Jump to content

задна чистачка


olmo

Recommended Posts

Задната ми чистачка работи на интервали. Разглобих я сравнително чисто беше отвътре. Когато работи дюзата която пръска се върти с чистачката.

На втората снимка капачката в която се подава течността за измиване има медна ос която е чупена и парче от нея седи в оста която се върти, от външния край чукнах медната ос, но края само се подби.

Как да извадя оста която остана в желязната тръба?

 

Има такива китове които се продават http://www.ecstuning.com/ES453862/

някъде в бг има ли на разумна цена?

post-71163-0-40198400-1390681770_thumb.j

post-71163-0-24119900-1390681787_thumb.j

Редактирано от olmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че само оригинални се продават и са около 70-80 лв. Трябва да имаш номера на двигателчето, защото за някой се продават китове, а за други не.

Иначе аз съм от две години с решение като от линка и работи добре. Като се сетя пръскам при дюзата с ВД или нещо подобно. Също имам проблем с работа на пресекулки, но е само при температура под -3° и мисля, че е спойка в мотора. Отвори капачето от другата страна и виж там как е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята работи на пресекулки при първо включване. След 5-7 хода постепенно се оправя. Пръска си както трябва.

Все си мислех, че нещо механично я спира. Не бях се замислял за спойка. Кое те навежда на мисълта, че е от това. Преди да я разглобиш за тръбичката пак така ли работеше?

От време на време и аз я пръскам с ВД, но ефект няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта от както съм я взел работи на пресекулки, много ме дразни, затова започнах като смазах много добре с грес зъбчатките, почистих колектора на мотора и махнах тази гадна тръба в оста и пусна не работи на интервали.

Колега каква точно пластмасова тръба си използвал, залепил ли си я за медната тръба, разпробивал ли си тръбата с бормашина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз елиминирах цялата медна тръба с една пластмасова от Опел Астра F 1.6 C16NZ. Това май е на-разпространения двигател... Синя, намира се между дросела и кутията на въздушния филтър. Пасна долу на външен диаметър в Г-то и вътре идеално се наби пръскалката. Направо мечта :)

Според мен е спойка, защото много зависи от температурата: когато е положителна няма проблем; падне ли под -2 прекъсва. Мисля, че няма реле отпред, а е вградено в мотора. Не ми се сваля кората и си карам така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта от както съм я взел работи на пресекулки, много ме дразни, затова започнах като смазах много добре с грес зъбчатките, почистих колектора на мотора и махнах тази гадна тръба в оста и пусна не работи на интервали.

Колега каква точно пластмасова тръба си използвал, залепил ли си я за медната тръба, разпробивал ли си тръбата с бормашина?

  След всичко което си направил оправи ли се?

 

Аз елиминирах цялата медна тръба с една пластмасова от Опел Астра F 1.6 C16NZ. Това май е на-разпространения двигател... Синя, намира се между дросела и кутията на въздушния филтър. Пасна долу на външен диаметър в Г-то и вътре идеално се наби пръскалката. Направо мечта :)

Според мен е спойка, защото много зависи от температурата: когато е положителна няма проблем; падне ли под -2 прекъсва. Мисля, че няма реле отпред, а е вградено в мотора. Не ми се сваля кората и си карам така

  Знам я тая тръбичка. Карал съм такава астра. И аз съм забелязъл, че зимата пресекулките са повече и по-чести.

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Не съм го монтирал още, част от медната тръба се заклини и не излиза-ще разпробивам, тествах го без тръба и идеално смазано и не правеше пресекулки.

Между другото същия модул го монтират и на шкода фабия и тамошния форум също изразяват задоволство.

Моето мнение е че пресекулките са от заклинила тръба и изветряла грес на запчатките пробвай само със смазване защото ако се захванеш с тънката тръба ще загубиш доста време. Принципа на чистачките е елементарно прост и не разбирам, защо са монтирали и платка.

C16NZ го знам не е някаква луда бегачка, но за сметка на това е ефтин и надежден

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам и аз, моята задна чистачкапри включване не работи на интервали, а само постоянно .От къде да започна да търся проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също работи на интервали, независимо дали е лято или зима. Мисля си че е от механиката която товари двигателчето, а което съответно си има термозащита и спира. Не съм го отварял още поради липса на време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ваденето става със свредло и дрелка с подходящото свредло и леко придърпване или дълга рапида - навиваш малко, дърпаш, навиваш пак и накрая се предава цялото парче. Тръбичката може да се замени с елемент от телескопична антена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам и аз, моята задна чистачкапри включване не работи на интервали, а само постоянно .От къде да започна да търся проблема?

В мотора има прекъсвач за крайно/начално положение. Намери схема с цветовете на жиците, провери дали не е скъсана при пантите на багажника, свали мотора и виж какво е положението в него. Контактора е в зъбчатката на оста

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

монтирах с тръба от система за кръв, смазани зъбчатки няма накъсване. Като си намеря тънка метална тръба ще я сменя.

Накъсването се получава от защитата по ток на двигателя, затрудненото движение на оста дига тока и електрониката спира и се полуава накъсано движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам същия проблем със задната чистачка но има и др проблем не иска да пръска.помпата в казанчето се чува че работи и праска някъде.Оказа се че пръска някъде и започва да капи долу в гредата.Кажете ми как да стигна до тръбичката за видя от къде тече.

Аудито е 99г. 1.8Т и е с едно казанче за отпред и отзад .Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбичката има снадка веднага след като влезе в купето. Горе до шофьорските крака. Обикновенно от там се вади и теква. Горе над педалите в ляво. Тръбичките са две. Едната е за вакуума на централното другата за задната чистачика. Забравих, коя как изглежда. След това вървят по прага назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората се сваля като отвиеш три болта при бушоните отстрани на таблото и два болта от двете страни на волана и да не забравиш да откачиш буксите на плафона за краката че се чупи доста лесно и този за копчето за ел фаровете и си готов.

Редактирано от petko764
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги чистачката стана даже не се наложи да свалям корите горе само долу в ляво където стои крака има една кора на 2 винтчета и проблема се появи Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...