ivoj Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Автомобила/Audi Q5 R8 2010г./ е с нормален климатроник.Можели да се направи с двузонов климатроник и как е възможно ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 22 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 какво представлява според теб двузонов климатроник,питам за да мога да ти дам точен отговор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoj Публикувано 22 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Какво друго можеш да разбереш от написаното от мен в началото на темата ??? на шофьора температурата да е една ,а на пасажера до него да е друга!!!Накратко казано да има две врътки за температурата Редактирано 23 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 22 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 не се обиждай, нямах това предвид.На въпроса,смяна на охлюва за обдухване/трябва да има разделни ръкави за въздуха/,смяна на контролния модул с двуканално зониране и отчитане на температурата,поставяне на тем.сензор до пасажерската седалка, който е с обратна връзка до контролния модул за да намали силата на духане при достигането.Прекодиране и адаптация на системата.От А6 4F би трябвало всичко да си пастне точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoj Публикувано 23 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 (Редактирано) Благодаря на колегата за бързия отговор . Дали има някъде описано по-подробно тази интервенция? Редактирано 23 Януари 2014 от ivoj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Не искам да се меся, но понеже последните ми три коли са с двузонов климатроник, стигнах до заключението, че тази "екстра" не работи както би трябвало да работи. Уж до 5 градуса разлика поддържа, дрън-дрън. Ако стига до 1-2 градуса, пак добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 т.е. според теб ако колата е без задния климатик, не е драма?Питам, щото една ме спира да я взема точно това ... и че е черен мат отвън вместо хром. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 24 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ако говорим за Q7, там има или двузонов или четиризонов климатроник, не знам кое визираш под "заден" климатик. Аз говорех за ляво/дясно, т.е. двузонов. Мерцедес примерно имат ляво/дясно и отзад, сигурно се води тризонов.Черния мат зависи от колата, постни някоя снимка, ако искаш мнение Редактирано 24 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 24 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2014 аз съм с четиризонов,развали се при поредния ъпдейт/преди това си работеше нормално/ и на дилъра отне над 20дни за поправка.не бе голяма загуба че не работеше, така че... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 24 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2014 Говоря за кола, при която липсва задния климатик за задните 2 зони, т.е. колата е 2 зонова вместо 4 зонова.Снимки ... оркашварз с външния черен пакет, който върви с еслайна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 24 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2014 за мен двузоновия климатроник си е една много добра екстра.Вече едва ли ще имам кола без нея. естествено когато се возя сам е малко дразнещо да регулирам и двете зони постоянно, но вече следващите модели имат опция за синхронизация. Винаги когато се возя с жената и го правя на нея да духа топло, а на мен хладко или студено. и съм забелязал че потдържа разлика поне от 7 градуса. като мога да го направя напълно студено на мен и осезаемо топло за пасажера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Приятел, 7 градуса може да поддържа ако изолираш двете седалки с гипсокартон. Повече от 5 по официална спецификация не съм виждал, значи смятай 3-4. Което е напълно достатъчно всъщност, 7 градуса разлика за да им е комфортно трябва единия от двамата да е с температура. Мисълта ми е, че независимо какво показва дисплея, реалността е друга Пробвал ли си да задържиш натиснат бутона на шофьорската зона за 2-3 секунди? При мен така синхронизира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 за съжаление така се синхронизира на по-новите. моята каляска е дърта и при нея го няма. а за градусите си напълно прав. аз говоря за температура на струята която излиза от въздуховодите. в смисъл че от моята страна може да духа доста студено а от другата топло. иначе за темп. в купето си прав. няма как да направи разлика повече от 3-4 градуса. но това се усеща много добре даже. а иначе за мен е нормална темп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoj Публикувано 27 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Това намерих в e-Bay: Дали ще стане/мисля че има въпросният термометър в него/ Какво мислите??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 то това е най малкият проблем колега. За мен лично по големия е че трябва да се свали цялото арматурно табло на колата, после да се източи фреона, да се махне цялата инсталация за парно-климатик. да се подмени с такава която е разделена на две зони, да се посади в колата и после да се насади таблото върху нея. лично аз не бих причинил такова нещо на толкова нова кола. Никога няма да бъде същата колата. и кефа от двете зони ще бъде помрачен от много малки несъответствия и дойскусурявания по захващането на парното, таблото и звуците който ще издават по родните дупки. Виж кола която е само с климатик лесно се преправя да е с климатроник, като може дори да не се сваля таблото. но еднозонов, двузонов е друга бира. Ако има същия модел кола с двузонов и се вземе и пасне директно-да. но помисли от каква кола ще вземеш двузоново парно. а4 а6 а8 Кю7 . незнам кое ще паснеето малко снимки какво трябва да стане с колата и какво трябва да се смени. неса от такава кола, но просто да добиеш представа за разглобяването. http://www.tinsmithtech.com/graphics/clima_10.jpg http://www.tinsmithtech.com/graphics/clima_5.jpg ето това трябва да махнеш от твоята кола и да сложиш друго двузоново. http://www.tinsmithtech.com/graphics/clima_9.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 А как стоят нещата със задния климатик? Пак ли има цяла отделна инсталация,или се използва съществуваща и само се добавя контролния модул? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoj Публикувано 30 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Благодаря на колегата toshkov81 !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 не съм правил коли със заден климатроник. бусовете и ванчетата и джипките който имат задно парно си е съвсем отделно. отделно радиаторче, отделно моторче и всичко останало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване