ivelin_1976 Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 (Редактирано) Колеги, сменям вече трети клапан за налягането в резервоара /който е закачен за капака на въздушния филтър/. Един, два дни всичко е нормално, трака си равномерно, но след това на моменти или спира или започва да трака мноооого бързо. В следствие на което, започва едно съскане от капачката на резервоара. Къде по трасето според вас може да е проблема? Редактирано 28 Януари 2014 от ivelin_1976 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Прочети тази тема,може да ти е полезна http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=151857&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 от страната на пасажера ,в под калника и ма черна кутия ,канистер филтър,запушен е ,през него минават бензиновите опари за изгаряне дозирани през стабилизатора който чуваш да цъка или трака ,от там и налягането в резерервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 28 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Жив и здрав да си още тези дни ще го сменя. Редактирано 28 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 28 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Някаква идея каква му е цената на този филтър и от къде може да се поръча, че нещо не го откривам в нета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 става с чистене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 или "байпасване" ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Винаги съм се чудел каква му е идеята на този филтър. Вътре е пълен с нещо което прилича на въглен. А и като го разкараш, май нищо не се променя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 екология и оптимизиране на празен ход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 За изпаренията от резервоара ясно,но филтъра каква работа върши?Какво пречиства? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 това което не се изгори излиза в атмосферата ,има къс маркуч на изхода ,който е завит под купето,и това което не изгаря минава през филтъра -канистера и в атмосферата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Ясно. Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 (Редактирано) допълнение,лятото бензина се изпарява,има клапан който е нормално отворен,тогава когато колата не работи ,парите ,през канистера и навън,запалиш ли мотора ,газовете за изгаряне Редактирано 28 Януари 2014 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 20 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Дойде време да го видя прословутия филтър и се сблъсках със следните проблеми: Вижда ми се като капсулован, как да го отворя? Виждат се на две места снадки, но нямам идея как да ги отворя. Въртях и дърпах тръбичките в горния му край но не помръдват!? Успях да сваля само клапана, който е от долна страна, който би трябвало да пропуска въздух само в едната посока. Имаше малко мизерии, но в общи линии беше добре. Как се разглобява тази пущина??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Не се разглпбява ,просто чистиш отворите ,особено долния,фин пясък,ползвай компресор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vidin Hristov Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 След почистването на долния отвор на филтъра спря съскането от капачката на резервоара и тета на бензин. Според мен филтъра абсорбира бензиновите пари и когато се повишат оборотите през него минава въздух в обратна посока и така абсорбираните бензинови пари отиват във всмукателния колектор. Като е запушен долния отвор няма от къде да влезе въздух и дърпа от резервоара. Прави вакуум там, а на свободен ход продължава да набива пари във филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване