Jump to content

Налягане в резервоара


ivelin_1976

Recommended Posts

Колеги, сменям вече трети клапан за налягането в резервоара /който е закачен за капака на въздушния филтър/. Един, два дни всичко е нормално, трака си равномерно, но след това на моменти или спира или започва да трака мноооого бързо. В следствие на което, започва едно съскане от капачката на резервоара. Къде по трасето според вас може да е проблема?

Редактирано от ivelin_1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от страната на пасажера ,в под калника и ма черна кутия ,канистер филтър,запушен е ,през него минават бензиновите опари за изгаряне дозирани през стабилизатора който чуваш да цъка или трака ,от там и налягането в резерервоара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Жив и здрав да си :flehan: още тези дни ще го сменя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква идея каква му е цената на този филтър и от къде може да се поръча, че нещо не го откривам в нета? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм се чудел каква му е идеята на този филтър. Вътре е пълен с нещо което прилича на въглен. А и като го разкараш, май нищо не се променя. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това което не се изгори излиза в атмосферата ,има  къс маркуч на изхода ,който е завит под купето,и това което не изгаря минава през филтъра -канистера и в атмосферата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

допълнение,лятото бензина се изпарява,има клапан който е  нормално отворен,тогава когато колата не работи ,парите ,през канистера и навън,запалиш ли мотора ,газовете за изгаряне

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Дойде време да го видя прословутия филтър и се сблъсках със следните проблеми: Вижда ми се като капсулован, как да го отворя? Виждат се на две места снадки, но нямам идея как да ги отворя. Въртях и дърпах тръбичките в горния му край но не помръдват!? Успях да сваля само клапана, който е от долна страна, който би трябвало да пропуска въздух само в едната посока. Имаше малко мизерии, но в общи линии беше добре. Как се разглобява тази пущина???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

След почистването на долния отвор на филтъра спря съскането от капачката на резервоара и тета на бензин. Според мен филтъра абсорбира бензиновите пари и когато се повишат оборотите през него минава въздух в обратна посока и така абсорбираните бензинови пари отиват във всмукателния колектор. Като е запушен долния отвор няма от къде да влезе въздух и дърпа от резервоара. Прави вакуум там, а на свободен ход продължава да набива пари във филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...