Jump to content

Няколко проблема при А4 Б5 1.8TQ


Recommended Posts

  • Отговори 180
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи, имах фобос 4 на тигра 1.4 90коня. Бяха супер големи проблеми с тоя фобос. В последствие се оказва че всичко идва от некадърноста на майстора както при монтажа така и при настройките. От там се отказах от фобос... Агиса ми беше препоръчан като бюджетен избор, с бърз процесор и поддръжка на всички рейки и редуктори и доста коректно автокартографиране за цената си. Бе ми обявена цена за монтажа с инжектори Апис Соло 850лв. При което в деня на монтажа майстора реши да ми направи подарък - инжектори баракуда, като цената си остана 850лв. Прецених, че искам по-евтина система, защото не карам много мах 10 000 на година, а и кола за 1.5к, как да й сложа газова за 1300лв... Доволен съм за сега, ако се окаже, че няма оправия с обороти и разход, което ме съмнява чак тогава ще заклейма тази "евтина" система за НЕкачествена.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При цена от 1400лв за Ланди не знам защо си дал 1300 за фобос?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Преди 2 години, най-евтиния Ланди ми го даваха за 1700лв. Нямах много отзиви за Ланди тогава(освен това, че на един колега му запалиха мерцедеса, багажника при монтажа) и се двоумях м/у двете. Сега след като видях как работи уредбата на Ugeorge, за мен не остава съмнение, че по-доброто е Ланди, независимо от по скъпата си цена. Но човек се учи цял живот. Другата ми уредба ще е Ланди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги, сега сложих компютъра с чипа който имам. Прави 1 бар пик и 0,8 бара холд. Не знам дали не трябва да е повече, по принцип на какво налягане ги чипват тези мотори? Другото е че след настройките на газ на 5000 об ми забива колата - всеедно прекъсва и се губи връзка с газовия инжекцион... На бензин няма забивания и такива работи, някой с идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно замисляне от време на време и на газ и на бензин, като на газ има и едно прекъсване, което вчера се появяваше само във високите, днес и на празен ход започна да го прави... Мисля да върна стоковия сетъп + старите настройки и размери на газовите дюзи, все пак някакви идеи на какво може да се дължи това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Здравейте отново колеги, има едно проблемче, което ту се появява ту не... Значи сутрин като запаля колата на студен мотор и като подам газ оборотите падат и колата гасне. Ако поработи малко или успея със съвсееем внимателно натискане на газта да я информирам проблема го няма вече... След като е загряла пак го няма този проблем...

Sent from my HTC One using Tapatalk

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, сега сложих компютъра с чипа който имам. Прави 1 бар пик и 0,8 бара холд. Не знам дали не трябва да е повече, по принцип на какво налягане ги чипват тези мотори? Другото е че след настройките на газ на 5000 об ми забива колата - всеедно прекъсва и се губи връзка с газовия инжекцион... На бензин няма забивания и такива работи, някой с идеи?

Имам същия проблем който описваш.Моята надува до 1.1пик и 0.9 бара холд.При това положение като забие няколко пъти се появява грешка 00561 и колата тръгва да върви като жигула...след чистене на грешката мотора работи отлично известна време.Питах разпитвах за този проблем и ми обясниха, че след чипа изпарителя ми няма достатъчно дебит.Смених го с по голям ( до 240 к.с) и разликата е че сега забива на близо 6000 оборота.Сега ново 20...оказва се , че дюзите ми са бавни.Реших да ги сменя, но уви и тук има едно голямо НО .Стана така, че трябва да сменям компютъра на газта понеже бил стар и неможел да управлява бързите дюзи.Общо взето това е което знам за прекъсването на газ след монтирането на чип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи и от чипа, ако е просто купен готов разни чек суми не излизат на компа на ГИ-то и по някое време бензиновия комп набива грешки за смесите. Оттам идва това гаснене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем който описваш.Моята надува до 1.1пик и 0.9 бара холд.При това положение като забие няколко пъти се появява грешка 00561 и колата тръгва да върви като жигула...след чистене на грешката мотора работи отлично известна време.Питах разпитвах за този проблем и ми обясниха, че след чипа изпарителя ми няма достатъчно дебит.Смених го с по голям ( до 240 к.с) и разликата е че сега забива на близо 6000 оборота.Сега ново 20...оказва се , че дюзите ми са бавни.Реших да ги сменя, но уви и тук има едно голямо НО .Стана така, че трябва да сменям компютъра на газта понеже бил стар и неможел да управлява бързите дюзи.Общо взето това е което знам за прекъсването на газ след монтирането на чип.

Човече моля те недей да сменяш нищо.....газовата няма да се оправи.....всичките ти преположения са грешни в нито едно от тях не е причината за забиването ...послушай ме.Успех все пак

Като се пести при първоначалното слагане на ГИ после така става.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Това не е точно така...проблема далеч не идва от газовите който се слагат,повярвай ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, според мен трябва някой много внимателно да следи показанията по вагкома и газовата докато караш и докато колата забива. При мен проблема е че газовите времена минават 30мс и тогава компютъра на газовото се предава. Вариантите пред мен са или да сложа по-големи бензинови дюзи за да намаля бензиновите времена, или чипа така да се направи, че след 5к оборота бензиновите да са постоянно отворени.

Относно бавните ти дюзи, едва ли проблема е в тях тъй като 80% от колите на газ са с доста бавни дюзи, те просто след определени обороти се отварят и остават отворени, което не е такъв проблем да си храни мотора.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, според мен трябва някой много внимателно да следи показанията по вагкома и газовата докато караш и докато колата забива. При мен проблема е че газовите времена минават 30мс и тогава компютъра на газовото се предава. Вариантите пред мен са или да сложа по-големи бензинови дюзи за да намаля бензиновите времена, или чипа така да се направи, че след 5к оборота бензиновите да са постоянно отворени.

Относно бавните ти дюзи, едва ли проблема е в тях тъй като 80% от колите на газ са с доста бавни дюзи, те просто след определени обороти се отварят и остават отворени, което не е такъв проблем да си храни мотора.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Хах,най-после един колега,който знае за какво става въпрос.Всички останали говорят за някакви налягания,за турбини,за 2 сонди в бутлките и т.н.-ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неволята учи колега... И аз от начало се мъчех през форумите да си реша проблема (тогава имах тигра 1.4 90 коня с фобос 4), но докато не започнахме с един авер всеки ден да я човъркаме и да навръзваме случващото се с колата не успяхме да постигнем нищо. Газаджиите дори не искам да ги коментирам, освен главоболия и загуба на пари до нищо друго не ме докараха те..

Sent from my HTC One using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Aко решиш да научиш какво точно се случва(защото виждам че ти е интересно) намини през сервиза,с радост ще бъда полезен.Успех

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сега като се замисля върху последните няколко поста намирам логика в думите ви!Ще търся решение на проблема без да сменям нищо повече по газовото.От два дни карам само на бензин и мотора пее.Объркан съм относно проблема с газта понеже успоредно с монтирането на моя чип монтирахме и на още една ц5 същия.ГИ на другата ц5 го монтирахме два дни преди това и след като го настроихме няма проблем със забиване както при мен.Сега мисля да разменя чиповете на двете коли да видя дали има разлика между тях, въпреки че съм сигурен че записахме еднакви файлове.Относно съвета за читав газов майстор-определено ще потърся.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сега като се замисля върху последните няколко поста намирам логика в думите ви!Ще търся решение на проблема без да сменям нищо повече по газовото.От два дни карам само на бензин и мотора пее.Объркан съм относно проблема с газта понеже успоредно с монтирането на моя чип монтирахме и на още една ц5 същия.ГИ на другата ц5 го монтирахме два дни преди това и след като го настроихме няма проблем със забиване както при мен.Сега мисля да разменя чиповете на двете коли да видя дали има разлика между тях, въпреки че съм сигурен че записахме еднакви файлове.Относно съвета за читав газов майстор-определено ще потърся.

Ако размените чиповете на двете коли,на тоята пак ще е зле,а на другата не се знае.Помисли защо?

Къде се намира?

Sent from my HTC One using Tapatalk

Виж подписа ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка е ГИ?

Моята е AG centrum досега беше с изпарител zavoli z сега е с shark .Друтата ц5 е с lpg tech и работи идеално.

Ако размените чиповете на двете коли,на тоята пак ще е зле,а на другата не се знае.Помисли защо?

Виж подписа ми.

Предполагам заради неправилните настройки на ГИ?!?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е AG centrum ...

...

 

Е от тук си теглиш софтуера: http://www.lpgshop.co.uk/lpg-software/

Намираш и кабел и си ти.

 

п.п. на 22.06. ела в Трафика да побъбрим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Софтуера го изтеглех от сайта на Ауто-газ ,но не успях да се вържа с с компютъра явно заради кабела(от lpj tech).Ще пробвам и този линк който ми прати.

Иначе в колко часа на Трафик?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...