Jump to content

Еднозонов климатроник > Двузонов климатроник??


ivoj

Recommended Posts

Цитиране на предходен пост!

Какво друго можеш да разбереш от написаното от мен в началото на темата ???

:huh: на шофьора температурата да е една ,а на пасажера до него да е друга!!!Накратко казано да има две врътки за температурата

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се обиждай, нямах това предвид.

На въпроса,смяна на охлюва за обдухване/трябва да има разделни ръкави за въздуха/,смяна на контролния модул с двуканално зониране и отчитане на температурата,поставяне на тем.сензор до пасажерската седалка, който е с обратна връзка до контролния модул за да намали силата на духане при достигането.Прекодиране и адаптация на системата.

От А6 4F би трябвало всичко да си пастне точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата за бързия отговор :dance: . Дали има някъде описано по-подробно тази интервенция?

post-7876-0-46678500-1390467054_thumb.jp

Редактирано от ivoj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да се меся, но понеже последните ми три коли са с двузонов климатроник, стигнах до заключението, че тази "екстра" не работи както би трябвало да работи. Уж до 5 градуса разлика поддържа, дрън-дрън. Ако стига до 1-2 градуса, пак добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

т.е. според теб ако колата е без задния климатик, не е драма?

Питам, щото една ме спира да я взема точно това ... и че е черен мат отвън вместо хром.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Ако говорим за Q7, там има или двузонов или четиризонов климатроник, не знам кое визираш под "заден" климатик. Аз говорех за ляво/дясно, т.е. двузонов. Мерцедес примерно имат ляво/дясно и отзад, сигурно се води тризонов.

Черния мат зависи от колата, постни някоя снимка, ако искаш мнение :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с четиризонов,развали се при поредния ъпдейт/преди това си работеше нормално/ и на дилъра отне над 20дни за поправка.

не бе голяма загуба че не работеше, така че...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за кола, при която липсва задния климатик за задните 2 зони, т.е. колата е 2 зонова вместо 4 зонова.

Снимки ... оркашварз с външния черен пакет, който върви с еслайна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен двузоновия климатроник си е една много добра екстра.Вече едва ли ще имам кола без нея. естествено когато се возя сам е малко дразнещо да регулирам и двете зони постоянно, но вече следващите модели имат опция за синхронизация. Винаги когато се возя с жената и го правя на нея да духа топло, а на мен хладко или студено. и съм забелязал че потдържа разлика поне от 7 градуса. като мога да го направя напълно студено на мен и осезаемо топло за пасажера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел, 7 градуса може да поддържа ако изолираш двете седалки с гипсокартон. Повече от 5 по официална спецификация не съм виждал, значи смятай 3-4. Което е напълно достатъчно всъщност, 7 градуса разлика за да им е комфортно трябва единия от двамата да е с температура. Мисълта ми е, че независимо какво показва дисплея, реалността е друга :)

 

Пробвал ли си да задържиш натиснат бутона на шофьорската зона за 2-3 секунди? При мен така синхронизира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление така се синхронизира на по-новите. моята каляска е дърта и при нея го няма. а за градусите си напълно прав. аз говоря за температура на струята която излиза от въздуховодите. в смисъл че от моята страна може да духа доста студено а от другата топло. иначе за темп. в купето си прав. няма как да направи разлика повече от 3-4 градуса. но това се усеща много добре даже. а иначе за мен е нормална темп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то това е най малкият проблем колега. За мен лично по големия е че трябва да се свали цялото арматурно табло на колата, после да се източи фреона, да се махне цялата инсталация за парно-климатик. да се подмени с такава която е разделена на две зони, да се посади в колата и после да се насади таблото върху нея. лично аз не бих причинил такова нещо на толкова нова кола. Никога няма да бъде същата колата. и кефа от двете зони ще бъде помрачен от много малки несъответствия и дойскусурявания по захващането на парното, таблото  и звуците който ще издават по родните дупки.  Виж кола която е само с климатик лесно се преправя да е с климатроник, като може дори да не се сваля таблото. но еднозонов, двузонов е друга бира. Ако има същия модел кола с двузонов и се вземе и пасне директно-да. но помисли от каква кола ще вземеш двузоново парно. а4 а6 а8 Кю7 . незнам кое ще пасне

ето малко снимки какво трябва да стане с колата и какво трябва да се смени. неса от такава кола, но просто да добиеш представа за разглобяването.

 

http://www.tinsmithtech.com/graphics/clima_10.jpg

 

http://www.tinsmithtech.com/graphics/clima_5.jpg

 

ето това трябва да махнеш от твоята кола и да сложиш друго двузоново.

 

http://www.tinsmithtech.com/graphics/clima_9.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как стоят нещата със задния климатик? Пак ли има цяла отделна инсталация,или се използва съществуваща и само се добавя контролния модул?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм правил коли със заден климатроник. бусовете и ванчетата и джипките който имат  задно парно си е съвсем отделно. отделно радиаторче, отделно моторче и всичко останало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...