dobatavision Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 Колеги каква е разлика между тези мотори ?Освен годината и конските сили ? Кой е най-надеждния ... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 (Редактирано) AGR е с турбо с wastegate /мисля че K03/ докато другите 2 са с турбо с променлива геометрия. Предполагам, че има разлика и в разпръсквачите на дюзите и софтуера разбира се... ALH май също е с променлива геометрия... Редактирано 3 Февруари 2014 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 4 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Кое е по-надеждно и евтино за подръжка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Еднакви са за поддръжка. Редактирано 4 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Само ако вземе с турбина с променлива геометрия , може да му се налага да я чисти, което си е един вид разход. Не че е кой знае какъв , но се случва особено с нашите "хубави горива". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 4 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Мерси колеги ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 ALH-турбо с променлива геометрия-90 коня.На градско голям процент се задръства.Оправя се с чистене.По приятен за каране от AGR мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 (Редактирано) тоз мотор 90к с обикновена турбина рядко ще го намериш.Пък и е за по спокойно каране.На голф 4 го има но на А3 не знам дали се монтира.С по новата турбина моторите са "по рано събуждащи се ,т.е тягата на мотора се появява в по ниските обороти а не около 2000-2200 об/м.Еднаква им е подръжката. Е както казаха и колегите имаш си една турбина за наглеждане. Редактирано 5 Февруари 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 6 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 (Редактирано) Мерси за информацията !На Skoda Octavia 2000-2003г. съм се нагледал за това питам с кой мотор да търся ... в крайна сметка няма чак такова значение .А на 110к.с. каква е разликата с тези от 90к.с. ? Редактирано 6 Февруари 2014 от dobatavision Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Разлика между 90 и 110 коня има в турбо,дюзи,софтуер.ALH мотор 90 коня,мисля има същото турбо като на 110 коньовата версия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoboy Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Разлика в турбините м/у 90 и 110 коня няма ! Независимо с променлива геометрия са или не. Разликите са в разпръсквачите(не дюзите) и софта Редактирано 19 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Разлика в турбините м/у 90 и 110 коня няма !Ами аз имам каране на 1.9 TDI-ALH на Толедо и AGR на Кордоба-все Сеати и все 90 коня.На първото е с турбо с променливата геометрия на лопатките-профилактика при мене 1 път,а на второто е с wastegate турбо.Разлика няма викаш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoboy Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Конструктивно погледнато естевстено че имат, говоря в надуване и капацитет на мощност(нали затова се пита в темата). Ти имаш каране, аз имам разглобяване, правене, надуване и над 150 000км опит само с такива турбини. От 90 и 110 разликата е само в геометрията, дано сега си ме разбрал правилно Редактирано 19 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Да колега прав си-аз само карам и мастора ми пипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VaLy0 Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 Цитиране на предходен пост!Разлика в турбините м/у 90 и 110 коня няма ! Независимо с променлива геометрия са или не. Разликите са в разпръсквачите(не дюзите) и софта Не само разпръсквачите, и в самите дюзи има разлика (на колко бара отварят) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване