( но тук във форума прочетох, че той не играе роля в определянето на аванса)
3. Датчик колянов вал (същата рабтоа и той не определял аванса.)
4. Дросел (краен вариант, който не ми се нрави, защото вече сменявах дросел)

 

Ето стойностите от 13,14,15 и 24 канал:

 

3.png

2.png

1.png

4.png

 

Доколкото разбрах, ъгъла на запалването е нормално да е 12 градуса, но другите неща дали са ОК, не знам.

 

Относно разхода по-напред им бяхте писали, колеги, да погледна средните 2 стойности на 8 ми канал, като преди да сложа газовото:

 

Преди:

4.jpg

 

Сега, след като ми е монтиран ГИ:

 

sadasd.png

 

Доста голяма разлика смятан, но не знам какво точно показва тя и възможно ли е от тази разлика да се поражда разход от 16/100 градско със супер спокойно каране.

 

Поздрави!

 

Във връзка с датчика за детонациите, ето един лог фаил от 16-ти канал , при ПХ и при обороти на място:

 

http://http://dox.bg/files/dw?a=8a1321bafb

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, това се дължи на по-малките дюзи, които ми сложиха (2мм), но пък когато бяха 2.2мм разхода беше между 18-20/100... Освен да отида при майстора и да вържем и вагком-а и да следим, но колко км/време е нужно да се кара, за да се сдобие обективна представа за смесите в движение?

Не е добре, заради вероятността от детонации?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло смесите са ти доста бедни. Трябва да се провери какви са ти газовите времена на празен ход. Ако са над 4.5мс, е хубаво да вдигнеш налягането или да сложиш по-големи дюзи. След което трябва наново да се генерира таблицата с коефициентите без да има резки промени в съседни клетки. За Ланди Ренцо-то с което карам, мога да потвърдя че при газови времена на празен ход от 4.5мс (без работещ компресор на климатроника) само пуснах едно АУТО и получих корекции под 5%. Вярвам, че и другите уредби при добре нагласен хардуер могат се самообучат.

Редактирано от ugeorge
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен с ланди Рензо корекциите с яко даване на газ са 2% , с по-спокойно каране падат още малко така че си е въпрос на хардуер и добри газаджии за настройка.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...