Kiril Kavdanski Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Здравейте колеги.Най-сетне се престраших да се захвана с екстериора и интериора на колата.(Audi A6 C5 2.5 TDI Avant 180hp ,Tiptronic , quattro)Проекта е следния :-Затъмняване на задните стъкла - OK-6к xenon + DayLights (LED) отпред. - OK- Добавяне на пластини с Лед в оригиналните стопове (които са затъмнени със спрей в момента). - WORK IN PROGRESS-Пребоядисване на колата в червено и черно метализе (червена база с черен капак,черен покрив и детайли,като прагове,решетки,огледала и "под" брони).-Черна решетка на предния капак,без знака Ауди-Добавяне на червена кожа върху седалките и таблото (седалките в момента са черна кожа а таблото и интериора са с махагон).-Добавяне на фланци 2см отпред и 2.5см отзад.-Боядисване на джантите (16 цола оригинални от Ауди) в черно с червен борд.-Смяна на ремусите с по широки и евентуално премахване на катализаторите (за което още не съм 100% сигурен дали е удачно и дали има някакъв смисъл) - WORK IN PROGRESS Ето и малко снимки на колата в момента и каква би трябвало да бъде след интервенцята.P.S. Прикачените миниатури са как изглежда в момента а линковете са за "идеата" За проекта ще ми трябва информация за това,къде мога да откарам колата за да ми направят седалките ?Ако някой знае някъде по Софи я,ще съм му благодарен ако сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Колата ти и сега изглежда добре колега (като изключим LED светлините). Дано проекта ти стане както си го представяш и както на теб ти харесва Лично на мен цвета ми харесва и с черно мат фолио на предния капак и тавана ще изглежда добре, с другите пари едни джанти и си готов. Но първо бих разкарал дневните светлини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Имам един въпрос: БидонЯт с шано-нафта ли е пълен или със зеУенце попръднало вече? Седалките могат да ти ги направят тук, примерно.Ама само кожата. Да ти изкривят така легените - не. Дерзай.Успех и късмет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Карай си колата и не се занимавай с глупости. Ако ти се наливат пари, купи си едни хубави 18' джанти, салон от S6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 (Редактирано) Според мен джантите от 4F затварят колата - трябва да се разкарат. Другото - за екстериорен тунинг на А6 Ц5 Авант 16-цолова джанта ми се вижда несериозно. Виж ако можеш да ги бартеросаш за оригинални 17". Според джантата и офсета може да отпадне и необходимостта от фланци.Колата е хубав цвят и според мен това е перото, от което може да се спести някой лев, който да се вложи в друго. Ако все пак решиш да я пребоядисваш, не забравяй че постнатите снимки са на седани и стои по различен начин. Да не се окаже че задния капак прилича на купен от морга в неоригинален цвят.Могат да се затъмнят леко фаровете, но виж някъде да премериш да не се отрази това на осветяването на пътя.Много внимателно пипай по интериора, защото даването на много пари хич даже не е гаранция за качествен и най-важното уместен за колата салон.Не си постнал снимки на интериора да видим какви са седалките - кожени ли са, рекаро ли са? Ако правиш цялостно салона, обърни внимание на шева - много отваря добре премисленият и премерен контрастен шев.Можеш да се заиграеш с волана - не само да се претапицира, но и да се формова. Погледни на сайта на Вилнер за да разбереш какво имам предвид - имат сполучливи решения.Пусни една алкантара по тавана и колонките отвърте.Друго, което ми идва наум - можеш да замениш релинга с хромиран, макар че тогава ще се наложи да сменяш и раздувките в долната част на вратите.Ауспусите са си добре, виж само ако кат-овете са запушени, ги замени с проходни гърнета. Ако слошиш все пак отзад прави накрайници, ще ти опушат бронята, ако са прави и излизат повече от бронята, ще е грозно. Редактирано 10 Февруари 2014 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiril Kavdanski Публикувано 10 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Салона е такъв,само волана е различен. Колкото до джантите,взех я с тях и в момента съм ги пуснал и в форума и в продавалник бартер за 17 или продан ...Боята и на мен ми харесва,даже и без карбон на капака,само да се боядиса тавана и детайлите които съм изброил по горе в черно,ще стане супер..просто имам някой драскотини по нея.Исках да я пастирам,но ми казаха че няма да излязат тея драскотини и за това реших така..100 пъти по добре е да си остане същия цвят,ако има начин да лъсне като нова..някакви процедури евентуално ако има за пастиране за които незнам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 (Редактирано) Ами ти си решаваш човек, ама сметни колко неща може да се купят за твоя проект, ако се спести цялостното боядисване.Вътре салона пак ли е с имитация на светъл махагон? Ако да, можеш да смениш всички лайстни с пиано-лакирани или карбонови. Даже мисля някой от "разкоствачите" във форума продаваше комплект в пиано-лак.Кожата ако е в добро състояние, ти предлагам да не я пипаш, защото точно тази форма на седалките според мен не дава много добра изходна позиция за агресивен салон след претапициране. По-скоро помисли за алкантарата по тавана и по колонките - дава много лускозен ефект. Волана трилъчевия ли е?За интериорния тунинг още отсега трябва да решиш дали ще гониш екстравагантност или луксозно излъчване. И да го съчетаеш с екстериорните промени. Браво за джантите, явно мислим еднавко в това отношение. Редактирано 10 Февруари 2014 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiril Kavdanski Публикувано 10 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Да,абсолютно същия с махагон е.Еми да,с карбонови с радост бих го сменил,но май са доста скъпички карбоновите.Мислех по едно време,да го облепя с карбон фолио,всичко дето е махагон от вътре,но гледах тука има по форума колеги дето са го правили и не стой много добре според мен.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Карбоновото фолио никога не ми е харесвало не знам как изобщо си лепят колите с него За лайсните мисля едно момче ги беше облепил с някакво тъмно фолио и бяха станали като пиано лак.Алкантарата по тавана и колоните е добра идея според мен, а ако салона не беше от плитките можеше да сложиш и там и щеше да се върже перфектно, може и по волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Дизелова кола,комби с кривнали цаФки надоле и матов преден капак....хммм яко енгри бърдс -тънкач едишън колата е създадена за далеч по-друга визия и предназначение ,само ще я превърнеш в поредното непродаваемо стрелбище !Ако искаш колата да ти е по-красива,според мен ,сложи едни 18'ки,един салон от S6 ,по-ниско окачване и затъмни прозорците!Всичко друго ,най-вероятно ще те вкарва в графа "Селски тунинг" ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 комби с кривнали цаФки надолеЖегна ме нещо при тази реплика, засегнАх се. Иначе и аз съм против бояджийските експерименти, най-малкото защото са едно начинание с неясен изходен резултат а в същото време поглъщащо мног средства.За джантите май всички сме единодушни, че трябват по-големи.Не бях се сетил за по-ниското окачване, но е добър вариант колата да извади стойка.За съжаление, салон от S6 трудно ще се намери в добросъстояние, т.е. ще струва пари веднъж да се купи и втори път да се претапицира.Между другото, колегата не е споменал бюджета на мероприятието. Това би прояснило възможностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiril Kavdanski Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Бюджета са около 2000 лв за сега.Джантите както казах и аз искам да ги сменям,просто няма навитаци да бартеросваме.Прозорците вече са затъмнени на 90% задните.За окачването също съм съгласен,но в момента бюджета не го позволява.Колкото до това за селския тунинг..мое лично мнение е че колкото повече неща се преобразяват до неузнаваемост,толкова повече прилича на селски тунинг.Ако тунинга е лек и в същото време леко крещяш,различен от всичко останало (Бодита,огромни джанти,спойлери огромни и т.н. ) - тогава не спада в тази графа,поне според мен. Джанти 17 или 18 цола + леко снижено окачване и подпипване на някой друг малак детайл по колата е 100 пъти по добре,отколкото примерно да се сложи фейслифта от новата А6 на старата,джанти 20 цола и окачване което не ти позволява да я караш изобщо в БГ..Колкото до карбоновия капак,на тази кола,с такава голяма предница,според мен ще стои грозновато. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 S6 салон 1000лв18ки- 800-1000лв След време 1ВЕ окачване и това ти е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Тъкмо сутринта гледах в ebay рекаро-изпълнения за платформата Ц5 и 1000 лева ми се струва малко за добър салон.Иначе май наистина салон+окачване+джантоци ще е оптимален като цена вариант.Огласеният бюджет е твърде ограничен за да се пръска за боя и претапициране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiril Kavdanski Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Салона си ми харесва моя.Нямам нужда от рекаро.От вътре колата си ме кефи,от вън има забележки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Бюджета са около 2000 лв за сега.Джантите както казах и аз искам да ги сменям,просто няма навитаци да бартеросваме.Прозорците вече са затъмнени на 90% задните.За окачването също съм съгласен,но в момента бюджета не го позволява.Колкото до това за селския тунинг..мое лично мнение е че колкото повече неща се преобразяват до неузнаваемост,толкова повече прилича на селски тунинг.Ако тунинга е лек и в същото време леко крещяш,различен от всичко останало (Бодита,огромни джанти,спойлери огромни и т.н. ) - тогава не спада в тази графа,поне според мен. Джанти 17 или 18 цола + леко снижено окачване и подпипване на някой друг малак детайл по колата е 100 пъти по добре,отколкото примерно да се сложи фейслифта от новата А6 на старата,джанти 20 цола и окачване което не ти позволява да я караш изобщо в БГ..Колкото до карбоновия капак,на тази кола,с такава голяма предница,според мен ще стои грозновато.Определено с тоя бюджет ше съсипеш колата,а да не говорим че и тия червените огин тунек стайл каляски дето си показал,са леко леко в повече и са анти.....vectra (оде го измислИ па ти тоо ник ) ти е казал нааай-точно....п.п. ако намериш некой дето ше ти даде джанти ,ама има предвид хубави джанти, еле па 18'' в бартер за тия търкалЕта ,с които си сега,да ме подсетиш да си купим шапка и да ти я свАлим джанти като тия ,са произведени само колкото колата да не излезе от завода по дискове и по главини,нема толко ухапана джанта! Салона си ми харесва моя.Нямам нужда от рекаро.От вътре колата си ме кефи,от вън има забележки.аха ,....аз спирам да пиша тогава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiril Kavdanski Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 А я ми припомни ти какво караше и с какви "търкалЕта" беше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 За джантите чист бартер за 18" няма да стане (Явор да не се набива за шапка), но с 400-500 лева допълнително може да се вземе тип РС6 или нещо от сорта. Само момента с гумите не знам къде да го сложим в сметката.После се бодва ниско окачване (колко струва 1BE?) и значително ще се подобрят нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiril Kavdanski Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=156735&hl= Аз знам,че няма да стане чист бартер.Пуснал съм обявата и в нея изрично съм казал,че ще доплатя за 17ки евентуално ако се намери желаещ. P.S. Абсолютно съм съгласен с вижданията ти за подобрения междудругото AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Ами действай смело.Аз от тунинг, честно казано, не разбирам, но това не пречи да си обсъждаме разни неща.Все пак сега като стана ясен бюджета, виж че нещата придобиват по-изчистен вид.И наистина го мисля, че по-голяма джанта с по-биско окчаване ще променят много колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiril Kavdanski Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Ами действай смело.Аз от тунинг, честно казано, не разбирам, но това не пречи да си обсъждаме разни неща.Все пак сега като стана ясен бюджета, виж че нещата придобиват по-изчистен вид.И наистина го мисля, че по-голяма джанта с по-биско окчаване ще променят много колата. + фланци да речеме 20мм отпред и 25мм отзад и ще стане супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 А я ми припомни ти какво караше и с какви "търкалЕта" беше? Карал съм с много17"18"19"?? Кои точно искаш да ти кажа/покажа?Карал съм ауди с 500 к.с и други няколко коли с около 300+ коня,лично мои Ама трябва ли да съм карал Порше ,за да имам мнение по твоя въпрос? Ако си те влекат циганийките,никой не е в състояние да те спре фа си направиш колата стрелбище,а аз поне нямам и желание да го направя,най- мноо да се посмея искрено след като я видя Sent from my iPhone 6S using TapatalkАааа,да .... Карах и с 55мм фланци Добре прочете ,това са 5,5смSent from my iPhone 6S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
filio Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 аха ,....аз спирам да пиша тогава Заповядай в моята тема.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=156932Трябва ми някой да соли, за да не се отплесвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiril Kavdanski Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Карал съм с много17"18"19"?? Кои точно искаш да ти кажа/покажа?Карал съм ауди с 500 к.с и други няколко коли с около 300+ коня,лично моиАма трябва ли да съм карал Порше ,за да имам мнение по твоя въпрос? Ако си те влекат циганийките,никой не е в състояние да те спре фа си направиш колата стрелбище,а аз поне нямам и желание да го направя,най- мноо да се посмея искрено след като я видя Sent from my iPhone 6S using TapatalkАааа,да .... Карах и с 55мм фланци Добре прочете ,това са 5,5смSent from my iPhone 6S using Tapatalk Не виждам смисъл да се заяждаш,но както и да е.Казвам,че ако колата е направена като хората,няма такова нещо като цигания.Аз под цигания разбирам пернишко голфче или лада направени в домашни условия,не кола пръскана от професионален бояджия и направена като хората.Да дадеме за пример една А6 като моята.Предпочитам да е с оригинални брони джанти и капаци (от С6/РС6/Алроад),черно метализе с хром джанти 18 цола и хром детайли по нея,отколкото А6 със тунинг пакет (боди) с некви ОЗ джанти 20 цола дето опират в калниците почти,с окачване като на ламборгини с което не може да мине и един легнал полицай и с некви спойлери дето колата с тях изглежда като комбайн на задна прашка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Естествено с 18" джанти и ниско окачване ще е още по-добре.А това за фланците го мисли чак след като вземеш джантата и я наложиш на колата - играта с офсета може да обезмисли фланеца като необходимост.Идеята ми беше да не се набутваш предварително за неща, които може да не ти трябват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване