ole Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 При цена от 1400лв за Ланди не знам защо си дал 1300 за фобос?Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 31 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Значи, имах фобос 4 на тигра 1.4 90коня. Бяха супер големи проблеми с тоя фобос. В последствие се оказва че всичко идва от некадърноста на майстора както при монтажа така и при настройките. От там се отказах от фобос... Агиса ми беше препоръчан като бюджетен избор, с бърз процесор и поддръжка на всички рейки и редуктори и доста коректно автокартографиране за цената си. Бе ми обявена цена за монтажа с инжектори Апис Соло 850лв. При което в деня на монтажа майстора реши да ми направи подарък - инжектори баракуда, като цената си остана 850лв. Прецених, че искам по-евтина система, защото не карам много мах 10 000 на година, а и кола за 1.5к, как да й сложа газова за 1300лв... Доволен съм за сега, ако се окаже, че няма оправия с обороти и разход, което ме съмнява чак тогава ще заклейма тази "евтина" система за НЕкачествена. Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroheat Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 При цена от 1400лв за Ланди не знам защо си дал 1300 за фобос?Sent from my Nexus 4 using TapatalkПреди 2 години, най-евтиния Ланди ми го даваха за 1700лв. Нямах много отзиви за Ланди тогава(освен това, че на един колега му запалиха мерцедеса, багажника при монтажа) и се двоумях м/у двете. Сега след като видях как работи уредбата на Ugeorge, за мен не остава съмнение, че по-доброто е Ланди, независимо от по скъпата си цена. Но човек се учи цял живот. Другата ми уредба ще е Ланди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 27 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Колеги, сега сложих компютъра с чипа който имам. Прави 1 бар пик и 0,8 бара холд. Не знам дали не трябва да е повече, по принцип на какво налягане ги чипват тези мотори? Другото е че след настройките на газ на 5000 об ми забива колата - всеедно прекъсва и се губи връзка с газовия инжекцион... На бензин няма забивания и такива работи, някой с идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 На толкова ли чипват.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 27 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Колега, искаше да кажеш "на толкова ГИ чипват" или "на толкова ЛИ чипват" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 "Ги" чипват исках да кажа Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Има едно замисляне от време на време и на газ и на бензин, като на газ има и едно прекъсване, което вчера се появяваше само във високите, днес и на празен ход започна да го прави... Мисля да върна стоковия сетъп + старите настройки и размери на газовите дюзи, все пак някакви идеи на какво може да се дължи това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 6 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) Здравейте отново колеги, има едно проблемче, което ту се появява ту не... Значи сутрин като запаля колата на студен мотор и като подам газ оборотите падат и колата гасне. Ако поработи малко или успея със съвсееем внимателно натискане на газта да я информирам проблема го няма вече... След като е загряла пак го няма този проблем... Sent from my HTC One using Tapatalk Редактирано 6 Май 2014 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielSTZ Публикувано 18 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 Колеги, сега сложих компютъра с чипа който имам. Прави 1 бар пик и 0,8 бара холд. Не знам дали не трябва да е повече, по принцип на какво налягане ги чипват тези мотори? Другото е че след настройките на газ на 5000 об ми забива колата - всеедно прекъсва и се губи връзка с газовия инжекцион... На бензин няма забивания и такива работи, някой с идеи?Имам същия проблем който описваш.Моята надува до 1.1пик и 0.9 бара холд.При това положение като забие няколко пъти се появява грешка 00561 и колата тръгва да върви като жигула...след чистене на грешката мотора работи отлично известна време.Питах разпитвах за този проблем и ми обясниха, че след чипа изпарителя ми няма достатъчно дебит.Смених го с по голям ( до 240 к.с) и разликата е че сега забива на близо 6000 оборота.Сега ново 20...оказва се , че дюзите ми са бавни.Реших да ги сменя, но уви и тук има едно голямо НО .Стана така, че трябва да сменям компютъра на газта понеже бил стар и неможел да управлява бързите дюзи.Общо взето това е което знам за прекъсването на газ след монтирането на чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 Като се пести при първоначалното слагане на ГИ после така става.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielSTZ Публикувано 18 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 Купих колата с ГИ и след това сложих чипа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miloto_reborn Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 Зависи и от чипа, ако е просто купен готов разни чек суми не излизат на компа на ГИ-то и по някое време бензиновия комп набива грешки за смесите. Оттам идва това гаснене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 Имам същия проблем който описваш.Моята надува до 1.1пик и 0.9 бара холд.При това положение като забие няколко пъти се появява грешка 00561 и колата тръгва да върви като жигула...след чистене на грешката мотора работи отлично известна време.Питах разпитвах за този проблем и ми обясниха, че след чипа изпарителя ми няма достатъчно дебит.Смених го с по голям ( до 240 к.с) и разликата е че сега забива на близо 6000 оборота.Сега ново 20...оказва се , че дюзите ми са бавни.Реших да ги сменя, но уви и тук има едно голямо НО .Стана така, че трябва да сменям компютъра на газта понеже бил стар и неможел да управлява бързите дюзи.Общо взето това е което знам за прекъсването на газ след монтирането на чип.Човече моля те недей да сменяш нищо.....газовата няма да се оправи.....всичките ти преположения са грешни в нито едно от тях не е причината за забиването ...послушай ме.Успех все пакКато се пести при първоначалното слагане на ГИ после така става.Sent from my Nexus 4 using TapatalkТова не е точно така...проблема далеч не идва от газовите който се слагат,повярвай ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 19 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 Колега, според мен трябва някой много внимателно да следи показанията по вагкома и газовата докато караш и докато колата забива. При мен проблема е че газовите времена минават 30мс и тогава компютъра на газовото се предава. Вариантите пред мен са или да сложа по-големи бензинови дюзи за да намаля бензиновите времена, или чипа така да се направи, че след 5к оборота бензиновите да са постоянно отворени. Относно бавните ти дюзи, едва ли проблема е в тях тъй като 80% от колите на газ са с доста бавни дюзи, те просто след определени обороти се отварят и остават отворени, което не е такъв проблем да си храни мотора. Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 Колега, според мен трябва някой много внимателно да следи показанията по вагкома и газовата докато караш и докато колата забива. При мен проблема е че газовите времена минават 30мс и тогава компютъра на газовото се предава. Вариантите пред мен са или да сложа по-големи бензинови дюзи за да намаля бензиновите времена, или чипа така да се направи, че след 5к оборота бензиновите да са постоянно отворени.Относно бавните ти дюзи, едва ли проблема е в тях тъй като 80% от колите на газ са с доста бавни дюзи, те просто след определени обороти се отварят и остават отворени, което не е такъв проблем да си храни мотора.Sent from my HTC One using TapatalkХах,най-после един колега,който знае за какво става въпрос.Всички останали говорят за някакви налягания,за турбини,за 2 сонди в бутлките и т.н.-ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 19 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 Неволята учи колега... И аз от начало се мъчех през форумите да си реша проблема (тогава имах тигра 1.4 90 коня с фобос 4), но докато не започнахме с един авер всеки ден да я човъркаме и да навръзваме случващото се с колата не успяхме да постигнем нищо. Газаджиите дори не искам да ги коментирам, освен главоболия и загуба на пари до нищо друго не ме докараха те.. Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Aко решиш да научиш какво точно се случва(защото виждам че ти е интересно) намини през сервиза,с радост ще бъда полезен.Успех Редактирано 20 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 19 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 Къде се намира? Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielSTZ Публикувано 20 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 Колеги сега като се замисля върху последните няколко поста намирам логика в думите ви!Ще търся решение на проблема без да сменям нищо повече по газовото.От два дни карам само на бензин и мотора пее.Объркан съм относно проблема с газта понеже успоредно с монтирането на моя чип монтирахме и на още една ц5 същия.ГИ на другата ц5 го монтирахме два дни преди това и след като го настроихме няма проблем със забиване както при мен.Сега мисля да разменя чиповете на двете коли да видя дали има разлика между тях, въпреки че съм сигурен че записахме еднакви файлове.Относно съвета за читав газов майстор-определено ще потърся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 Каква марка е ГИ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 20 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 Колеги сега като се замисля върху последните няколко поста намирам логика в думите ви!Ще търся решение на проблема без да сменям нищо повече по газовото.От два дни карам само на бензин и мотора пее.Объркан съм относно проблема с газта понеже успоредно с монтирането на моя чип монтирахме и на още една ц5 същия.ГИ на другата ц5 го монтирахме два дни преди това и след като го настроихме няма проблем със забиване както при мен.Сега мисля да разменя чиповете на двете коли да видя дали има разлика между тях, въпреки че съм сигурен че записахме еднакви файлове.Относно съвета за читав газов майстор-определено ще потърся.Ако размените чиповете на двете коли,на тоята пак ще е зле,а на другата не се знае.Помисли защо?Къде се намира?Sent from my HTC One using TapatalkВиж подписа ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielSTZ Публикувано 20 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 Каква марка е ГИ?Моята е AG centrum досега беше с изпарител zavoli z сега е с shark .Друтата ц5 е с lpg tech и работи идеално.Ако размените чиповете на двете коли,на тоята пак ще е зле,а на другата не се знае.Помисли защо?Виж подписа ми.Предполагам заради неправилните настройки на ГИ?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 Моята е AG centrum ...... Е от тук си теглиш софтуера: http://www.lpgshop.co.uk/lpg-software/Намираш и кабел и си ти. п.п. на 22.06. ела в Трафика да побъбрим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielSTZ Публикувано 20 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Софтуера го изтеглех от сайта на Ауто-газ ,но не успях да се вържа с с компютъра явно заради кабела(от lpj tech).Ще пробвам и този линк който ми прати.Иначе в колко часа на Трафик? Редактирано 20 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване