MMA_BS Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) Искам да попитам къде е максимума на щеката и минимума защото на моята не пише ,а другия собственик е направил една чарта на ръка а не знам дали е правилно тази чарта ,дали е макс не знам кажете ми какво е разстоянието от долната част на щеката нагоре колко е разстоянието до макс и мин или ако може снимка на щека която показва да видя на око най добре ? Редактирано 9 Февруари 2014 от MMA_BS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 http://forums.tdiclub.com/showpost.php?s=c6af74b6a7dc3e9c5b19ac9efcf6e8ab&p=3952772&postcount=20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) По средата на грапавата област/като пиличка където е/. Долната част на щеката/вдясно на снимката/ е грапавото. Ето Редактирано 9 Февруари 2014 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 9 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Ако виждате и аз имам грапаво над него още толкова разстояние ми е направена една черта и аз до нея мисля че е максимума какво ще ме посъветвате това грапавото под него и над него оригинално има черти това ли ще е мин и макс ако е така аз от лятото до сега меря по таз чарта която е направено на ръка ....??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) Ако маслото ти е до чертата веднага източвай. Иначе ако нямаш това, щеката ще ти влиза надолу и ще стига до чертата.Купи си го/струва под лев/, и направи маслото да ти е до средата на грапавато. Редактирано 9 Февруари 2014 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 9 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Да някой го е лепил освен да се пробвам да го махне без да попадне нещо в двигателя и да сложа него и тогава да меря ако пак е там тряб източвам интересно от лятото до сега как съм карал...Някой си е играл да го лепи направо в самата тръба и после е лепил този морков но като гледам този морков самата му дължина е е колкото моята но утре ще купя един и ще и ще гледам да го махна и да сложа щеката пък и да меря и ако не дай се боже пак е толкоз лошо ли ще е ако източа маслото и го налея пак защото края на лятото смених и масления филтър и маслото няма и 1000km Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Няма проблем да източиш и пак да наливаш същото.Само да е чист съда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 9 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Ок мерси много това ми трябваше утре ще гледам да отлепя тоз морков и да сложа новия и ще пиша как е положението дано да е добре че не знам как ще лягам и откъде ще източа маслото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 На картера има пробка.Слагаш един леген отдолу,развиваш пробката и маслото изтича.Не е сложно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 9 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Били ми показал снимка да ми стане ясно че не я знам къде точно се намира таз пробка .. Редактирано 10 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Отдолу на картера,то други болтове няма там.Май беше леко на една страна.И внимавай защото бликва изведнъж,да не ти напълни ръкава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 9 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Ето тука в тази тема има снимка кой номер е болта смисъл коя позиция се намира от изброените и за моя мотор ли е http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=84712&hl=трябва ли да махам предпазната кора отдолу нали за да мога да стигна до картера ако знаете даже как се маха ще ми е по лесно досега не съм го източвал аз и не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) Понеже имаш кора под мотора,най-добре е да качиш колата на канал или подемник,за да може да я свалиш.Иначе няма да стане.Пробката е позиция 36 на посочената от теб тема. Редактирано 9 Февруари 2014 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 10 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Смених водача на щеката но маслото е там където е отбелязана на ръка една черта а както вие ми казахте трябва да е малко над средата на грапавата основа значи утре трябва вече да го източа на цяло и да го наглася на това положение само ми кажете за по лесно как се сваля пластмасовата кора отдолу под картера ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 (Редактирано) на моята кола предишния собственик я е кара някъде да му сменят маслото и майсторите са му направили с фреза Ф 60 отвор точно на мястото на болта и няма нужда да се сваля кората. а твоята щека дали е оригиналната от колата да не би да е по дълга? Редактирано 10 Февруари 2014 от nikom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 (Редактирано) Оригинална е поне на нея пише ауди оранжева глава има но незнам може да не е за моя модел ще измеря и нея иначе от тръбата със моркова разстоянието съвпада като на колегатаalexvanа за самата щека няма как да е по дълга тряя да е по-къса щото при мен е повече маслото ще измерим и нея Редактирано 11 Февруари 2014 от MMA_BS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Днеска едни колеги ми казаха че може да е сменян картера ми да е слаган друг който да е бил по голям и затова да събира повече защото от лятото досега не ми го е изхвърлила ако е било повече. Утре един разбирач колега ще гледа дали не е бил сменен дали може да е така ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Огледай да ли няма някой номер на картера. По това най-лесно ще се види какъв е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 смисъл да видя после по интернет дали картера съвпада и каде тря да търся тоя номер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 може да е сменян картера ми да е слаган друг който да е бил по голямТочно на б3 и на б4 малко трудно може да се сложи по-голям картер.С този надлъжен мотор и гредата под него ще е цяло чудо да се вкара по-голям картер,ама знае ли се.В нашата мила Родина има по-големи факири и от Астор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 15 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 (Редактирано) Не е сменян източих маслото 4.5 литра без филтъра налях и после 2.5 литра и заспа на чертата горната на грапавото на щеката и със филтъра станах 3 литра , 2 литра отгоре съм карал от лятото ужас сега колата мисля че е нормална за каране........................ Редактирано 15 Февруари 2014 от MMA_BS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Е поне ще имаш за доливане и за смазване на болтчета и гайки. Пак добре,че не са я наблъскали до капачката с масло.Нали ти казвам,в тая нашата България има по-големи фокусници и от Копърфилд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 15 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Ужас обаче сега загрява до 100 градуса източик малко антифриз и налях един литър дейонизирана вода и заспа на 94 градуса защо така не знам но бях е нагласил повече от 92 градуса да не мърда но със повечето масло явно при промяната на нивото нещо се обърка някакви идеи защо така се получи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 И при мен до горната черта на щеката при пълен маслен филтър събира 3 литра масло,а по каталог го дават 3,5л.Защо се получава така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Там пише ли че е без филъра, или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts